URMĂREȘTE-NE PE
VINERI, 29 MARTIE 2024
`

Părerea noastră

Folclor de Bihor
Mircea Chirila
Primăria Oradea a decis să modifice regulamentul de salubrizare. La fel cum deja ne-a obișnuit, schimbarea s-a făcut fără o dezbatere publică serioasă. Mi se pare o greșeală strategică, pentru că despicarea firului în patru atunci când e vorba de problemele tuturor locuitorilor poate duce la soluții bune, unde mai pui că elimini din start suspiciunile și speculațiile.
Cu tupeu
Florin Ciucaş
Țineți-vă bine, urmează perioada tumultoasă, marcată de agitație și circ, a campaniei electorale! Precampania se desfășoară deja, unii competitori grăbindu-se să fure startul și să ocupe spațiul public cu mesaje și inițiative care mai de care mai colorate, ca să nu zic caraghioase. Peisajul este trist și dezamăgitor, îndeosebi prin prisma calității oamenilor politici care-l populează, dar și a mesajelor vehiculate, cele mai multe izvorâte dintr-un populism deșănțat.
Zic şi eu
Adrian Cris
Oradea și Bihorul au ajuns într-o perioadă fastă, cum din perspectiva dezvoltării infrastructurii n-au mai cunoscut niciodată. Anul acesta se deschid circulației o mulțime de noi drumuri, vreo 70 de kilometri: legătura centura Oradea - Autostrada Transilvania (chiar la finele acestei săptămâni), plus centurile Sânmartin, Aleșd, Beiuș, Oșorhei, Nojorid, Sântandrei (în vară). „Miracolul” ar putea fi explicat prin faptul că 2024 e an electoral. Și, da, este! Dar, totuși, nu asta-i explicația, ci parcurgerea întregii evoluții de la germinarea la coacerea proiectelor.
Newsletter
Vreau să primesc periodic newsletter de la eBihoreanul.ro pe adresa de email:
Spune ce crezi
Sunteți mulțumit de noile trasee de tramvai gândite de OTL pentru a asigura un flux mai bun în oraș?





De stiut

Colțul juridic
Mircea Ursuta
Din data de 31 martie, România devine, parțial, parte a spațiului de liberă circulație Schengen, aspect care ar trebui să ne bucure, ca națiune, deoarece vine după un îndelung proces de negociere cu celelalte state ale Uniunii Europene, aspectele privind negocierea cu Austria fiind comentate pe larg în ultima perioadă.
Bihoreanul la medic
Mircea Dumitrescu
Numeroasele studii efectuate demonstrează legătura dintre fumat şi unele boli. Fumatul reprezintă o cauză majoră a bolii coronariene şi este responsabil de circa 20% din decesele datorate acestei boli. Bărbaţii fumători cu boală coronariană au o rată de mortalitate cu 60-70% mai mare decât nefumătorii, iar femeile fumătoare au un risc mai mare de a face boală coronariană decât nefumătoarele, riscul fiind de 10 ori mai mare dacă concomitent utilizează şi anticoncepţionale orale.
15 Mai 2018, 16:06

Evitaţi! Lucrările la reţeaua electrică au blocat strada Louis Pasteur din Oradea (FOTO)

0 clipuri
0 audio
0 fisiere

Evitaţi, pe cât posibil, strada Louis Pasteur din Oradea! În cursul zilei de marţi, ambuteiajele formate pe artera, oricum aglomerată, s-au întins de la intrarea în fostul Staţionar II, din intersecţia cu Bulevardul General Magheru, până dincolo de Spitalul de Psihiatrie.

Autovehiculele au circulat bară la bară din cauză că banda de circulaţie către oraş a fost blocată de săpăturile făcute pentru lucrări la reţeaua de energie electrică.

Muncitorii au spart asfaltul încă de dimineaţă, pentru a conecta un stâlp la reţeaua de iluminat public.

În câteva minute s-au format cozi de maşini în toate punctele de conflict de pe drum, atât la intersecţia cu Bulevardul Magheru, cât şi la coborârea de pe drumul expres în strada Louis Pasteur. Şoferii mai inspiraţi au folosit ca rută alternativă strada Gheorghe Doja.

Comentarii
Trebuie să fii autentificat pentru a lăsa un comentariu.

Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.
3 Comentarii
Lipsesc urcarile/coborarile la nivelul drumului expres.
Daca ar fi existat, in pretul de 5,5 milioane Euro per kilometrul de alee expres, intrarile/iesirile pe sensurile de coborare/urcare la nivelul strazilor L.Pasteur si Gh.Doja, s-ar fi circulat fara probleme in aceea zona. Dar nu, pentru ca a trebuit ca talharii sa tranteasca un drumeag asfaltat la nivelul unor acoperisuri, care porneste dintr-o poarta si se opreste intr-un cap de pod, doar ca sa traiasca liberalii bihoreni, veniti de pe uliță, la standard de autostradă.
Postat 16 Mai 2018, 10:12 de CrisDumi
Oradeni,in caz de blocaj rutier pe str. Louis Pasteur,folositi cu" incredere" varianta drum expres "'
Initiativa existentei drumului expres,in varianta actuala, a apartinut operatorului principal de credite pe Oradea,Dorel Ilie Bolojan si a fost motivata,tocmai pentru a descongestiona traficul rutier de pe str.Louis Pasteur.Din pacate, aceasta este eficienta si utilitatea publica a tuturor proiectelor initiate de acest Dorel al Oradei,in numele progresului si al dezvoltarii urbei
Postat 15 Mai 2018, 23:45 de platona
???
O intrebare de 100 puncte. De ce nu se poate face noaptea astfel de operatiuni???
Postat 15 Mai 2018, 19:50 de Christa
count display
Ultimele Comentarii

CURS VALUTAR

  • 1 USD = 4.6085 RON
  • 1 EUR = 4.973 RON
  • 1 HUF = 0.0126 RON