URMĂREȘTE-NE PE
JOI, 28 MARTIE 2024
`

Părerea noastră

Folclor de Bihor
Mircea Chirila
Primăria Oradea a decis să modifice regulamentul de salubrizare. La fel cum deja ne-a obișnuit, schimbarea s-a făcut fără o dezbatere publică serioasă. Mi se pare o greșeală strategică, pentru că despicarea firului în patru atunci când e vorba de problemele tuturor locuitorilor poate duce la soluții bune, unde mai pui că elimini din start suspiciunile și speculațiile.
Cu tupeu
Florin Ciucaş
Țineți-vă bine, urmează perioada tumultoasă, marcată de agitație și circ, a campaniei electorale! Precampania se desfășoară deja, unii competitori grăbindu-se să fure startul și să ocupe spațiul public cu mesaje și inițiative care mai de care mai colorate, ca să nu zic caraghioase. Peisajul este trist și dezamăgitor, îndeosebi prin prisma calității oamenilor politici care-l populează, dar și a mesajelor vehiculate, cele mai multe izvorâte dintr-un populism deșănțat.
Zic şi eu
Adrian Cris
Oradea și Bihorul au ajuns într-o perioadă fastă, cum din perspectiva dezvoltării infrastructurii n-au mai cunoscut niciodată. Anul acesta se deschid circulației o mulțime de noi drumuri, vreo 70 de kilometri: legătura centura Oradea - Autostrada Transilvania (chiar la finele acestei săptămâni), plus centurile Sânmartin, Aleșd, Beiuș, Oșorhei, Nojorid, Sântandrei (în vară). „Miracolul” ar putea fi explicat prin faptul că 2024 e an electoral. Și, da, este! Dar, totuși, nu asta-i explicația, ci parcurgerea întregii evoluții de la germinarea la coacerea proiectelor.
Newsletter
Vreau să primesc periodic newsletter de la eBihoreanul.ro pe adresa de email:
Spune ce crezi
Sunteți mulțumit de noile trasee de tramvai gândite de OTL pentru a asigura un flux mai bun în oraș?





De stiut

Colțul juridic
Mircea Ursuta
Din data de 31 martie, România devine, parțial, parte a spațiului de liberă circulație Schengen, aspect care ar trebui să ne bucure, ca națiune, deoarece vine după un îndelung proces de negociere cu celelalte state ale Uniunii Europene, aspectele privind negocierea cu Austria fiind comentate pe larg în ultima perioadă.
Bihoreanul la medic
Mircea Dumitrescu
Numeroasele studii efectuate demonstrează legătura dintre fumat şi unele boli. Fumatul reprezintă o cauză majoră a bolii coronariene şi este responsabil de circa 20% din decesele datorate acestei boli. Bărbaţii fumători cu boală coronariană au o rată de mortalitate cu 60-70% mai mare decât nefumătorii, iar femeile fumătoare au un risc mai mare de a face boală coronariană decât nefumătoarele, riscul fiind de 10 ori mai mare dacă concomitent utilizează şi anticoncepţionale orale.
28 August 2015, 08:56

Bagă-i, scoate-i… Stâlpii din Piaţa Unirii au trebuit scoşi după ce iniţial au fost montaţi la o înălţime prea mare

0 clipuri
0 audio
0 fisiere

La jumătatea lunii august, firmele Silco Trans din Arad şi Viladina Construct din Aleşd au montat în Piaţa Unirii din Oradea o parte a stâlpilor în stil retro meniţi să susţină atât cablul electric al liniilor de tramvai, cât şi corpurile pentru iluminatul public. 

Marţea trecută, muncitorii au fost nevoiţi însă să scoată stâlpii abia îngropaţi după ce reprezentanţii municipalităţii şi-au dat seama că aceştia fuseseră puşi cu 25 de centimetri mai sus faţă de cota prevăzută în proiect. 

Citeşte mai mult, pe www.bihorel.ro!

Comentarii
Trebuie să fii autentificat pentru a lăsa un comentariu.

Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.
41 Comentarii
multumim
bolojan la puscarie
Postat 03 Septembrie 2015, 17:33 de pop2
@marius_ro
Desi nu sunt un credincios fervent, uite incerc si eu sa ma conformez Bibliei, care spune ca " sa nu doresti moartea pacatosului, ci indreptarea lui"!
Postat 01 Septembrie 2015, 14:43 de User anonimizat
@platona
Dragule, cu toata dragostea, esti precum "studintele" celebrului pedagog Marius Chicos Rostogan, care la orice intrebare aducea discutia la "crastavete", care cum bine stim, este un fruct dicotiledonat de culoare galben-verzuie si face parte din familia curcubitaceelor, are tulpina in forma de vrej se inmulteste prin seminte si are 98% apa. Te rog raspunde-mi punctual la intrebarile pe care ti le-am adresat, dupa care daca vrei mai discutam, pana atunci... auguri!
Postat 01 Septembrie 2015, 09:49 de User anonimizat
@platona
Voi astia 3 crai - pionel, platona si TSD - reprezentati un adevarat amuzament. Sincer cred ca anticomunist isi pierde timpul cu voi, deoarece degeaba vorbesti cu un perete pentru ca acel perete tot nu se va alege cu nimic. Incercarile astea disperate de a-l invinovati pe Bolojan pentru o eroare a constructorului, cum am mai spus-o, sunt penibile. Pionel, "TIMPUL PIERDUT NU L-A PUTUT RECUPERA"... sincer nu prea meriti sa-ti raspund, pentru ca nu prea intelegi tu cum merg lucrurile in universul asta. E strict problema constructorului, care dealtfel a gresit, si nu a lui Bolojan, cum va recupera timpul pierdut (probabil cateva ore). Daca va intarzia predarea lucrarii in timpul stabilit in contract, evident va plati penalitati. Dar reingroparea unui stalp, oricat de mult va place voua sa dramatizati, la scara proiectului e... zero. Articolul probabil a fost scris din lipsa de subiecte, dar pentru voi 3 sau cati sunteti - e o adevarata drama nationala. Pentru voi toate drumurile se opresc la Bolojan si Malan.
Postat 31 August 2015, 21:12 de marius_ro
@pinonel
Multumesc pentru sustinere.
Postat 31 August 2015, 19:51 de platona
@platona
Stiind cat de razbunatori sunt ,,alesii" locali de la toate nivelurile, RESPEKT!
Postat 31 August 2015, 12:44 de pinonel
@anti........ nu ma mai repet.
"Iti cunoastem toti calitatile de om bun si constitutional" ? Ce profund ai gandit aici ;si de cat curaj poti sa dai dovada . Care sunteti aia toti ? Bolojan si gasca de PeNaLi care il acompaniaza ? Abordarea este tipica securistului comunist.Sunt in decor ?Asa suntem noi oradenii,de bun simt,in decor. Stai linistit curajosule ,de abia mi-am facut incalzirea. Nu sunt necesare nici un fel de alte scenarii sau comparatii aiurea.Lucram pe materialul clientului.De fiecare data cand se iveste o problema ,o pricina la un proiect aflat in desfasurare,hopa si tatucu Bolojan , ba cu recomandari , ba cu indicatii,ba cu scuze.Problemele nesesizate si lasate pentru "las ca merge si asa",vor aparea in timp,in sarcina altor administratii.Proiectul Amenajare valea Pasteur s-a modificat de cel putin patru ori.Ultima modificare este acum in timpul implementarii lui si tot nu este in regula.Realitatea din teren nu corespunde cu cea din hartii.Cine verifica aceasta stare de fapt ?Dirigintele de santier,platit de Bolojan ca sa nu franeze cumva iuresul lucrarilor,pentru a se incadra in termenul stabilit de finatatorul european? ISC oradea sau Cluj,cand Directia Regionala Nord_Vest de la Cluj traieste euforia parteneriatului pe gunoi dintre primarii Bolojan si Boc? APM si Garda de Mediu sunt in aceiasi situatie. Stenogramele convorbirilor telefonice sper sa fie elocvente in acest sens.Ce masina,ce mecanic, ce piesa montata gresit ? Brasoave securiste ,aruncate pe piata pentru a trage de timp.Fiti cu ochii pe intubare Parisului,pe mascarea poluarii produse de Spitalul Judetean , produse de gospodariile de pe str. Santului, produse de blocurile de locuinte din zona spitalului.Intubarea paraului incalca proprietatile private ale cetatenilor, contrar celor prevazute in proiect ,precum si normelor europene. In graba de a pradui banul public,ati intocmit proiecte pe genunchi si dai sa mearga.Nu stiu prostii.Ei,acum sa vad separarea puterilor in...Oradea:Curtea de conturi,Parchetul,DNA-ul. Daca nu,mergem mai departe.... pana la victoria finala.
Postat 30 August 2015, 23:42 de platona
@anticomunist
Iti propun ceva: spune-ne tu cum vezi situatia asta? Cine crezi ca e vinovat si cine ar trebui sa plateasca? Nu uita ca executantul a scos stalpii si i-a repozitionat (adica sper sa fi reusit!), dar TIMPUL PIERDUT NU L-A PUTUT RECUPERA, S-A DUS ! Nu uita nici ca beneficiarul (primaria) are un diriginte de santier, platit de noi, nu de malan si nici de bolovan, care diriginte semneaza pt. fiecare stadiu al lucrarii. Acum sa te auzim!
Postat 30 August 2015, 21:15 de pinonel
TRAIM DECENII DE IMPINIRI DE DREAPTA
@anticomunist: Peste tot, inclusiv pe site-ul PMO stalpii sunt prezentati ca o MARE realizare a administratiei locale! Pai daca ne laudam cu "realizarili" zic ca si "neimplinirili" sunt tot ale noastre! Indifirent cui apartin efectiv!
Postat 30 August 2015, 10:32 de TDS
@platona
Esti in decor. Iti cunoastem toti "calitatile" de om bun si constitutional. Mai fac o sigura incercare si te intreb, daca mergi cu masina la mecanic si ala iti monteaza gresit o piesa: 1. Pe cheltuiala cui se remonteaza piesa? 2. Care este vina ta in aceasta situatie?
Postat 30 August 2015, 09:05 de User anonimizat
Dr.Ing. Ac. Malan
Interesant. In aceste cazuri,nu-l vedem pe ** mega-hiper-super-inginer Malan ,sa-si faca poze pt. presa !
Postat 29 August 2015, 19:02 de Citizen
@anti bun simt si buna crestere
Comunistule,@anti bun simt si buna crestere,prost e cine se lasa amagit de escrocii care misuna prin Oradea sau prin primaria Oradea.Dar te asigur ca nu pentru prea mult timp.Toate proiectele derulate in Oradea sunt o bataie de joc la adresa oradeanului ,facute de mantuiala. . .fara numar,fara numar,palmaresul conteaza, sa fie cat mai bogat,poate ,poate "marita" al nostru Bolojan o functie pe la vreun minister.Ura fata de oradeni il va urmari,oriunde se va duce.Eu nu am nici o ura,am o Constitutie si Legi care imi apara dreptul proprietatii private,inclusiv de abuzurile unui primar. Nu pot ura un om bolnav,un paranoic.Pot doar sa-l salut :URA SI LA GARA,precum le-a urat celor expropriati, nemultumiti de despagubirea primita.
Postat 29 August 2015, 17:06 de platona
DA
@pinonel: Da, stiu! Concesia era doar pentru momentul"x"! In concluzie STIM cu totii si....PAUZA totala! Noi spunem, noi auzim! Ba peste toate diaconul celib desi nu e PSD-ist ESTE PESTE TOT! Ca imi vine sa cred ca toti SUNT! Raspopiti! Te gandeai la altceva? Doamne fereste! Poate ne blagosloveste altu'! Cristian Pomohaci, spre exemplu...
Postat 29 August 2015, 13:47 de TDS
@tsd
Stii ca bolovan e principalul vinovat, n-are rost sa-i faci concesii! Sunt convins ca stii cine-i sunt directorii si cum au ajuns acestia directori. Ai auzit despre ghitea mircea, despre adriana lipovan, mai a ajuns alt penal sef, unul care n-are nimic de-a face cu aio. N-are ce sfaturi/expertiza sa dea in probleme despre care habar n-are nici vicele! El e scarta-scarta pe hartie, mai o clanta pe la instante, daca nu s-o fi autosuspendar din barou.Sau administratorul ,,special" necula.Nu in ultimul rand prietenul tau, raspopitul. Cum vrei sa mearga ceva bine cand s-a inconjurat de yes men (pupincuristi)?! Si a facut acest lucru pt. ca le stie (non)valoarea si stie ca-i are la mana, oricand ii poate zbura foarte simplu, le arata greselile!
Postat 29 August 2015, 13:27 de pinonel
PRIMULPAS , PRIMUL STALP
@anticomunist: OK, n-o fi Bolojan vinovat in acest moment! Dar nu crezi ca Malan ( care se baga ca musca in...lapte IN ORICE! ) in loc sa faca prezentari de robototi era mai bine sa verifice PRIMUL STALP ( primul PAS , primul stalp! ) si astfel nu se ajungea aici? Sa zicem ca era un PSD-ist primar si se intampla chestia cu stalpii! Incerc sa-mi imaginez ce ar fi fost la gura liberalilor?! WOW!
Postat 29 August 2015, 12:24 de TDS
@platona
Ordonatorul de credite s-ar face vinovat daca ar receptiona lucrarea cu deficiente. Pana atunci trebuie sa fii ori prost rau ori orbit de ura ca sa-l acuzi pe primar.
Postat 29 August 2015, 11:55 de User anonimizat
PAS CU PAS PANA LA CAPAT! ALTFEL E GHINION
@marius_ro: Ba da, reprezentantii PMOSUNT DE VINA! Nici macar nu stiu cum le ajunge timpul sa-si prezinte peste tot "succes-urile"! Asa ca sa-si asume si "esec-ele"! Daca critici ceva pe FB nu le convine si te blocheaza imediat! Daca au un proiect sa si-l asume pana la capat!
Postat 29 August 2015, 10:14 de TDS
Nici usturoi nu a mancat,nici gura nu-i ...pute !
Ordonatorul principal de proiecte/credite este principalul vinovat pentru toate neregulile si incalcarile de norme (tehnice,securitatea muncii,protectia a mediului..)Toate proiectele se deruleaza contra timp,daca nu sunt finalizate la termen..se pierde investitia alocata. Ordonatorul principal de credite pe Oradea este primarul Bolojan Ilie.
Postat 29 August 2015, 09:36 de platona
bolovan
vrem referendum bolojan ce m ai coci?
Postat 29 August 2015, 08:49 de pop2
penibil
Hai ca o dati in penibil cu datul vinei pe x sau pe y. Da, s-a gresit, dar acuma oricat de pornit sa fii asupra primariei si a lui Bolojan sau Malan, nu poti fi atat de batut in cap incat sa o tot tii pe a ta incat sa afirmi ca Malan sau Bolojan sunt devina pentru ca initial stalpii aia au fost montati cu 25 de cm mai sus. Si culmea, pentru astfel de erori care nu au de-a face cu reprezentatii primariei, tot pe ei ii trageti la raspundere (desi cum am mai spus, e de o prostie crancena), iar cand se face vreun proiect nu e meritul lor, e probabil al vostru. Daca la tine in casa mesterul a gresit cum a pus gresia (si o remediaza evident pe cheltuiala lui, nu pe a ta), tu esti de vina sau mesterul ?
Postat 29 August 2015, 03:32 de marius_ro
Stalpii infamiei precum cei din vremea inchizitiei
Baga-i, scoate-i,baga-i,scoate-i..... si tot asa... si ce daca ? Si asa oradenii nu prea reactioneaza. Cate lucrari de acest gen(feserite) sau mai derulat in Oradea celor 26 de proiecte ? Cate din lucrarile executate, nu sunt asa de usor vizibile pentru a fi remarcate si reclamate de publicul oradean "nespecialist" si ....las' ca merge si asa .Diriginte de santier ? Ce-i aia ? Presa,urmariti "Amenajarea vaii Pasteur la Oradea",APM si Garda de Mediu inchid ochii la toate neregulile reclamate.A,inca nu ati primit instructiuni ? Ce sa mai vorbim de Inspectoratul in Constructii, Oradea-Cluj,aceiasi Marie cu alta palarie. Relatia inter-primarii Bolojan- Boc,o mana spala pe alta,da gir neregulilor nesanctionate de Directiile responsabile cu sediu la Cluj(ISC,APM,Garda de Mediu,DSP ...)Traiasca partidul lucrului bine facut si al ei conducator...
Postat 29 August 2015, 00:36 de platona
Titlu
Nu ! Numa ' baga-i !...
Postat 28 August 2015, 21:47 de User anonimizat
opt luni
@anticomunist: ce interes avea Csuzi sa se laude? mie mi se pare ca nici unul! car despre ratiunile electorale explicatia este simpla! campania electorala pentru locale incepe probabil in aprilie/hai inceputul lui mai 2016! mai e mult pana atunci? eu zic ca nu!
Postat 28 August 2015, 19:35 de TDS
@TDS
Pe aia cu termenul devansat din motive de referendum, o accept, nu o inteleg, dar sa zicem ca ar avea cat de cat o logica, insa celelalte devansari de twermene din motivwe electorale... nu face nici un sens. Hai sa fim totusi seriosi! Ar face sens daca termenul final sau ma rog, cel din contract ar fi dupa alegeri, dar asa... Cat despre faptul ca Csuzi a facut toate acele delaratii la cererea primarului... Pe bune, chiar?
Postat 28 August 2015, 19:19 de User anonimizat
7
@cetateanul-oradean: Du-te tu laVaslui! Tot s-au eliberat sapte locuri...
Postat 28 August 2015, 17:59 de TDS
UN TRAMVAI NUMIT DORINTA
@anticomunist: As accepta sa fiu executat in piata publica dar tot voi spune ca Csuzi nu a facut acest joc al termenelor de capul lui! OTL-ul e legat ombilical de CLO si implicit de PMO!( vezi autoturismul cu care circula MARITUL si SLAVITUL IMPARAT!!! ). Primul termen fantezist a fost aruncat pe piata din ratiuni de REFERENDUM! N-a tinut! Urmatoarele din ratiuni electorale! Acum cu atat mai mult cu cat se apropie scoala! Valeu, ce ne facem, lui Ponta i-au iesit destul de bine toate, noi nu putem da drumul la niste tramvaie amarate? Daca iese macar ultimul termen promis meritul este al KAISER-ului, daca nu, belelele cad pe Csuzi! Pas cu pas!!!
Postat 28 August 2015, 17:55 de TDS
vai de voi!
Auziți, măi, deștepților, să vă spun eu cum s-ar fi procedat pe la alții: stâlpii în primul rând că ar fi fost fie ceva industriali, fie un kitsch, fie ceva de inox polișat. Asta-i una la mână. Doi: se poate să fi fost montați greșit, dar știți că prin alte orașe așa ar fi și rămas, nu ? E clar că, la ce hateri frustrați sunteți, nu vă mai convine nici că se încearcă să se facă o lucrare ca lumea în centrul orașului, bunăoară în tot orașul. Dacă nu vă convine, stați o lună în Vaslui și mai vorbim apoi. ;)
Postat 28 August 2015, 15:45 de cetateanul-oradean
@TDS-2
Este doar senzatia ta, ca apar primaria si PNL. Insa, nu ma pot abtine cand se inventeaza vini. Atat. Inteleg sa acuzi PMO daca in urma receptiei finale apar chestii in neregula care ar fi trebuit verificate, dar nu poti sa acuzi pe cineva pentru ca altcineva isi face aiurea treaba, sau PMO trebuia sa observe ca astia pun stalpii aiurea, inainte de a-i pune?
Postat 28 August 2015, 15:30 de User anonimizat
@TDS-1
Exact despre asta vorbeam si eu. Acum daca tot l-ai numit, asta e unul dintre dobitocii care se afla in treaba, directorul OTL. Omul e de o prostie harnica si perseverenta ceva mai rar. Are un termen contractual, dar el tot isi da cu presupusul si devanseaza termene, de parca ar fi la concursul "cincinalul in patru ani si jumatate". Acuma, una din doua, omul e ori foarte, foarte prost (pentru ca daca nu ti-a iesit odata, nici a doua oara, stai dracului linit si nu te mai baga in seama) ori o face intentionat incercad sa saboteze primaria. Repet, nu am informatii de la sursa, insa intr-un alt articol din presa locala cineva cu creierii la el, a spus care este termenul din contract.
Postat 28 August 2015, 15:26 de User anonimizat
CONSECVENȚA
@anticomunist: APERI CUSÂRGUINȚĂ TOT CE ȚINE DE PRIMĂRIE! SAU DE PNL! FOARTE BINE, EȘTI CONSECVENT! Dar și eu sunt! Știi de ce? PENTRU CĂ NU SUNT DE TREABĂ ȘI NU MĂ POT PREFACE CĂ NU VĂD!
Postat 28 August 2015, 14:00 de TDS
EXEMPLE
"Potrivit OTL, lucrările pentru schimbarea liniiei de tramvai şi reabilitare a infrastructurii vor dura până pe 1 septembrie". Articolul "Masini pe trotuar..."/ 14.08.2015 sau "Termenul oficial a fost data de 16 mai. Acesta a fost amânat pentru luna iunie, dar dacă va fi în iulie va fi minunat. Cel mai sigur este că lucrările vor fi terminate în august. Sper să nu ne apuce septembrie şi să fim încă în lucru", a declarat directorul OTL, Csuzi Istvan, miercuri, în cadrul unei conferinţe de presă". Articolul: Intarziere de 3 luni..."/13.05.2015! S-a apucat Bihoreanul sa inventeze termene? 100%, NU!
Postat 28 August 2015, 13:58 de TDS
@TDS
Sunt deficiente in cadrul unor lucrari, sau daca vrei neconformitati cu proiectul, care se observa imediat (cu ochiul liber) asa cum sunt alte deficiente care se pot constata doar la receptia preliminara sau finala. Nu stiu daca Malan trebuia "sa vada de stalpi" sau nu , dar cred ca exista diriginte de santier si cred, sau cel putin sper, ca el a fost cel care a descoperit neconcordanta. Dobitocii, au intradevar nume, ii stim cu totii cand apar in cate un articol din presa locala cu declaratii care mai de care mai hazardate, intr-un cuvant, asa cum am spus anterior, se afla in treaba.
Postat 28 August 2015, 13:54 de User anonimizat
RASPUNS
@anticomunist: dobitocii au niște nume clare! dacă le cauți le găsești! iar Mălan în loc să facă conferințe în teren pentru a prezenta roboții japonezi care fac minuni la CAO zic că mai bine vedea de stâlpi!
Postat 28 August 2015, 13:45 de TDS
acum stâlpii par mai groși, deși nu-s mai rezistenți
exact cu 25 de centi începea îngroșala aia a stîlpilor deasupra astfaltului, că nu avea nicio logică funcțională sau estetică... acuma stâlpii par mai groși, cel puțin, deși ca să fie mai rezistenți, îngroșala aceia trebuia băgată în sol cel puțin un metru. da, nu-i bai, că arată mai bine așa, cel puțin pentru vezica plină a maidanezilor.
Postat 28 August 2015, 13:36 de vg
@TSD
Pai eu zic ca au observat cand au masurat. Si eu am renovat prin casa, dar n-am stat langa mesteri cu rigla. Le-am spus ce au de facut si odata la cateva zile inspectam si daca era ceva care nu era facut conform cerintelor mele, ii puneam sa refaca. Cat despre termenul de 14 septembrie, a mai fost un articol, cred ca in Jurnal Bihorean, in care s-a spus clar care este termenul contractual (undeva la inceputul lui noiembrie sau sfarsitul lui octombrie, n-am retinut exact), doar ca tot felul de dobitoci, ca sa se afle si ei in treaba declara vrute si nevrute pe la ziare.
Postat 28 August 2015, 12:57 de User anonimizat
ERATĂ 2
ȚEVILE
Postat 28 August 2015, 11:54 de TDS
ERATĂ
roboții care înlocuiesc de canalizare....
Postat 28 August 2015, 11:53 de TDS
TOMBE LA NEIGE...
@anticomunist:"....au fost nevoiţi însă să scoată stâlpii abia îngropaţi după ce reprezentanţii municipalităţii şi-au dat seama că aceştia fuseseră puşi cu 25 de centimetri mai sus faţă de cota prevăzută în proiect"....Păi mă întreb de ce reprezentanții municipalității au observat chestiunea cu o așa mare întârziere? Unde era THE BIG MĂLAN? Că am văzut că se pricepe și la roboții care înlocuiesc țevile cu ...roboți! Nu s-a făcut nu știu câtă vâlvâ pe tema stălpilor? Că ce frumoși "e ", că se integrează în peisaj, d-astea, electorale! PUN PARIU CĂ NICI TERMENUL DE 14 septembrie 2015 pentru reluarea circulației tramvaielor NU VA FI RESPECTAT! Bașca lucrările în minunata Piață a Unirii re-brand-uită parcă au încetinit și mai sunt practic două luni pentru lucru! Chiar dacă termenul de finalizare este 31.12.2015, în fapt lucrările ar cam trebui încheiate pe 1 noiembrie pentru că IARNA NU-I CA VARA! Poate încep ninsorile....
Postat 28 August 2015, 11:51 de TDS
@EmzePerix
Eu zic ca nu costa nimic. Firma sau firmele angajate trebuiau sa execute lucrarea precum in proiect. Ca ei au ales s-o faca (lucrarea) de mai multe ori, e strict e strict problema lor si nu cred ca implica nici un cost din partea PMO.
Postat 28 August 2015, 11:40 de User anonimizat
Sunt curios
Cit costa replantarea unui stilp? Cine a gresit? Cine plateste prostia???
Postat 28 August 2015, 10:45 de EmzePerix
!!!!!!!!!!!!!!!
PROSTIA LA PUTERE!
Postat 28 August 2015, 09:35 de TDS
count display

CURS VALUTAR

  • 1 USD = 4.5892 RON
  • 1 EUR = 4.971 RON
  • 1 HUF = 0.0126 RON