URMĂREȘTE-NE PE
LUNI, 19 AUGUST 2019

Părerea noastră

Folclor de Bihor
Mircea Chirila
Toată lumea se distrează, numai Bolo defrişează. Ca să poată face pasajul de pe Magheru, 26 de arbori cad sub drujbele Edilului, stârnind o întreagă revoltă în rândul ecologiştilor amatori, amatori de PSD şi UDMR... Problema mare este că, la cum se relaxează Bolojan în concediu de 10 ani, vom serba vacanţa mare mereu prin muncă.
Zic şi eu
Adrian Cris
Dacă am fi avut o opoziţie profesionistă, integră şi îndrăzneaţă, 10 august 2019 nu ar fi găsit la cârma României netoţii şi ticăloşii care o cangrenează de atâta amar de vreme. Pe 26 mai, mobilizarea la urne a românilor a zdruncinat cele trei PSD-uri, pe cel al lui Liviu Dragnea, al Vioricăi Dăncilă şi al tuturor baronilor roşii, pe al lui Tăriceanu şi pe al lui Kelemen Hunor (căci, să nu uităm, putreziciunea nu ar fi fost desăvârşită fără acest partid etno-business). Dar Ciuma Roşie a rămas.
Cum a fost?
Lucian Cremeneanu
La Untold trebuie să te obişnuieşti rapid cu marea frustrare că nu poţi fi în toate locurile în acelaşi timp. Dacă ai venit doar pentru anumiţi artişti, e simplu, mergi să-i vezi şi gata. Dacă dimpotrivă, vrei să vezi cât mai multe, ai o mare provocare. Nu numai suprapunerea orelor este o problemă, ci şi timpii de deplasare de la o scenă la alta. Când în festival sunt 90.000 de oameni pe seară, mişcarea e anevoioasă.
Newsletter
Vreau să primesc periodic newsletter de la eBihoreanul.ro pe adresa de email:
Spune ce crezi
Ce părere aveţi despre necesitatea construirii şi modul în care se va realiza viitorul pasaj subteran Magheru, care va lega pe sub bulevard Aleea Ştrandului de Pacul Traian?






De stiut

Avocatul Bihoreanului
Mircea Ursuta
Aşa cum arătam săptămâna trecută, în data de 26 iulie a fost publicată în Monitorul Oficial Legea nr. 152/2019 pentru modificarea Codului rutier. Pe lângă modificările aduse procedurii de suspendare a dreptului de a conduce în cazul săvârşirii unei contravenţii, noua lege aduce şi modificări cu privire la sancţiunile aplicabile în cazul cercetării pentru comiterea unor infracţiuni la regimul rutier.
Bihoreanul la medic
Mircea Dumitrescu
Tratamentul cardiopatiei ischemice este individualizat pentru fiecare pacient, ţinându-se cont de felul de viaţă, factorii de risc, gradul de incapacitate al bolnavului, stresurile specifice fizice şi emoţionale care precipită disconfortul toracic cu apariţia anginei, medicul fiind singurul care poate recomanda planul terapeutic. Acesta trebuie să cuprindă mai multe etape.
Psihologul Bihoreanului
Razvan Coloja
Din păcate, cinematografia şi oamenii neinformaţi perpetuează o serie de mituri care impun o stigmă asupra bolnavilor şi asupra celor cu afecţiuni psihice. Un schizofrenic este confundat des cu cei cu personalitate multiplă, cu criminalii în serie, cu cei malefici şi răi, gata de violenţe inimaginabile. Adevărul este, însă, altul...
22 Ianuarie 2010, 09:11

Lui Berceanu i se "rupe sufletul" când vede drumurile

0 clipuri
0 audio
0 fisiere

Şoferul Radu Berceanu e nemulţumit de cum arată drumurile din România. Ministrul Radu Berceanu spune că ar avea nevoie de trei - patru ori mai mulţi bani, pe an, ca să poată repara infrastructura, arată "Gândul".

"Ştiu că românii îl înjură pe ministru pentru că sunt drumurile proaste, dar eu lucrez cu materialul clientului, nu pot face mai mult decât în cuantumul banilor alocaţi ministerului. Cred că ministrul ar trebui să fie un magician care să facă autostrăzile cu bagheta. Nimeni nu poate face mai mult decât este prevăzut în buget şi anul trecut am avut de vreo patru ori mai puţini bani decât am avut nevoie. Mai important e să împarţi banii pe proiecte puţine care să fie finalizate decât să dai câte un pic la fiecare şi să nu se termine niciunul", a declarat Radu Berceanu.

Cu patru autoturisme în declaraţia de avere, ministrul Berceanu are permis de conducere de peste 30 de ani şi spune că îi place foarte mult să şofeze. Anul trecut, a plecat în concediu în Austria la volanul limuzinei S 500, pe care şi-a cumpărat-o în 2006, la mâna a doua, din Germania.

"Avea un an vechime şi vreo 40.000 de kilometri la bord, iar preţul a fost în jur de 50.000 de euro, aproape jumătate din preţul aceluiaşi model, nou. Sunt adeptul unei astfel de achiziţii, pentru că maşinile de clasă mare, aşa cum este şi aceasta, îşi pierd repede valoarea de piaţă dacă sunt cumpărate de noi. Acum are vreo 90.000 de kilometri, însă, dacă primii 45.000 aproape că nu au lăsat urme pe ea, cei 45.000 pe care i-am făcut de când am cumpărat-o au îmbătrânit-o de trei ori mai repede. Mi-a fost zgâriată cu cheia pe uşi şi s-a stricat din cauza drumurilor. E o supermaşină, e puternică, dar ţi se rupe sufletul când vezi pe ce drumuri mergi cu ea", susţine Berceanu, care nu plănuieşte să-şi schimbe maşina în următorii ani.

Despre celelalte maşini din declaraţia de avere, ministrul susţine ca Tiguanul este al soţiei, iar Renault-ul 19 nici nu ştie cum arată. "E înscrisă la Craiova şi se ocupă cineva de ea, plăteşte taxele şi impozitele. Am trecut-o în declaraţia de avere pentru că nu am făcut acte cu persoana respectivă şi încă mai figurez eu ca proprietar. Oricum, valorează vreo 300- 400 de euro. Toyota a fost a soţiei, e modelul acela cu 3 uşi. A folosit-o şase ani şi o mai am pentru că nu am găsit cui să i-o dau. Mai merge fiu-miu cu ea, dar are deja peste 200.000 de km", a explicat ministrul.

Comentarii
Trebuie să fii autentificat pentru a lăsa un comentariu.

Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.
0 Comentarii
count display

CURS VALUTAR

  • 1 USD = 4.2656 RON
  • 1 EUR = 4.7274 RON
  • 1 HUF = 0.0146 RON