Săpăturile la pasajul subteran din Bulevardul Magheru din Oradea au fost finalizate sâmbătă după-amiază.
De acum doar construiesc...
Începând de săptămâna viitoare, construcţia pasajului subteran va intra în linie dreaptă. "Constructorii au spart partea superioară a canalului Pârâului Paris, ale cărui dimensiuni vor fi reduse cu 40% pentru ca maşinile să poată intra în gabaritul pasajului, iar săptămâna viitoare vor trece la turnarea radierului şi a pereţilor pe porţiunea dinspre Parcul Traian", a declarat viceprimarul Florin Birta.
Tunelul care varsă apă în Crișul Repede avea o înălțime de 3 metri și se intersecta cu calea de rulare pe care mașinile vor trece prin pasaj.
Tot începând de luni, constructorii vor înlocui o reţea de termoficare mai veche, situată pe amplasamentul viitoarei benzi de ocolire a pasajului, pe sensul de mers dinspre Bulevardul Magheru spre Aleea Ştrandului, pentru a evita pe viitor intervenţiile în carosabil.
"Potrivit constructorului, în perioada 15 - 20 iunie vor fi montate deja toate grinzile deasupra tunelului, urmând ca acestea să se supra-betoneze, iar undeva la sfârşitul lunii pasajul să poată fi dat în folosinţă", a spus viceprimarul.
Lucrările de amenajare a pasajului subteran din Bulevardul Magheru şi de lărgire a carosabilului pasajului sunt realizate din fonduri europene, de o asociere de firme reprezentată de Freyrom SA, pentru suma de 14,5 milioane lei.
Termenul de predare a lucrării este luna septembrie 2020. Constructorii speră să finalizeze construcţia pasajului în luna iunie.
Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.