Anunţurile plătite fac publicitate festivităţilor ocazionate de împlinirea a 91 de ani de la intrarea Armatei Române în Oradea, pe 20 aprilie 1919, iar cele două publicaţii au fost alese după bunul plac al directorului instituţiei, Flavius Bunoiu, care a ignorat total existenţa altor canale media locale, fie ele tipărite, audiovizuale sau pe internet.
„Aşa am apreciat eu că o să îmi aduc la eveniment publicul pe care mi-l doresc. Acuma e problemă că n-am făcut reclamă în BIHOREANUL şi faceţi presiuni pe mine?", aşa a justificat directorul Casei de Cultură a Municipiului, Flavius Bunoiu (foto), ciudata sa idee.
Directorul, oltean de origine, spune că a ales cele două publicaţii „pentru că sunt cele mai citite" şi recunoaşte că a evitat să dea anunţuri plătite în presa de limbă maghiară „pentru că este un eveniment mai sensibil pentru comunitatea maghiară".
Bugetul alocat anul acesta Casei de Cultură a Municipiului pentru organizarea de evenimente se ridică la 500.000 lei.
Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.