URMĂREȘTE-NE PE
SÂMBĂTĂ, 20 APRILIE 2024
`

Părerea noastră

Folclor de Bihor
Mircea Chirila
Dacă te iei după iubitorii de clorofilă, în Oradea s-a defrișat în ultimii ani o suprafață egală cu jumătate din Pădurea Amazoniană. De la Primărie ți se va spune că în ultimii 10 ani abia au dispărut doi copaci și o creangă, și aceea din cauza furtunii de anul trecut...
Cu tupeu
Florin Ciucaş
Țineți-vă bine, urmează perioada tumultoasă, marcată de agitație și circ, a campaniei electorale! Precampania se desfășoară deja, unii competitori grăbindu-se să fure startul și să ocupe spațiul public cu mesaje și inițiative care mai de care mai colorate, ca să nu zic caraghioase. Peisajul este trist și dezamăgitor, îndeosebi prin prisma calității oamenilor politici care-l populează, dar și a mesajelor vehiculate, cele mai multe izvorâte dintr-un populism deșănțat.
Zic şi eu
Adrian Cris
Săptămâna trecută, înainte ca lucrările de 70 milioane de euro derulate la Aeroportul Oradea să se încheie (apropo, va fi un şoc diferenţa!), suspansul privind utilitatea lor s-a risipit: CJ Bihor şi Primăria Oradea au bătut palma cu LOT şi cu HiSky.
Newsletter
Vreau să primesc periodic newsletter de la eBihoreanul.ro pe adresa de email:
Spune ce crezi
Ce părere aveți de noul proiect de realizare a unui drum nou între Paleu și Șoseaua Borșului, contestat de unii locuitori din Oncea?





De stiut

Colțul juridic
Mircea Ursuta
În data de 21 martie a fost publicată în Monitorul Oficial al României Legea nr. 58/2024 prin care se aduc modificări atât legii speciale cu privire la sancționarea traficului de droguri, cât și codului penal.
Bihoreanul la medic
Mircea Dumitrescu
Numeroasele studii efectuate demonstrează legătura dintre fumat şi unele boli. Fumatul reprezintă o cauză majoră a bolii coronariene şi este responsabil de circa 20% din decesele datorate acestei boli. Bărbaţii fumători cu boală coronariană au o rată de mortalitate cu 60-70% mai mare decât nefumătorii, iar femeile fumătoare au un risc mai mare de a face boală coronariană decât nefumătoarele, riscul fiind de 10 ori mai mare dacă concomitent utilizează şi anticoncepţionale orale.
22 Iunie 2022, 16:28

ATP Trucks Automobile anunță producția de serie pentru primul lot de autotractoare Truston la Baia Mare

0 clipuri
0 audio
0 fisiere

ATP Trucks Automobile, compania producătoare de autovehicule de transport rutier și persoane din România, anunță producția de serie pentru primul lot de autotractoare Truston configuraţie 4x2, 480 CP, în varianta cu cabină joasă, cutie automată.

În urmă cu exact un an, primul cap tractor 4x2, cabină înaltă, ieșea de pe linia de producție. În prezent, procesele de testare și omologarea sunt finalizate, astfel că s-a trecut la etapa producției în serie. În prezent, portofoliul diversificat repoziționează ATP Group ca și integrator de produse și sisteme pentru mobilitatea persoanelor și mărfurilor.

Cu o activitate de peste 27 de ani în domeniul auto, ATP Group și-a dezvoltat, începând cu 2019, segmentul producție auto. În 28 august 2019, ATP Trucks lansa pe piață primul model Truston 8x4, 430 CP - autobasculată și autobetonieră. În 2021 s-a consemnat primul face lift al camionului ATP Trucks 8x4. Modificările aduse au constat în restilizarea exterioară a cabinei, respectiv interiorul acesteia care este complet nou. De asemenea, camionul a primit suprastructurile Stamer care au la bază designul și caracteristicile tehnice definite de inginerii ATP Trucks. Tot în 2021, în luna mai, ATP Trucks anunța lansarea pe piață a autobuzului electric ATP Bus.

“Curajul și voința trebuie să se antreneze permanent, astfel încât să atingem țintele cele mai înalte. Lucrăm cu profesionalism și sper în șanse reale de împlinire a unui viitor în care, în România, să înțelegem corect nevoia de evoluție”, spune Mircea Cirț, Președinte ATP Group.

Noua etapă a producției de autotractoare 4x2 480 CP presupune un prim lot de 15 unități configurate în varianta cu cutie automată și cabină joasă.

“Pretabil segmentului construcţii, transport mărfuri speciale dar și generale Cap tractorul Truston 4x2 480 CP a venit ca un răspuns la cererea pieței dar și a capabilității noastre pe măsură ce am acumulat experiență ca și producători auto. Cele mai mari provocări sunt termenele de livare a componentelor pe lanțul de aprovizionare, respectiv a materiilor prime dacă ne referim și la suprastructurile Stamer pe care noi le producem”, a declarat Florin Crișan, Directorul General ATP Trucks.

ATP Trucks

Cap tractorul Truston 4x2 480 CP este încadrat în categoria vehiculelor grele de transport: Truston 4x2 este propulsat cu o putere superioară de motorul WP13.480E63 Euro6 Diesel (Powered by Weichai) iar șasiul vine pe profilul de 9mm. Axe față: 7,5 t, axe spate: 13 t, rezervor 700 l, sistemul de frânare este definit de tehnologia Wabco. Opțional, produsul poate fi configurat cu cutie automată, cutie AMT (Automatic Mechanic Transmission) sau cutie manuală. Se remarcă accesul facil în zona de cuplare a semiremorcii, aici fiind prevăzută lumină suplimentară dar și o platformă de lucru accesibilă și sigură.

Suspensia pneumatică spate asigură o manipulare facilă a cuplării și decuplării semiremorcii și un confort sporit în mers. Telecomanda erogonomică, cu comenzi intuitive, facilitează reglajul pneumatic al axei spate.

Spațiul interior asigură un confort de înaltă clasă, fiind prevăzut cu scaun pneumatic Grammer pentru șofer, unitate centrală multimedia, pat individual cu saltea din spumă cu memorie, perdele, lumină ambientală, spații de depozitare generoase și ușor accesibile. Pentru cabina înaltă avem paturile supraetajate și o zonă superioară a cabinei corect compartimentată. Cabinele Truston sunt definite de claritatea și simplitatea instrumentelor de bord dar și de elemente de confort superior aduse în dotarea standard. Produsul vine cu garanție 24 de luni, fără limită de km, dar și cu posibilitate de extindere a acesteia.

“Cu noul nostru produs ne dorim să intrăm, în primul rând, pe piața construcțiilor și a serviciilor de transport intern. La nivel național asigurăm foarte bine și segmentul service pentru produsele noastre. Aș mai menționa că perioada de testare obligatorie a presupus exploatarea la turație maximă a noului produs. Autotractoarele Truston în varianta cabină înaltă dar și cabină joasă au fost intens utilizate de către partenerii noștri, în aplicații tip: cuplare la benă basculabilă pentru transport agregate și cereale, cuplare la trailer pentru transport utilaje. Feedbackul utilizatorilor l-am luat întotdeauna constructiv, l-am analizat împreună cu inginerii și tehnicienii noștri și a contat mult în evoluția noastră și a produsului”, a adăugat Lucian Varga, Directorul General al ATP Motors, distribuitorul produselor ATP Trucks.

Prin serviciile specializate de consultanţă pe care dealer-ul ATP Motors le oferă, clienţii pot accesa finanţare flexibila prin leasing. De asemenea, se oferă cel mai facil sistem trade-in: pentru constituirea avansului pentru produsele TRUSTON pot fi tranzacționate atât autoturisme sau autoutilitare rulate, cât și camioane de transport sau construcții, remorci, semiremorci sau utilaje.

Mai multe informații sunt disponibile pe site-ul atp-trucks.com.

Despre ATP Group

ATP Group activează din 1995 în domeniul auto ca furnizor de produse şi apoi servicii integrate pentru profesioniștii din lumea transporturilor.

În 2019, strategia de inovare demarată o dată cu producția primelor produse ATP Trucks - autobasculanta și autobetoniera Truston, a condus la consolidarea poziţiei ATP Group pe piaţa auto din România, iar ulterior, la redefinirea liniilor sale de business: ATP Trucks - producție camioane, ATP Bus - producție autobuze, ATP Motors - dealership auto, Hefton - utilaje și echipamente pentru construcții, Stamer - semiremorci/suprastructuri, ATP Automotive - producție și distribuție piese auto pentru camioane.

(advertorial)

 

Urmăriți BIHOREANUL și pe Google News!
Comentarii
Trebuie să fii autentificat pentru a lăsa un comentariu.

Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.
1 Comentariu
ne-a trebuit 30 de ani
dar in sfarsit ne refacem industria si economia si producem local, insa cu calitate mult peste cea din 1989, mai modern, mai tehnologizat. Sa fim optimisti, nu suntem Rusia cu Lada euro2 fara ABS si ESP.
Postat 24 Iunie 2022, 16:13 de unu
count display

CURS VALUTAR

  • 1 USD = 4.6625 RON
  • 1 EUR = 4.9763 RON
  • 1 HUF = 0.0126 RON