URMĂREȘTE-NE PE
LUNI, 19 AUGUST 2019

Părerea noastră

Folclor de Bihor
Mircea Chirila
Toată lumea se distrează, numai Bolo defrişează. Ca să poată face pasajul de pe Magheru, 26 de arbori cad sub drujbele Edilului, stârnind o întreagă revoltă în rândul ecologiştilor amatori, amatori de PSD şi UDMR... Problema mare este că, la cum se relaxează Bolojan în concediu de 10 ani, vom serba vacanţa mare mereu prin muncă.
Zic şi eu
Adrian Cris
Dacă am fi avut o opoziţie profesionistă, integră şi îndrăzneaţă, 10 august 2019 nu ar fi găsit la cârma României netoţii şi ticăloşii care o cangrenează de atâta amar de vreme. Pe 26 mai, mobilizarea la urne a românilor a zdruncinat cele trei PSD-uri, pe cel al lui Liviu Dragnea, al Vioricăi Dăncilă şi al tuturor baronilor roşii, pe al lui Tăriceanu şi pe al lui Kelemen Hunor (căci, să nu uităm, putreziciunea nu ar fi fost desăvârşită fără acest partid etno-business). Dar Ciuma Roşie a rămas.
Cum a fost?
Lucian Cremeneanu
La Untold trebuie să te obişnuieşti rapid cu marea frustrare că nu poţi fi în toate locurile în acelaşi timp. Dacă ai venit doar pentru anumiţi artişti, e simplu, mergi să-i vezi şi gata. Dacă dimpotrivă, vrei să vezi cât mai multe, ai o mare provocare. Nu numai suprapunerea orelor este o problemă, ci şi timpii de deplasare de la o scenă la alta. Când în festival sunt 90.000 de oameni pe seară, mişcarea e anevoioasă.
Newsletter
Vreau să primesc periodic newsletter de la eBihoreanul.ro pe adresa de email:
Spune ce crezi
Ce părere aveţi despre necesitatea construirii şi modul în care se va realiza viitorul pasaj subteran Magheru, care va lega pe sub bulevard Aleea Ştrandului de Pacul Traian?






De stiut

Avocatul Bihoreanului
Mircea Ursuta
Aşa cum arătam săptămâna trecută, în data de 26 iulie a fost publicată în Monitorul Oficial Legea nr. 152/2019 pentru modificarea Codului rutier. Pe lângă modificările aduse procedurii de suspendare a dreptului de a conduce în cazul săvârşirii unei contravenţii, noua lege aduce şi modificări cu privire la sancţiunile aplicabile în cazul cercetării pentru comiterea unor infracţiuni la regimul rutier.
Bihoreanul la medic
Mircea Dumitrescu
Tratamentul cardiopatiei ischemice este individualizat pentru fiecare pacient, ţinându-se cont de felul de viaţă, factorii de risc, gradul de incapacitate al bolnavului, stresurile specifice fizice şi emoţionale care precipită disconfortul toracic cu apariţia anginei, medicul fiind singurul care poate recomanda planul terapeutic. Acesta trebuie să cuprindă mai multe etape.
Psihologul Bihoreanului
Razvan Coloja
Din păcate, cinematografia şi oamenii neinformaţi perpetuează o serie de mituri care impun o stigmă asupra bolnavilor şi asupra celor cu afecţiuni psihice. Un schizofrenic este confundat des cu cei cu personalitate multiplă, cu criminalii în serie, cu cei malefici şi răi, gata de violenţe inimaginabile. Adevărul este, însă, altul...
20 Iulie 2010, 16:41

Directorii CNADNR, ingineri agronomi şi experţi în armament

0 clipuri
0 audio
0 fisiere

Drumurile de la noi din ţară sunt pe mâni bune. Pe mâinile unor ingineri agronomi şi experţi în armament şi rachete. Ziariştii de la Jurnalul Naţional au intrat în posesia unor documente ale Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale, care arată că şefii de servicii sau direcţii, din cadrul instituţiei, nu au specializare în construcţii. Astfel, proiectele de infrastructură sunt "gândite" de absolvenţi ai Universităţii de Ştiinţe Agronomice şi Medicină Veterinară.

În ultimii cinci ani, Ministerului Transporturilor a investit 13 miliarde de euro în infrastructura ţării. Rezultatul? Două porţiuni mici de autostrăzi, licitaţii anulate, anularea concesiunii pentru tronsonul Comarnic - Braşov, finalizarea peste zece ani a tronsonului Cernavodă - Constanţa şi lucrările "intense" pe Autostrada Bucureşti-Ploieşti.

Toate aceste reuşite poartă semnătura unor mari specialişti plătiţi regeşte care au dus România pe ultimul loc la capitolul infrastructura în Uniunea Europeană iar preţul pentru un kilometru de autostradă a reuşit să fie de aproape cinci ori mai mari decât media europeană.

Ce îi mai recomandă pe marii specialiştii? Studiile pe care le-au finalizat. Adrian Ionescu, spre exemplu, director general al CNADNR şi coordonator proiecte autostrăzi, este specializat în "Combaterea gândacului de Colorado la cultura de cartof". Asta dacă dacă ar fi să ne luăm după titlul lucrării sale de licenţă.

Un alt inginer agronom, Pintea Florin, se ocupă de realizarea documentaţiilor caietelor de sarcini şi organizarea diverselor licitaţii pentru autostrăzile patriei.

Popa Cornelia Alinuţa administrează cu succes Direcţia Siguranţa Circulaţiei, Serviciul Autorizaţii pentru Acces la Drumuri Naţionale şi Autostrăzi. Inginer agronom la bază, Popa manageriază un alt sector la care România ocupă un loc fruntaş - numărul mare de accidente de pe drumurile naţionale.

La CNADNR, inginerii agronomi administrează şi domeniul IT. Anghel Gheorghe, directorul Direcţiei Administrative şi IT, cel care se ocupă şi de achiziţiile din domeniu ale companiei, este absolvent al aceleiaşi universităţi agronomice.

Tot Jurnalul Naţional mai scrie că de Autostrada Bucureşti - Ploieşti se ocupă un expert rachetist - Ene Petru, absolvent al Academiei Tehnice Militare, Facultatea de Armament, Rachete, Muniţii şi Geniu.

Comentarii
Trebuie să fii autentificat pentru a lăsa un comentariu.

Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.
0 Comentarii
count display

CURS VALUTAR

  • 1 USD = 4.2656 RON
  • 1 EUR = 4.7274 RON
  • 1 HUF = 0.0146 RON