URMĂREȘTE-NE PE
MIERCURI, 24 APRILIE 2024
`

Părerea noastră

Folclor de Bihor
Mircea Chirila
Nu credeam că se vor putea mobiliza 15.000 de oameni în acțiunea intitulată Misiunea Grivei, prin care se cer condiții mai bune pentru câinii abandonați și pentru sterilizarea lor. Iată că inițiativele cetățenești încep să capete forță și consistență. Poate n-ar fi fost lipsit de interes să se ceară și sterilizarea stăpânilor care-și abandonează animalele de companie...
Cu tupeu
Florin Ciucaş
Țineți-vă bine, urmează perioada tumultoasă, marcată de agitație și circ, a campaniei electorale! Precampania se desfășoară deja, unii competitori grăbindu-se să fure startul și să ocupe spațiul public cu mesaje și inițiative care mai de care mai colorate, ca să nu zic caraghioase. Peisajul este trist și dezamăgitor, îndeosebi prin prisma calității oamenilor politici care-l populează, dar și a mesajelor vehiculate, cele mai multe izvorâte dintr-un populism deșănțat.
Zic şi eu
Adrian Cris
Oricât ar fi de digitalizată lumea și plin internetul de informații despre tot felul de locuri, inclusiv în imagini, nimic nu se compară cu plăcerea călătoriei, fie ea cât de scurtă, pentru a le vedea cu propriii ochi. Iar când de plăcerea asta vor avea parte sute, poate mii de copii de la țară, dintre care mulți nu au ieșit din comuna lor ori au ajuns în cel mai bun caz până în cel mai apropiat orășel, cu atât e mai meritorie orice inițiativă care îi ajută să capete această experiență, totdeauna de neuitat dacă e prima.
Newsletter
Vreau să primesc periodic newsletter de la eBihoreanul.ro pe adresa de email:
Spune ce crezi
Ce părere aveți de noul proiect de realizare a unui drum nou între Paleu și Șoseaua Borșului, contestat de unii locuitori din Oncea?





De stiut

Colțul juridic
Mircea Ursuta
Camera Deputaţilor a adoptat recent un proiect de modificare a legislaţiei în vigoare, prin care se prevede, în esenţă, că instanţele judecătoreşti nu vor mai putea reduce din oficiu onorariile achitate de justiţiabili avocaţilor, ci doar la cererea părţii adverse. 
Bihoreanul la medic
Mircea Dumitrescu
Numeroasele studii efectuate demonstrează legătura dintre fumat şi unele boli. Fumatul reprezintă o cauză majoră a bolii coronariene şi este responsabil de circa 20% din decesele datorate acestei boli. Bărbaţii fumători cu boală coronariană au o rată de mortalitate cu 60-70% mai mare decât nefumătorii, iar femeile fumătoare au un risc mai mare de a face boală coronariană decât nefumătoarele, riscul fiind de 10 ori mai mare dacă concomitent utilizează şi anticoncepţionale orale.
12 Ianuarie 2014, 10:41

Despre exploatări în EX-3 Băile Felix

0 clipuri
0 audio
0 fisiere

În calitate de prefect, vă expun starea de fapt şi de drept privind Acordul petrolier de concesiune pentru explorare-dezvoltare-exploatare în perimetrul EX-3 Băile Felix.

În 2010 a avut loc o licitaţie internaţională care a avut ca obiect, printre altele, concesionarea acestui perimetru. În urma licitaţiei, în mai 2011, când România era condusă de Guvernul Boc, iar prefect al Bihorului era altcineva, s-a încheiat un acord între ANRM Bucureşti şi firma East West Petroleum. Firma a vândut licenţa către NIS Petrol, ai cărei reprezentanţi au declarat public, în vara lui 2013, că nu dispun de tehnologia necesară pentru a face explorare-dezvoltare-exploatare de gaze de şist.

În noiembrie 2013, Guvernul a aprobat mai multe hotărâri care permit explorarea de resurse în diferite zone ale ţării, inclusiv în apropierea Băilor Felix. Acestea însă nu fac referiri la gazele de şist.

Vă veţi întreba atunci de ce am atacat HCL-urile comunei Sânmartin şi de ce nu am permis organizarea unui referendum local pe tema aceasta? Una din atribuţiile prefectului este să sesizeze instanţa de judecată pentru încălcarea legii fundamentale.

Referendumul înseamnă consultarea directă a cetăţenilor, prin vot, asupra unui proiect de lege de o deosebită importanţă pentru stat sau asupra unor probleme de interes general. Am atacat HCL-urile comunei Sânmartin nu pentru a interzice dreptul de a organiza referendumul, ci pentru că referendumul face referire la o problemă de interes naţional, iar Consiliul Local nu poate, conform legii, să organizeze referendum cu privire la bogăţiile subsolului. Legislaţia română prevede că "bogăţiile subsolului, în stare de zăcământ, fac parte din domeniul public al statului". La fel cum resursa de apă geotermală din subsolul comunei Sânmartin face parte tot din domeniul public al statului şi tot statul decide asupra administrării acesteia, nu Consiliul Local.

Îmi exprim speranţa că acordul petrolier va fi desecretizat şi, astfel, întreaga situaţie va fi clarificată.

Claudiu Adrian Pop
Prefectul judeţului Bihor

Comentarii
Trebuie să fii autentificat pentru a lăsa un comentariu.

Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.
82 Comentarii
sevronii si nisalaii
minciuni sfruntate, in acelasi mod s a inceput si activitatea la Rosia Montana, cu "explorari" iar acum se incearca in acelasi mod sa ne puna in fata faptului implinit, de parca cineva e prost sa faca explorare fara sa valorifice resursele gasite...
Postat 18 Ianuarie 2014, 17:44 de hoti si mincinosi
DA,corect..
...domnul prefect are dreptate!Dar ce ne facem cu ecoanarhistii care nu pot intelege ca CONSTITUTIA trebuie respectata..Taranul din San,martin uita ca fura apa termominerala la pensiunile fara numar..Pe cind si contorizarea apei furate din pamintul tarii?Cine plateste asa zisul referendum?Popusica iar e in campanie electorala?Si chiar nu inteleg ce va luati de tatal prefectului?Sa inteleg ca tatii vostrii va indruma atunci cind forati-furati apa geo termala?Alo ..popusica ciocu mic si joc de gleazne propietarule de ..hostel...!!!Felicitari dle CLAUDIU POP,legea trebuie respectata..!
Postat 14 Ianuarie 2014, 08:08 de gheorghe@sandor
parere obiectiva
Vreau sa spun ca nu conteaza cine a concesionat resursele subsolului, daca a fost PDL sau USL, nu are rost sa ne batem pe cei care au fost primii care ne-au vandut tara. Pana la urma toti sunt o apa si un pamant: PDL a semnat in 2010 contractul de concesionare si USL il continua in 2013 respectiv 2014. Si atunci ma intreb.... Care are o vina mai mare??? Cel care a inceput sa ne vanda sau cel care ne vinde de tot? Pana la urma, intentia si rezultatul final este acelasi, din pacate... :( Oricum prefect PDL sau prefect USL sunteti Oradeni, locuiti aici, veti fi afectati de efectele negative ale extragerii de saruri din subsolul nostru (asta ca sa nu spun gaze de sist, pentru ca am observat ca evitati sa folositi aceasta sintagma), veti fi afectati si voi si familiile voastre si prietenii vostii... Ma intreb oare daca nu va pasa de locuitorii orasului, oare nu va pasa nici de voi insiva??? Nu va pasa ca apele vor fi poluate si nu veti putea folosi deloc apa de la robinet nici macar pentru a face dus? Nu va pasa ca in timp, aerul poluat in urma lucrarilor de extragere, ne va imbolnavii pe majoritatea dintre noi de cancer??? Poate chiar si pe voi.
Postat 13 Ianuarie 2014, 23:10 de Marian
@GHITA
Nu pot zice decat : ori nu stii si atunci documenteaza-te, ori nu vrei ca esti un pupinkurist, ori chiar esti idiot !
Postat 13 Ianuarie 2014, 22:17 de S
gaze
Eu zic sa nu va iritati asa zisii ,,ecologisti" si sa denaturati adevarul pentru ca premierul a precizat ca nu se vor exploata gaze de sist pe raza comunei Sanmartin si implicit nici in frumoasa statiune balneara Baile Felix. Zona de exploatare a hidrocarburilor si nu a gazelor de sist este denumita intradevar Baile Felix dar aceasta se intinde pe o raza mult mai mare decat cea a statiunii.Asa ca eu zic sa lasam autoritatile sa isi faca treaba si daca este ceva in neregula cu modul de exploatare atunci sa intervina.Felicitari domnule prefect pentru pozitia luata!!!!!
Postat 13 Ianuarie 2014, 20:12 de Ghita
pentru cei ce doresc exploatarea gazelor de sist
http://jurnalul.ro/stiri/externe/apa-otravita-la-robinetele-americanilor-din-statul-west-virginia-658614.html; ; http://plateiamolaon.wordpress.com/2014/01/08/cateva-informatii-pentru-cei-care-nu-prea-inteleg-cazul-gazele-de-sist-shell-gases-why-does-it-have-to-interest-us-all-fracking-εξόρυξη-φυσ/; ; si o singura intrebare : CUM vom trai AICI fara APA?
Postat 13 Ianuarie 2014, 20:01 de scortosul
Se bat campii
Bravo domnule prefect. A-ti procedat corect informand lumea cu continutul acelui contract pentru ca lumea sa stie exact despre ce este vorba si sa nu mai vorbeasca in necunostinta de cauza.FELICITARI!!!!
Postat 13 Ianuarie 2014, 20:01 de Ionel
pro exploare
EU CRED CA EPLOATAREA O SA ADUCA UN PLUS ECONOMIC ACESTEI ZONE si nu ar trebui sa ne panicam, daca firma care vrea sa exploreze a primit aviz de mediu. Cred ca sunt oamneni competenti la mediu si sunt constienti de riscul la care este supus mediul inconjurator
Postat 13 Ianuarie 2014, 18:54 de aron
rusine pdl
foarte bine ca s-a contestat referendumul. Daca era pdl la conducere nu mai era nicio problema ca sunt studii de explorare, toata lumea era multumita, dar asa ca nu sunt la cascaval sar si ei in sus.
Postat 13 Ianuarie 2014, 18:44 de dinu
P
Bine că s-a clarificat situaţia cu privire la acest subiect.
Postat 13 Ianuarie 2014, 17:24 de Dacian
Ce sa zica pdl-ul ? Ca usl-ul minte precum respira !
Dle perfect, mi-e prea scarba de asa-zisa politica a guvernului pe care cu prea putina onoare il reprezentati in teritoriu ! Scria in actele semnate de boc, de ghilea, de..., ca prefectul e obligat sa atace in instanta hotararile consiliului local Sanmartin, alea cu organizarea referendumurilor ? De ce nu ati venit in fata poporului in campania electorala pt. alegerile din 2012 si sa spuneti ca in privinta exploatarii (si nu explorarii !) gazelor de sist nu se mai poate face nimic ? Cand ati mintit, d-voastra si guvernul ? Eu zic ca si atunci si acum, adica mereu ! S-a angajat guvernul boc sa instituie ,,zona speciala de siguranta publica" la Pungesti ? Si as putea continua pe inca zece pagini....Dle perfect, oamenii devin cu fiecare zi mai constienti de minciunile d-voastra si ale usl-ului, asa ca ati ratat o buna ocazie de a tacea.
Postat 13 Ianuarie 2014, 17:14 de @ovidiu
alo fiti corecti
bihoreanu nu mai manipulati puneti toate comentariile sau puneti numai cele cu precadere uslista rusinica
Postat 13 Ianuarie 2014, 17:13 de spanu
PDL
Jos Pdl si presa basista!
Postat 13 Ianuarie 2014, 14:17 de sorin
contestare
foarte buna decizia de a contesta organizarea referendumului. Cei de la Pdl nu stiu ce sa mai faca si ei ca sa apara in presa, asa ca au decis sa fie impotriva propriilor lor mutari de cand erau la carmuire.
Postat 13 Ianuarie 2014, 14:11 de bihor
investitii
Speriem investitorii! Cum se pot lua atât de usor decizii care afectează o tara intreaga? Facem avere...dupa noi, potopul...
Postat 13 Ianuarie 2014, 13:12 de janos
hotii
Bravo PDL....vindem tot!
Postat 13 Ianuarie 2014, 13:09 de Vasilica
Felicitari
Felicitări domnule Prefect. Sunt curios ce mai au de spus inițiatorii acestor demersuri, PDL + Mișcarea Populară, din moment ce au fost demascați. Este ușor să arunci vina pe altul, dar și mai greu e să recunoțti când ai greșit. Din păcate foștii preferă să învinuiască actualii, fără nici o remușcare sau resentiment. Domnule Prefect, țineți minte, tot timpul există documente și semnături pe care le puteți accesa și prezenta drept răspuns la atacurile pe care la primiți. Fiți tare pe poziții și nu vă lăsați. Felicitări
Postat 13 Ianuarie 2014, 12:56 de Ovidiu
Nu va lasati
Nu va lasati Dle Prefect. Tineti-o tot asa cu mercenarii astia ecologisti. Daca nu vor sa inteleaga vina lor !
Postat 13 Ianuarie 2014, 07:39 de Nagy
P.C.R. transpartinic. Ep.: Sânmartin = Pungeşti de Bihor? (IV)
I. ”Firma [n.a. East West Petroleum] a vândut licenţa către NIS Petrol, ai cărei reprezentanţi au declarat public, în vara lui 2013, că nu dispun de tehnologia necesară pentru a face explorare-dezvoltare-exploatare de gaze de şist.” - Dle Pop: 1. Cele declarate public = NIS Petrol nu are intenţia de a explora şi exploata direct, sau prin terţi, gaze de şist în acest perimetru? 2. Ce ar zice turiştii care se cazează la Dacia-Continental, dacă ar beneficia de vreo cură de apă geotermală ”îmbunătăţită” cu lichid folosit la fracturarea gazelor de şist? Probabil, că ar mulţumi, din ”inimă”, patronatului. II. ”Am atacat HCL-urile comunei Sânmartin nu pentru a interzice dreptul de a organiza referendumul, ci pentru că referendumul face referire la o problemă de interes naţional, iar Consiliul Local nu poate, conform legii, să organizeze referendum cu privire la bogăţiile subsolului. Legislaţia română prevede că "bogăţiile subsolului, în stare de zăcământ, fac parte din domeniul public al statului”. 1. Este interesant faptul că pentru unii, de la Prefectură, gazele de şist din perimetrul EX-3 Băile Felix, sunt catalogate ca şi zăcământ, în timp ce apa geotermală, nu. O singură dovadă: pasivitatea manifestată. III. ”Îmi exprim speranţa că acordul petrolier va fi desecretizat şi, astfel, întreaga situaţie va fi clarificată.” 1. Cu asta trebuia început şi nu cu suspendări de Referendum; 2. Pe când şi în Bihor un prefect şi ”cabinet nr. 2” ca doamna Gabriela Vrânceanu Firea? IV. @stefan (bis) - 1. Compilarea, inclusiv a pseudonimelor, este la mare modă; 2. ”Pe plan internațional nu da bine sa închei un contract si sa renunți pe urma la el. Sunt investitori care se uita cata coerenta si predictibilitate exista la nivel de autoritati locale, centrale etc. Ce sa spuna alti investitori daca ieri semnam contracte de concesiune (PDL) si azi renuntam la ele? Nu va mai veni nimeni sa investeasca in zona.” - A repara o mare prostie ”portocalie”, demnă de o slugă fanariotă care şi-ar vinde copiii şi părinţii pentru o dregătorie vremelnică, sau pentru câţiva ”arginţi” = responsabilitate faţă de securitatea celor care te-au votat şi România. Orice investitor viabil şi care se respectă, înţelege acest lucru. V. O întrebare pentru dl. prefect şi dna de la ”cabinetul nr. 2”: Faptul că urmaşii celor care în anii `50÷`70 au refuzat să ”lucreze” cu/pentru Securitate/Miliţie nu prea au promovat în timp, fără să mai vorbim de ocuparea unor funcţii publice ca cea de prefect, deşi nu competenţele profesionale, IQ-ul mare şi fidelitatea faţă de ţară erau minusurile lor, ”spune” multe. De ce oare?
Postat 13 Ianuarie 2014, 01:01 de stefan
STOAPAREA + PEDEPSIREA MISEILOR
Aum , urgent nu este a cauta vinovatii miseliei ci stoparea exploatarilor daunatoare vietii pe acxeste meleaguri. Trebuie pedepsiti si vinovatii pentru aceste miselii! Odata inbceput procesul poluarii nu poate fi ci=ontrolat si nici inlaturat. Odata poluarea facuta nici nu poate fi stabilit cu certitudine poluatoru si acestia sacapa toti de raspunderea penala. Asa ca fiecare organism sa rezolve problemele care ii apartin : uni stoparea miseliei ceilalti pedepsirea MISIELOR !!
Postat 12 Ianuarie 2014, 23:11 de scortosul
Se uita repede
Se uita repede toate umilintele facute de PDL cetatenilor si acum sustinatorii lor se trezesc sa acuze pe nedrept.In primul rand hidrocarburi nu inseamna gaze de sist, in al doilea rand explorare nu inseamna exploatare iar in al treilea rand acestea se exploateaza in lumea intreaga fara a se face atata zarva,Felicitari domnule prefect pentru atitudinea luata!
Postat 12 Ianuarie 2014, 22:36 de Gheorghe
felicitari
Felicitari domnule prefect pentru pozitia luata.Multi vorbesc in necunostinta de cauza si foarte bine ca a-ti clarificat lucrurile sa inteleaga toti cei care acuza in necunostinta de cauza.
Postat 12 Ianuarie 2014, 22:28 de ionut
Avem prefect
Cineva le mai da peste bot pdl-istilor convertiti la ecologism! Bravo Claudiu Pop si tine-o tot asa. Cel mai bun prefect ce il putea avea judetul nostru !
Postat 12 Ianuarie 2014, 22:05 de Varad
Sa se rupa USL odata si sa terminam cu prostiile si minciunile
Carp3 are dreptate cu referendumul, pentru ca certificatele de urbanism si autorizatiile de constructii, planurile urbanistice si activitatile agentilor economici, se aproba prin emiterea de acte de catre autoritatile locale, judet/oras/comuna dupa caz. Iar daca Popa Cornel spre exemplu o sa vrea sa fie un exemplu, nu semneaza nici o autorizatie pentru gaze de sist in Bihor si atunci prefectul poate sta si in cap si cu gura punga in fata lui Ponta. Cartoful fierbinte e in mana USL iar restul e teorie.
Postat 12 Ianuarie 2014, 20:28 de Strattera
Cine sunt cei care vor "independenta energetica",locuri de munca
Rise Project publică un text amplu despre plățile pe care le-au făcut cei de la Roșia Montană Gold Corporation (RMGC), compania care deține licența de exploatare a aurului la Roșia Montană, către persoane publice din România și către instituții de media: ”În 2013, unii au protestat, alții au încasat. Cei care au câștigat efectiv bani din afacerea “Roșia Montană” au fost politicieni influenți, afaceriști controversați, academicieni cunoscuți și toate televiziunile importante din țară, relatează riseproject.ro. În prezent, Roșia Montană Gold Corporation (RMGC), compania care deține licența de exploatare a aurului la Roșia Montană, este urmărită penal pentru spălare de bani. Corporația a intrat în atenția procurorilor după o tranzacție de peste un million de lei cu una dintre “firmele-fantomă” anchetate în dosarul “Păvăleanu” – caz în care a fost arestat un consilier de la Secretariatul General al Guvernului și în care DNA cercetează legături politice cu șefi din PSD. RISE Project a urmărit traseul banilor în acest caz, investigând și tranzacțiile RMGC din acest an. Cele purtătoare de TVA sunt declarate la Fisc, iar Fiscul grupează aceste informații într-un așa-numit “Dosar de inspecție fiscală”. RISE Project a obținut dosarul fiscal al RMGC și a analizat plățile efectuate de corporația minieră în 2013. Prietenul lui Ponta În decursul acestui an, televiziunea de știri România TV (RTV) a încasat 1.542.721 lei de la RMGC. Informația reiese din două tranzacții înregistrate la Fisc. Televiziunea RTV funcționează pe firma RTV Sattelite Net care, de altfel, a încasat banii de la societatea minieră. Patronul din acte al televiziunii este un cetățean de 29 de ani din Ploiești, pe nume Radu Mihai Tronaru. Pe acesta, însuși magnatul Sebastian Ghiță l-a reprezentat în relația RTV cu CNA. Tot un ploieștean este directorul general al televiziunii. Îl cheamă Alexandru Iacobescu și îi datorează lui Sebastian Ghiță fix 90.300.000 de euro. Acest împrumut e menționat în declarația de avere depusă de Ghiță la Parlament. Glar Construct SRL din Ploiești, o altă firmă legată de Sebastian Ghiță, a primit 2.599.319 de lei de la RMGC, în acest an. Sebastian Ghiță a intrat în firma Glar Construct în 2005 și, șase ani de zile, până în 2011, a figurat în acționariatul SRL-ului alături de prietenul său din liceu, Gabriel Anghel zis “Ceață”. Relația apropiată dintre premierul Victor Ponta și Sebastian Ghiță este de notorietate, asumată de ambii. Consilierul lui Ponta Adică, Ionel Blănculescu. Acum, este consilierul onorific al premierului României, Victor Ponta. În trecut, a fost secretar de stat și ministru delegat pentru coordonarea Autorității de Control în guvernul Năstase. Dincolo de funcțiile publice, Ionel Blănculescu face afaceri prin firma Consultanța și Investiții Financiare SRL – al cărui nume dezvăluie și domeniul de activitate al companiei. Blănculescu deține 90% din acest SRL cu sediul operațional într-un compex imobiliar din sectorul 3 al Capitalei, în timp ce restul participațiilor îi revin soției sale. Cert este că, în 2013, firma lui Ionel Blănculescu a primit 122.910 lei de la o agenție digitală de PR și publicitate. Aceasta din urmă se numește Republika Interactive și e una dintre casele de lobby angajate de RMGC. Fiicele lui Voiculescu Cele două fete ale magnatului Dan Voiculescu, Corina și Camelia, au primit 468.264 lei de la RMGC direct prin firma Global Media Solutions SA. Antena 3, la rândul ei, a încasat 495.936 lei de la RMGC. La acesti bani, se adaugă și alți 580.872 lei primiți de Antena 1 (Antena TV Group) din aceeași sursă. Toate, în 2013. Consilierul lui Năstase Și Mihai Ciprian David, fost consilier al ex-premierului Adrian Năstase, a primit 311.732 lei de la RMGC. Plata a fost încasată de Aerotravel, agenția lui de turism. Consilierul lui Tăriceanu Marius Andrei Marcovici, fostul consilier personal al premierului Călin Popescu-Tăriceanu, a încasat și el 179.831 de lei de la RMGC. Banii au intrat în contul Mysore Consulting SRL, compania lui Marcovici. Sora primarului din Roșia Montană Printre beneficiarii importanți ai banilor RMGC se numără sora primarului din Roșia Montană, Eugen Furdui. Edilul este președintele filialei PDL din Roșia Montană, el emite autorizații locale și contabilizează susținerea localnicilor față de proiectul minier din localitate.  În același timp, firma Manuel-Inter, deținută de Elisabeta Furdui (sora primarului), a încasat, în 2013, suma de 690.936 lei de la RMGC. Academicieni pe persoană fizică Academicienii Alexandru Vulpe și Răzvan Theodorescu fac parte din „Grupul Independent pentru Monitorizarea Patrimoniului Cultural din Roşia Montană” – grup care organizează dezbateri și emite rapoarte legate de soarta patrimoniul arheologic de la Roșia Montană. Din postura de voci avizate, cei doi academicieni au susținut proiectul minier în cadrul tuturor dezbaterilor publice la care au participat, inclusiv în fața Comisiei de Anchetă din Parlament. Consultantul politic Renumitul consultant politic Dan Andronic apare și el în dosarul fiscal al RMGC. În 2013, agenția D.A. Communication & Media, patronată de Andronic, a facturat către RMGC servicii în valoare de 420.200 lei. Ulterior, o parte din acesti bani (265.500 lei) au plecat din contul firmei lui Andronic în cel al postului B1 TV – controlat, în acte, de mai multe companii ale familiei Păunescu în asociere cu Sorin Oancea, managerul televiziunii. Tot agenția lui Andronic a mai trimis 131.275 lei, din banii încasați de la RMGC, către editura Tipogrup Press, controlată de ziariștii Mircea Pufu și Ion Cristoiu. Aceasta din urmă este publisher-ul revistei Historia. Pe de altă parte, Dan Andronic este proprietarul ziarului Evenimentul zilei și al revistei Capital. Minerul TV Potrivit dosarului fiscal al RMGC, corporația a plătit publicitate tuturor televiziunilor importante din România. În afară de cele menționate mai sus, posturile care au luat bani în 2013 sunt: Pro TV (959.414 lei), B1 TV 614.996 de lei), Kanal D (217.978 lei), Prima Tv (175.076 lei), Realitatea TV (75.116 lei), TVR (102.040 lei), Etno TV (12.710 lei), Alba TV (22.780 lei) și agenția de știri Mediafax (13.651 lei). ”       Integral pe  RISEPROJECT
Postat 12 Ianuarie 2014, 19:29 de Paul
Prefectul când vrea să transmită ceva atunci să se pregătească nu să aburească !?!
În primul rând nu se precizează obiectul concesiunii licitate în 2011, pentru că nu ne interesează obiectul licitaţiei care este, evident, concesiunea având drept scop ceva ce scribalăul de prefect nu defineşte. Prostul crede că e mai deştept ca restul lumii, dar nu e nici pe departe. În al doilea rând ne interesează cu exactitate care este obiectul concesiunii din 2013, în condiţiile în care nu e clar de ce a trebuit emis un nou acord, pentru ceva, aşa cum spune şi "boctalăul", se aprobase deja cu doi ani în urmă, neavând astfel legătură cu transferul drepturilor concesionate anterior ci cu scopul specific al concesiunii. Şi, în al treilea rând, L215 prevede concret că referendumurile se pot organiza pe orice subiect de interes local, judeţean sau naţional, la iniţiativa şi susţinerea autorităţilor publice în cauză, iar în contextul de faţă o comună cum e Sânmartin are tot dreptul să consulte cetăţenii într-o problemă de mediu care afectează economia, bunăstarea şi viaţa locuitorilor din comună, urmare faptului că un consiliu local ales chiar de către aceşti cetăţeni întreprinde un demers normal pentru a adopta hotărâri în cunoştinţă de cauză asupra aspectelor cerute de locuitori.
Postat 12 Ianuarie 2014, 19:21 de Carp III
Asa da
In sfarsit cineva are tupeu sa ia atitudine! Felicitari prefectului Pop si Psd bihor. Cred ca pentru toti e clar ca pseudoecologistii au fost montati cu un scop. Bravo Psd, Brovo Claudiu Pop !
Postat 12 Ianuarie 2014, 19:00 de Io
A
În noiembrie 2013, Guvernul a aprobat mai multe hotărâri care permit explorarea de resurse în diferite zone ale ţării, inclusiv în apropierea Băilor Felix. Acestea însă nu fac referiri la gazele de şist.
Postat 12 Ianuarie 2014, 18:57 de Jon
Natiunea Patron !
Atat politicienii romani cat si media din Romania trebuie sa serveasca Interesela Nationale (Natiunea Romana) si nu interesele de grup ! Povestile ca "nu se pot exploata de catre noi pt ca nu avem bani si bla-bla-bla" sunt slogane lansate de grupurile de interese sau de catre niste imbecili care au capul pe umeri doar ca sa nu-i ploua in gat ! Politicienii romani trebuie sa tina cont de vocea poporului !!!!!!!! Natiunea Patron, este proprietara intregii bogatii nationale. Noi, Natiunea Romana platim salarii politicienilor si nu invers ! Noi, Natiunea Romana, i-am angajat pe politicieni ca sa lucreze in interesul nostru nu in beneficiul anumitor grupurilor de interese !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Politicienii romani, trebuie sa lucreze pt bunastarea Natiunii Romane !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Postat 12 Ianuarie 2014, 18:53 de Romania
Resurse naturale-Alegeri-Voturi
Cei care veti apara tara de pradatori (bineinteles, includem aici si separatismul, iredentismul si revizionismul unguresc), veti primi voturi. Ceilalti, nici sa nu va ganditi ! Bogatiile subsolului romanesc trebuie sa fie exploatate de catre specialisti romani ! Bogatiile subsolului romanesc trebuie sa fie exploatate in conditiile care sa asigure protectia naturii romane ! Au dreptate cei care spun ca daca nu beneficiem noi romanii de aceste resurse, se instraineaza degeaba. Platim pret de monopol instituit de companiile straine (carburantii, gazul, etc sunt foarte scumpe raportat la salariu), pe resursele noastre !!!!!!!!!!! Au dreptate cei care scriu mai jos ca daca nu le putem exploata noi (desi s-ar putea si acest lucru daca s-ar vrea), atunci sa ramana in subsol si le vor exploata copiii sau nepotii nostri daca vor avea mai putini tradatori sau ii vor anihila pt a nu le mai fura viitorul !!!!!!!!!!
Postat 12 Ianuarie 2014, 18:32 de Romania
adevar
Felicitari prefectului atitudinea sa, legea trebuie respectata, Oricum pt cei care urla pe aici sunt curios cum vor reactiona când din rândul asa zisilor protestatari vom vedea oameni care vor candida la viitoarele alegeri si sprijiniti cu bani frumosi de diferite ong-uri de afara, atunci veti vedea ca ati fost folositi pt interesele personale ale unora. Fără nici o legătură cu mediul sau cu dezvoltarea noastră ca tara
Postat 12 Ianuarie 2014, 18:28 de ion
Stat=coruptie=puscarie
@ nicu. In mod sigur am fi avut bani daca nu vindeam Petromul, BCR-ul si alte cateva firme profitabile. Si daca am inlatura coruptii din institutiile statului si regiile autonome multe ar deveni rentabile si am avea bani cacalau si marile noastre probleme ar dispare ca prin minune. Da dragii nostri conducatori nu vor, vor averi si milioane de euroi.
Postat 12 Ianuarie 2014, 18:24 de Dan
Investitii
Investitiile sunt realizate de catre companii cu potential. Romania nu are bani ca sa faca investitii pentru a extrage si administra petrolul si gazele. Firme in Romania cu potential nu s-au inscris ca sa extraga si sa administreze (Petrom). Statul nu are bani pentru ca fiecare minister cere bani. Ca sa realizezi investitii de miliarde inseamna sa nu mai faci autostrazi, sa nu mai subventionezi medicamente, sa nu acorzi burse studentilor, sa nu mai ..... Intervine si modul de administrare a statului. Cate companii de stat sunt administrate corect, astfel incat la final de an sa raporteze profit? CFR MARFA - NU. CFR CALATORI - NU. TAROM - NU. OLTCHIM - NU. Tot ce administreaza statul inregistreaza pierderi. Doar o companie privata, care din start e setata pe profit poate sa demareze si sa administreze un business, in nici un caz statul roman. Ca cei de la PDL au facut ce au facut in 2011, asta e.
Postat 12 Ianuarie 2014, 17:51 de nicu
Felicitari
Felicitări Domnule Prefect pentru demascarea fraudei, a celor care au comis fapta, și a ipocriților care o contestă acum.
Postat 12 Ianuarie 2014, 16:58 de Ionel
Esti un Idiot tovarase "perfect"
Tovarasul Claudiu Adrian Pop crede ca ne poate duce de nas cum vrea el... in introducerea depozitiei (spun depozitie pt ca se scuza ca un hot prins cu mata in sac) da vina pe vechea conducerea a judetului care sub guevrnarea lui Boc a concesionat respectivele zone de exploatare. Da' ba "intelijentule! Daca aia au fost niste idioti si au gresit, voi de ce nu reparati?? aaa... pt ca va convine... pt ca ne vindeti pe nimic...pt ca aveti de castigat voi, voi vanzatorii de tara!!! I-a auzi a contestat referendumul pt ca numai statul decide cum si ce se exploateaza... Baa cretin bombastic, statul suntem noi, ba!!! Statul roman suntem noi, romanii nu aia care se perinda odata la 4 ani la ciolan!!! Nu uita tovarasu',ca in Oradea si zona metropolitana traiesc cca 300000 de oameni care vor fi direct afectati de aceste mizerii, nu uita ca statul suntem noi, nu uita ca esti platit de noi sa ne aperi interesele noastre (asta daca nu cumva esti platit mai bine de "altii", si te cam doare in motul sepcii de banii primiti de la noi??). Asa ca... pune mana pe treaba si indreapta greselile alora din-nainte, nu mai cauta scuze, ca tare mi-i ti-or fi cam stramte usile!!! Hoti vanzatori de tara!!
Postat 12 Ianuarie 2014, 16:00 de Sistarul
Dle pop - esti un netrebnic!!!
Baiatu lui taticu are grija de bihoreni.... Dezastru!!!!
Postat 12 Ianuarie 2014, 15:26 de Sanmartin
un prefect dupa chipul lui ponta : un mncinos !
Dle perfect, mi-e prea scarba de asa-zisa politica a guvernului pe care cu prea putina onoare il reprezentati in teritoriu ! Scria in actele semnate de boc, de ghilea, de..., ca prefectul e obligat sa atace in instanta hotararile consiliului local Sanmartin, alea cu organizarea referendumurilor ? De ce nu ati venit in fata poporului in campania electorala pt. alegerile din 2012 si sa spuneti ca in privinta exploatarii (si nu explorarii !) gazelor de sist nu se mai poate face nimic ? Cand ati mintit, d-voastra si guvernul ? Eu zic ca si atunci si acum, adica mereu ! S-a angajat guvernul boc sa instituie ,,zona speciala de siguranta publica" la Pungesti ? Si as putea continua pe inca zece pagini....Dle perfect, oamenii devin cu fiecare zi mai constienti de minciunile d-voastra si ale usl-ului, asa ca ati ratat o buna ocazie de a tacea.
Postat 12 Ianuarie 2014, 15:12 de vova
@dumitru
Mai Mitica, poi tocmai despre asta este vorba NU EXPLOATAM NOI RESURSELE NOASTRE NATURALE, ci le vindem strainilor. Cum sa devenim independenti de rusi daca vindem zacamintele de gaz rusilor sau altora ????????? Pricepi ? E greu de priceput ???????????????????
Postat 12 Ianuarie 2014, 15:05 de Ivan
Statule ce tanar esti...
Da...inca o data, autoritatile supreme din Romania isi fac datoria...cand le convine. Da...nu e el de vina, e Boc. Sunt curios ce ar spune daca, lovit de o masina, nu i-ar acorda nimeni primul ajutor sub pretextul ca nimeni nu e de vina...decat soferul care...a fugit de la locul accidentului. Si da...am vazut cum s-a ocupat statul de apa termala...ridicand din umeri. Si da mah cetateanule romanesc care esti, Noi Statu' avem grije de tine!
Postat 12 Ianuarie 2014, 15:03 de kaboom
Semnatarii-viitori "politici"
HOTĂRÂRE nr. 887 din 14 noiembrie 2013 privind aprobarea Acordului petrolier de concesiune pentru explorare-dezvoltare-exploatare în perimetrul EX - 3 Băile Felix, încheiat între Agenţia Naţională pentru Resurse Minerale şi East West Petroleum Corp. ................................... Semneaza PRIM-MINISTRU VICTOR-VIOREL PONTA Contrasemnează: Preşedintele Agenţiei Naţionale pentru Resurse Minerale, Gheorghe Duţu Viceprim-ministru, ministrul finanţelor publice, Daniel Chiţoiu p. Ministrul delegat pentru buget, Gheorghe Gherghina, secretar de stat Ministrul economiei, Andrei Dominic Gerea Ministrul delegat pentru energie, Constantin Niţă Ministrul mediului şi pădurilor, Rovana Plumb Ministrul delegat pentru ape, păduri şi piscicultură, Lucia Ana Varga........................................... Urmeza alte aprobari care trebie somnate de prefecti,primari, cei de la mediu...MARFA FRATE NU GLUMA.
Postat 12 Ianuarie 2014, 14:43 de Oradean
Licitatie ca-si la hotelul DACIA
A ajuns mare prefect datorita lui tatsau care a sponsorizat PSD,precum dintrun bucatar a ajuns mare patron de hotel scotindul pe fostul patron si la bagat inspital(domnul GLIGOR)sa aiba Dumnezeu grija de tov.pop asa cum sa batut el joc de acest om!Acest prefect vrea sa faca cu statiunea Baile Felix cum a facut tatal lui cu domnul Gligor.
Postat 12 Ianuarie 2014, 14:40 de pavel
Oarba nu va iarta
Se pare ca nu intelegeti, Nastase a luat patru ani cu executare pentru niste bideuri , voi cat o sa luati pentru o tara intreaga cand in completul de judecata nu vor fi 5 judecatori ci 20 milioane de romani ???
Postat 12 Ianuarie 2014, 14:23 de Oarba
@sebi
Nu-i vorba despre statul cu burta la soare in B.Felix, ci de traderea de tara de catre cei corupti care instraineaza in scop personal bogatiile romanilor, pun in pericol sanatatea si viitorul nostru.
Postat 12 Ianuarie 2014, 14:04 de Ion
Campanie Public Relations
Din punctul de vedere al unei campanii de PR pot doar sa observ anumite aspecte: cei care au inceput sa denigreze idea de gaze de sist au fost cei din opozitie, in speta PDL si Miscarea Populara; cei care au incasat sunt cei de la USL. Ei bine, in acest moment vine si reversul. Cei de la USL publica documentul conform caruia cei de la PDL si actuala Miscare Populara (cei plecati din PDL) au concesionat si vandut tara. Sunt curios cum o vor scoate cei din PDL si cei din Miscarea Populara?
Postat 12 Ianuarie 2014, 14:01 de catalin
investitii
De ce sa nu exploatam noi resursele noastre? De ce sa le importam tot timpul de la rusi? Voi aveti habar cat costa o campanie? Cine o finanteaza? Suspect cum un grup de oameni apar cu pancarte, au mancare, au site, au toata infrastructura de care au nevoie, si asta doar din proprie initiativa? Lasati vrajeala, campaniile sunt sustine cu bani de la Moscova, Rusia fiind singura tara care are de pierdut in urma obtinerii independentei energetice a Romaniei.
Postat 12 Ianuarie 2014, 13:57 de dumitru
Excelent
Reactie excelenta. Sa vina cei din sanmartin sa plateasca bani la buget. De cand e Felixul probabil cel mai important reper economic din judet ? Cel ce a debitat asta sa faca o excursie in Oradea :) Popus mai bine ar fi facut ceva pentru Felix in anii astia. S-a construit haotic, o atmosfera de bazar comunist, nu ai ce face daca ploua :) si functioneaza la capacitate 4 luni pe an. Dar Popus si-a facut niste baniti cu Seremi si ginerele lui. Pentru asta nu iese nimeni in strada ca sunteti furati ca prostii ? Sau cei de la societatea de salubrizare nu au primit ordin sa iasa :)))))
Postat 12 Ianuarie 2014, 13:54 de Oradean
primar?!
De cand prezinta Baile Felix un interes pentru primaria Sanmartin? E foarte binecunoscut faptul ca primarul despre care vorbim isi urmareste DOAR interesele personale, in cel mai bun caz(pt noi, locuitorii zonei), si le urmareste cu prioritate fata de alte interese locale. Si acum, de cand prezinta Baile Felix un interes pt primarul Santmartin? :)) e atat de evident nu?
Postat 12 Ianuarie 2014, 13:54 de george lipai
Decizie Inteleapta
Felicitari domnule Prefect. Ati reusit sa demascati un teatru ieftin condus, orchestrat, SEMNAT si parafat de BOC, GHILEA si restul PDListilor. Nu vor mai putea sa arunce vina pe altcineva. De acum inainte vor trebui sa si-o asume. Felictari domnule Prefect
Postat 12 Ianuarie 2014, 13:53 de Pop
Bravo Domnule Pop
Pe plan international nu da bine sa inchei un contract si sa renunti pe urma la el. Sunt investitori care se uita cata coerenta si predictibilitate exista la nivel de autoritati locale, centrale etc. Ce sa spuna alti investitori daca ieri semnam contracte de concesiune (PDL) si azi renuntam la ele? Nu va mai veni nimeni sa investeasca in zona. Ce au facut ei (PDL) nu mai poate fi reparat de nimeni (USL) fara sa afecteze credibilitatea investitionala a Romaniei. RUSINE PDL. BRAVO domnule Prefect Pop.
Postat 12 Ianuarie 2014, 13:51 de stefan
minti confuze
Domnule Pop , nu v-am suspectat niciodata de multa inteligenta si desteptaciune. A invoca guvernul Boc in aceasta discutie este inca o dovada ca afirmatia mea se sustine. Ati castigat alegerile -usl, ma refer -promitand si in aceasta cauza , actiuni darze ,patriotice , bla, bla , ponta. Felul in care "jucati" pe acest teren va arata adevarata fata . Lasati-ne macar in pace si nu zgandariti...
Postat 12 Ianuarie 2014, 13:50 de titel
.
Explicatia transparenta si detaliata a prefectului vine in intampinarea acelor minti ilustre care cred ca in urmatorii ani nu vor mai putea sta cu burta la soare in strandurile din felix, deoarece acestea vor fi inlocuite cu sonde pt exploatare. Fratilor, GANDITI !! Caci nu sunteti plante
Postat 12 Ianuarie 2014, 13:45 de Sebi
taticu'
Cat ati stat la Dacia pana sa incropiti discursul?Taticu nu stie cuvinte atat de elevate,dar banii cumpara orice!Claudiu Adrian Pop mai lasa-ne!In viata ta n-o sa ai o functie unde sa fie ales,iar de numiri ne e plin podul!
Postat 12 Ianuarie 2014, 13:40 de Gloria
echilibru
Intrebarile si dezbaterile sunt pe orice problema binevenite, dar pentru un dialog ambele parti trebuie sa fie deschise si dispuse sa asculte parerea interlocutorului, din nefericire observ ca in cazul unora dintre protestari nu mai este cazul, au parerea lor si cine nu este de acord este inamic public, imi aduce aminte de un alt regim de trista amintire.Pt cei care cred asta le spun ca suntem in seolul 21,intr-o tara parte a Uniunii Europene, nu in Coreea de Nord.
Postat 12 Ianuarie 2014, 13:29 de hurezu
echilibru
Pt cei care cred asta le spun ca suntem in seolul 21,intr-o tara parte a Uniunii Europene, nu in Coreea de Nord. Intrebarile si dezbaterile sunt pe orice problema binevenite, dar pentru un dialog ambele parti trebuie sa fie deschise si dispuse sa asculte parerea interlocutorului, din nefericire observ ca in cazul unora dintre protestari nu mai este cazul, au parerea lor si cine nu este de acord este inamic public, imi aduce aminte de un alt regim de trista amintire.
Postat 12 Ianuarie 2014, 13:23 de Hurezu
echilibru
Atacarea de catre prefectura a unei hotarari nu inseamna automat ca aceasta este ilegala, legalitatea sau ilegalitatea ei o va stabili justitia, este obligatia prefecturii sa o atace-daca o considera ilegala, justitia va fi ceea care hotara. prefectura si-a facut doar datoria ca le place sau nu le place unora. Ma distreaza la culme comentariile de genul "vindeti tara strainiilor". Pt cei care cred asta le spun ca suntem in seolul 21,intr-o tara parte a Uniunii Europene, nu in Coreea de Nord. Intrebarile si dezbaterile sunt pe orice problema binevenite, dar pentru un dialog ambele parti trebuie sa fie deschise si dispuse sa asculte parerea interlocutorului, din nefericire observ ca in cazul unora dintre protestari nu mai este cazul, au parerea lor si cine nu este de acord este inamic public, imi aduce aminte de un alt regim de trista amintire.
Postat 12 Ianuarie 2014, 13:21 de Hurezu
..
nu trebuia incheiat nici un fel de acord pt baile felix , in special pentru cel petrolier , dar fiindca hapsanul ce-a fost inainte prefect a crezut ca ciupeste si el ceva de acolo , nu s-a gandit ca o sa distruga singura statiune balneo-climaterica in stare buna de functionare din romania , s-a gandit doar la buzunarul lui , egoist binenteles. odata incheiat acordul nu prea ai ce sa-i faci , degeaba contestii in instanta odata ce ti-ai dat acordul cu ca stat sa faca altcineva ce vrea din el ... in 2010 inca era boc cel mare la conducere si-a facut ce ia dictat basul... n-are rost sa aruncati vorbe...
Postat 12 Ianuarie 2014, 13:13 de alex
Cei vinovati nu vor scapa.
Dragi politicieni (indiferent de partid) vad ca ati inteles in sfarsit ca nu sunteti nemuritori sau ascunsi bratului justitiei. Sunteti chiar speriati, se aude zornait de catuse. Rugati-va sa va pedepseasca aspru justitia, judecata poporului poate fi mult mai aspra.
Postat 12 Ianuarie 2014, 13:13 de Mititica
@ionica si aka47
Mai Ionica mai sulica, tot in cacat o sa ramanem daca dam strainilor aproape gratuit bogatiile nostre si vom cumpara benzina de la straini cu f.f.putin ma ieftin dacat pana acum. Vezi cazul OMV-Petrom. Daca nu avem bani sa le exploatam ce-ar fi sa le lasam copiilor sau nepotilor nostrii, ca ei s-ar putea sa nu fie idioti ca tine ????
Postat 12 Ianuarie 2014, 13:04 de Popica
cel mai usor e sa critici
eu sunt de parera ca inainte sa criticam, ar fi mai bine daca ne-am gandi la beneficiile aduse statului si implicit cetatenilor , e doar o idee
Postat 12 Ianuarie 2014, 13:01 de dani ban
Bravo baieti!
Doar un mic lucru am de zis: pe langa ca vindeti aceasta tara strainilor, mai "aruncati la gunoi" poate cel mai important punct economic al judetului Bihor, bravo!
Postat 12 Ianuarie 2014, 13:00 de Sebi
Voturi
Cei care veti apara tara de pradatori (bineinteles, includem aici si separatismul, iredentismul si revizionismul unguresc), veti primi voturi. Ceilalti, nici sa nu va ganditi ! Bogatiile subsolului romanesc trebuie sa fie exploatate de catre specialisti romani ! Bogatiile subsolului romanesc trebuie sa fie exploatate in conditiile care sa asigure protectia naturii romane !
Postat 12 Ianuarie 2014, 12:49 de Alegeri
d-le prefect esti o sluga infecta
d-le prefect esti infect fara coloana vertebrala minti precum respiri, tu si celalalt infect de prefect de Vaslui, dar ce o sa ti-oo iei prefectule de no sa poti duce, au fost in Romania si alti care se credeau mult mai tari ca si tine si acum plang prin inchisori, gen Nastase atotputernicul in 2000-2004 sau Ceausescu impuscat ca un caine, vine si vremea voastra tradatorilor de tara ...
Postat 12 Ianuarie 2014, 12:45 de Axis
Bravo PSD!
Ce uşor este să stăm acasă şi să îi criticăm pe fraierii care se stresează să scoată ţara din impas. Săriţi cu idei nu cu critici!!!
Postat 12 Ianuarie 2014, 12:40 de Adrian
:)))
Doar postaci ecolohisti pot posta? Daca cineva nu e de acord cu prostia din capul vostru e postac ? Nu exista alte pareri in societatea romaneasca ? Mi-e mila de voi ! Cand va mai plangeti de salarii mici la bugetari, de banii din sanatate si invatamant amintiti-va ca stati pe o comoara si cersiti ! Si oricum ati primit asigurari ca nu exploateaza nimeni in sanmarin. E denumirea perimetrului. Dar probabil Corpas nu v-a zis :))))
Postat 12 Ianuarie 2014, 12:39 de @ Sistarul
Greu de inteles ?
E vorba de explorare nu exploatare. La sediu la pdl nu v-au zis diferenta ? Sau v-a explicat Popus si atunci se intelege ca nu ati inteles :)) dupa ce atata timp nu a facut nimic acum incearca ceva. Poate maine va interzice accesul spre beius pentru ca polueaza Sanmartinul :)) un prost :)) bravo prefectului si lui Mang pentru cum au grstionat situatia !
Postat 12 Ianuarie 2014, 12:33 de @jolidon
...
A aparut si postacul de serviciu... Ghita, Ion, Stefan, Vasile, Nae, Ilici, Dej, Ion, Cristos....ba nu ai ceva treaba prin curte? Du-te mulge vaca, da laturi la porci, bate-ti nevasta... astea-s treburi serioase... nu de lingai de cur de psd-isti, pnl-isti, pdl-isti si mai stiu eu ce neocomunisti!!
Postat 12 Ianuarie 2014, 12:31 de Sistarul
Vezi cine raspunde pt.ca semneaza
HOTĂRÂRE nr. 887 din 14 noiembrie 2013 privind aprobarea Acordului petrolier de concesiune pentru explorare-dezvoltare-exploatare în perimetrul EX - 3 Băile Felix, încheiat între Agenţia Naţională pentru Resurse Minerale şi East West Petroleum Corp. ................................... Semneaza PRIM-MINISTRU VICTOR-VIOREL PONTA Contrasemnează: Preşedintele Agenţiei Naţionale pentru Resurse Minerale, Gheorghe Duţu Viceprim-ministru, ministrul finanţelor publice, Daniel Chiţoiu p. Ministrul delegat pentru buget, Gheorghe Gherghina, secretar de stat Ministrul economiei, Andrei Dominic Gerea Ministrul delegat pentru energie, Constantin Niţă Ministrul mediului şi pădurilor, Rovana Plumb Ministrul delegat pentru ape, păduri şi piscicultură, Lucia Ana Varga....Si mai semneaza si altii tot felul de aprobari. ATENTIE.
Postat 12 Ianuarie 2014, 12:30 de Gogu
.........
O data strigati ca avem resurse si nu profitam de ele , o data strigati ca nu vreti sa le folosim(dar tot categoria asta se plange ca s-a scumpit "benzina" ). Hotarati-va!
Postat 12 Ianuarie 2014, 12:27 de Aka47
#scandalu asta`i o prostie
Atata se insista pe chestia asta unii oameni is chiar prosti nu inteleg ca pana la sfarsitul zilei trebuie sa profitam de resursele noastre daca vrem sa iesim din cacat
Postat 12 Ianuarie 2014, 12:22 de Ionica
Atentie la ce semnati !!!!!
S-ar putea ca azi unii sa nu considere exploatarile peroliere prin fractuare hidraulica ca ceva de intres general. In mod sigur peste cativa ani situatia va fi alta si cei care au semnat aprobari de orce fel, sa plateasca scump pt ca vor fi respunzatori pt. conaminarea iremediabila apei,solului si aerului. Vezi cazul de zilele trecute din Virginia de Vest unde a fost declarata stare de dezastru deoarece o substanta chimica folosita in minerit s-a scurs dintr-un rezervor si a ajuns in panza freatica si apa nu poate fi folosita decat pt.grupurile sanitare, garda nationala distribuie apa potabila. Asa ca mai usor cu interesul general si mai ales cu cine si ce semneaza, ca vine baiu in mod sigur. Prin miile de sonde care vor functiona se va injecta in subsol cantitati imense de chimicale daunatoare care invitabil vor ajunge in panza freatica.
Postat 12 Ianuarie 2014, 12:21 de Bihorean
Mda
Domnul prefect e un imbecil, care vine si ne spune noua ca USL nu are nici o vina (aka PSD), dar dansul nici nu stie ca contine acest document, iar pe teritoriul Bailor Felix, nu trebuie exploatat nici petrol, ca afeteaza panza freatica, si mai ales compromite depozitul de ape termale. In schimb acest gunoi, nu-si asuma nimic, si vine cun niste declaratii puerile.
Postat 12 Ianuarie 2014, 12:20 de jolidon
PDL
De cand cei de la PDL au semnat aceste concesiuni, de atunci doar nenorociri. Au plecat de la guvernare lasand in urma doar catastrofe, iar acum se pun sa critice actualul guvern, de parca el a facut toate acele lucruri. Pacat ca hartiile raman, semnaturile raman, si tot ei isi dau peste cap.
Postat 12 Ianuarie 2014, 12:12 de Ghita
Bravo PDL
Bravo Ghilea si Boc ca ati vandut tara. Dar de unde pe urma tupeu jegos ca sa mai vii sa critici?
Postat 12 Ianuarie 2014, 12:10 de gigi
Da
Oricât de bine sau rău ar suna, prefectul are dreptate.
Postat 12 Ianuarie 2014, 12:06 de Gigi
traiasca PCR, adik PSD
comisionu, cat ii comisionul Pop? oricum se stie ca tu cu Popus si cu Ghilea sunteti pe aceiasi mana, chiar daca Popus simuleaza acum democratia. Lumea va stie acu, degeaba va mai ascundeti
Postat 12 Ianuarie 2014, 12:04 de dd
Pdl
Ghilea nu mai are nimic de spus. Parca el era prefect in momentul respectiv. Acum sufera de amnezie?
Postat 12 Ianuarie 2014, 12:03 de eugen
Bravo
Acum ce vor mai zice gasca de pseudo-ecologisti platiti ? Corpas esti? Te-ai lamurit ? Felicitari pentru cum a grstionat prefectul aceasta problema
Postat 12 Ianuarie 2014, 12:01 de Vladimir
Bravo
Deci PDL era de vină și Ghilea pe când era prefect habar nu avea de așa ceva? Acum știe să critice exact ce au făcut ai lui. Bravo mămică bravo
Postat 12 Ianuarie 2014, 11:59 de Adrian
Ce sa zica ,,gasca" ? Ca usl-ul minte precum respira !
Dle perfect, mi-e prea scarba de asa-zisa politica a guvernului pe care cu prea putina onoare il reprezentati in teritoriu ! Scria in actele semnate de boc, de ghilea, de..., ca prefectul e obligat sa atace in instanta hotararile consiliului local Sanmartin, alea cu organizarea referendumurilor ? De ce nu ati venit in fata poporului in campania electorala pt. alegerile din 2012 si sa spuneti ca in privinta exploatarii (si nu explorarii !) gazelor de sist nu se mai poate face nimic ? Cand ati mintit, d-voastra si guvernul ? Eu zic ca si atunci si acum, adica mereu ! S-a angajat guvernul boc sa instituie ,,zona speciala de siguranta publica" la Pungesti ? Si as putea continua pe inca zece pagini....Dle perfect, oamenii devin cu fiecare zi mai constienti de minciunile d-voastra si ale usl-ului, asa ca ati ratat o buna ocazie de a tacea.
Postat 12 Ianuarie 2014, 11:58 de @Vladimir
A
Bine că şi-au făcut campanie nişte politicieni pe acest subiect.
Postat 12 Ianuarie 2014, 11:58 de Dorel
tovarase \"perfect\"
Tovarasul Claudiu Adrian Pop crede ca ne poate duce de nas cum vrea el... in intrducerea deppozitiei (spun depozitie pt ca se scuza ca un hot prins cu mata in sac) da vina pe vechea conducerea a judetului care sub guevrnare lui Boc au concesionat respectivele zone de exploatare. Da' ba "intelijentule! Daca aia au fost niste idioti si au gresit, voi de ce nu reparati?? aaa... pt ca va convine... pt ca ne vindeti pe nimic...pt ca aveti de castigat voi, voi vanzatorii de tara!!! I-a auzi a contestat referendumul pt ca numai statul decide cum si ce se exploateaza... Baa cretin bombastic, statul suntem noi, ba!!! Statul roman suntem noi, romanii nu aia care se perinda odata la 4 ani la ciolan!!! Nu uita tovarasu',ca in Oradea si zona metropolitana traiesc cca 300000 de oameni care vor fi direct afectati de aceste mizerii, nu uita ca statul suntem noi, nu uita ca esti platit de noi sa ne aperi interesele noastre (asta daca nu cumva esti platit mai bine de "altii", si te cam doare in motul sepcii de banii primiti de la noi??). Asa ca... pune mana pe treaba ssi indreapta greselile alora din-nainte, nu mai cauta scuze, ca tare mi-i ti-or fim cam stramte usile!!! Hoti vanzatori de tara!!
Postat 12 Ianuarie 2014, 11:56 de Sistarul
Bravo
Acum ce vor mai zice gasca de pseudo-ecologisti platiti ? Corpas esti? Te-ai lamurit ? Felicitari pentru cum a grstionat prefectul aceasta problema
Postat 12 Ianuarie 2014, 11:45 de Vladimir
count display

CURS VALUTAR

  • 1 USD = 4.6699 RON
  • 1 EUR = 4.9762 RON
  • 1 HUF = 0.0126 RON