URMĂREȘTE-NE PE
MIERCURI, 24 APRILIE 2024
`

Părerea noastră

Folclor de Bihor
Mircea Chirila
Nu credeam că se vor putea mobiliza 15.000 de oameni în acțiunea intitulată Misiunea Grivei, prin care se cer condiții mai bune pentru câinii abandonați și pentru sterilizarea lor. Iată că inițiativele cetățenești încep să capete forță și consistență. Poate n-ar fi fost lipsit de interes să se ceară și sterilizarea stăpânilor care-și abandonează animalele de companie...
Cu tupeu
Florin Ciucaş
Țineți-vă bine, urmează perioada tumultoasă, marcată de agitație și circ, a campaniei electorale! Precampania se desfășoară deja, unii competitori grăbindu-se să fure startul și să ocupe spațiul public cu mesaje și inițiative care mai de care mai colorate, ca să nu zic caraghioase. Peisajul este trist și dezamăgitor, îndeosebi prin prisma calității oamenilor politici care-l populează, dar și a mesajelor vehiculate, cele mai multe izvorâte dintr-un populism deșănțat.
Zic şi eu
Adrian Cris
Săptămâna trecută, înainte ca lucrările de 70 milioane de euro derulate la Aeroportul Oradea să se încheie (apropo, va fi un şoc diferenţa!), suspansul privind utilitatea lor s-a risipit: CJ Bihor şi Primăria Oradea au bătut palma cu LOT şi cu HiSky.
Newsletter
Vreau să primesc periodic newsletter de la eBihoreanul.ro pe adresa de email:
Spune ce crezi
Ce părere aveți de noul proiect de realizare a unui drum nou între Paleu și Șoseaua Borșului, contestat de unii locuitori din Oncea?





De stiut

Colțul juridic
Mircea Ursuta
Camera Deputaţilor a adoptat recent un proiect de modificare a legislaţiei în vigoare, prin care se prevede, în esenţă, că instanţele judecătoreşti nu vor mai putea reduce din oficiu onorariile achitate de justiţiabili avocaţilor, ci doar la cererea părţii adverse. 
Bihoreanul la medic
Mircea Dumitrescu
Numeroasele studii efectuate demonstrează legătura dintre fumat şi unele boli. Fumatul reprezintă o cauză majoră a bolii coronariene şi este responsabil de circa 20% din decesele datorate acestei boli. Bărbaţii fumători cu boală coronariană au o rată de mortalitate cu 60-70% mai mare decât nefumătorii, iar femeile fumătoare au un risc mai mare de a face boală coronariană decât nefumătoarele, riscul fiind de 10 ori mai mare dacă concomitent utilizează şi anticoncepţionale orale.
27 Mai 2016, 13:53

PSD Bihor: Orădenii nu vor pierde absolut nimic dacă nu se unesc cu Sînmartinul

PSD Bihor: Orădenii nu vor pierde absolut nimic dacă nu se unesc cu Sînmartinul (foto: arhivă)
0 clipuri
0 audio
0 fisiere

La o zi după ce Curtea Constituţională a decis că OUG 15/2016 este neconstituţională, iar astfel referendumul pentru unirea Oradiei cu Sînmartin nu poate avea loc simultan cu alegerile locale din 5 iunie, PSD Bihor a transmis printr-un comunicat de presă asumat de organizaţie, poziţia sa vizavi de această hotărâre. După cum se ştie, ordonanţa a fost reclamată la CCR de Avocatul Poporului, sesizat de PSD.

Cu bocancii în civism

Din capul locului, PSD-iştii spun că nu au fost împotriva referendumului, ci "împotriva deturnării campaniei electorale, împotriva utilizării temei unificării strict în interes politic pentru a crea avantaj electoral în favoarea PNL", amintind că, în şedinţa Consiliului Local Oradea din luna aprilie, Adelina Coste, candidata PSD la Primăria municipiului, a cerut ca referendumul să aibă loc după alegeri, propunere respinsă însă de "maşina de vot a PNL".

Citând comunicatul transmis de primarul Ilie Bolojan joi, după decizia CCR, care transmitea că "s-a amânat dreptul orădenilor de a se pronunţa într-o problemă importantă pentru comunitate", social-democraţii bihoreni spun că această afirmaţie este falsă. "Să ne fie cu iertare, dar anul trecut orădenii şi-au exercitat acest drept nu o dată, ci de două ori, deci nu se poate vorbi despre nicio amânare şi nicio limitare a vreunui drept. Rezultatul a fost cel pe care îl ştim cu toţii: nu s-a atins pragul de validare al referendumului. Şi asta în ciuda întregii propagande utilizate de maşinăria pro-unire din jurul lui Ilie Bolojan", se arată în comunicatul PSD Bihor, transmis vineri.

"Ilie Bolojan şi PNL au ştiut de la bun început că organizarea referendumului simultan cu alegerile locale este atât imoral, cât şi ilegal şi cu toate acestea, au încercat să treacă cu bocancii pentru orice regulă de civism, peste orice lege, nesocotind punctele de vedere emise de instituţii importante ale statului (Autoritatea Electorală şi Biroul Electoral)", mai spun social-democraţii, subliniind că doar Bolojan ştie cum a convins Guvernul Cioloş să dea o ordonanţă de urgenţă "ilegală şi neconstituţională".

"Nimic de pierdut!"

Precizând că rolul unui primar este să respecte legea şi cetăţenii, să unifice nu doar unităţi administrativ-teritoriale, ci să adune oameni, social-democraţii bihoreni îl mai acuză pe edilul-şef că a exploatat politic tema unirii şi a dezbinat orădenii. "Vă reamintim cum au fost trataţi şi catalogaţi cei care au îndrăznit anul trecut să critice unificarea. Cum au fost transformaţi în duşmani ai poporului şi ai dezvoltării, ca în vremurile comuniste de tristă amintire, doar pentru simplul fapt că au avut o opinie diferită de cea oficială a Primăriei. "Marii" oameni politici din PNL Bihor, în frunte cu primarul Ilie Bolojan uită că democraţia înseamnă, în definitiv, dreptul oricui de a nu fi de acord cu ceilalţi, dreptul oamenilor de a se putea contrazice indiferent de subiect şi indiferent cine propune acel subiect, fără a se teme că vor avea de suferit pentru că şi-au exprimat acel punct de vedere", mai transmite PSD Bihor.

În contradicţie cu declaraţie lui Bolojan, social-democraţii mai spun că orădenii nu vor avea nimic de pierdut dacă nu se unesc cu Sînmartinul: "Vrem să-i asigurăm pe toţi orădenii că nu vor pierde absolut nimic din faptul că nu se face cel de-al treilea referendum. Oradea se va putea dezvolta în continuare şi fără această unificare administrativă, cu condiţia să aibă un primar responsabil, deschis dialogului cu toţi cetăţenii şi cu o viziune clară care să lucreze în interesul orădenilor, respectând opţiunile acestora".

"Bolojan nu e providenţial!"

În schimb, spun PSD-iştii, cei care au de pierdut sunt primarul Ilie Bolojan şi "camarila sa din PNL", pentru că nu se mai pot erija în singurii promotori ai dezvoltării. Social-democraţii speră însă că orădenii îi vor taxa pe liberali la votul din 5 iunie pentru că au încălcat legea şi îi cer primarului Bolojan să-şi asume public promovarea unei legi neconstituţionale.

"Nu ne aşteptăm să o şi facă, pentru că aşa cum ne-a obişnuit deja în ultimii opt ani, domnia sa culege doar laurii şi este răspunzător doar pentru ce este bun în acest oraş, în rest, criticile şi vina pentru greşeli şi lucrurile nu funcţionează aparţin altora, eventual "duşmanilor de clasă"", mai scriu PSD-iştii.

Finalul comunicatului PSD este dedicat tot lui Bolojan. "Primarul Ilie Bolojan nu va rămâne în istorie drept omul providenţial care a dezvoltat Oradea. În schimb, pentru încăpăţânarea sa, va fi pomenit ca primarul care a compromis ideea de unificare a municipiului cu comuna Sînmartin. Din punctul nostru de vedere, un primar care a abuzat de puterea sa pentru a pune la care o tentativă de încălcare a Constituţiei, nu mai poate continua impostura şi nu se mai poate prezenta ceea ce nu este. Nu mai poate fi demn de a se afla în fruntea comunităţii orădene!", se arată în comunicat.

Comentarii
Trebuie să fii autentificat pentru a lăsa un comentariu.

Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.
32 Comentarii
DA
"Aranjează" cu cei de la Bihoreanul ca să accepte şi postarea documentelor scanate şi ataşez câte facturi vrei tu în care este facturată apa pluvială pentru ÎNTREAGA suprafaţă deţinută de proprietar. Adică ŞI a gărdinii! Oricum, la întrebarea asta vor trebui să răspundă candidaţii la funcţiile de primari în toate localităţile membre în APAREGIO. Înainte sau după 5 iunie.
Postat 30 Mai 2016, 10:36 de eutanasiu
@petcu
nu doar oradenii vor fi dezamagiti. toti turistii care vin in vizita.
Postat 30 Mai 2016, 09:54 de User anonimizat
@eutanasiu
Tariful pt canalizare se calculeaza doar pt suprafata construita (acoperis, terase, alei betonate), nicidecum pt "toata suprafata detinuta", si doar dupa incheierea unui contract de furnizare apa + canalizare. Cunosti pe cineva care a platit canalizare pt gradina cu legume?
Postat 29 Mai 2016, 22:46 de Petcu
Pacat...
In stil tipic romanesc, partitele politice nu reusesc sa ajunga la consens in privinta lucrurilor importante. PNL si PSD s-au dovedit din nou incapabile de negocieri, preferand sa-si asume riscul esecului, decat sa renunte la orgolii. Felixul va ramane in continuare cu o administratie lipstita de viziune si incapabila sa dezvolte statiunea prin atragerea de fonduri europene iar oradeanii care viziteaza statiunea vor ramane cu dezamagiti.
Postat 29 Mai 2016, 14:48 de Petcu
ERATA
...Unii sau altii..., partid , ...pe cei...
Postat 28 Mai 2016, 12:31 de TDS
DA
@Mekong_Delta : Da , asa zic ! Dar nu comentariile ! Daca unii dau altii ma fac pe mine " postac " , sa ma verifice ! Presupun ca " postacul " este acea persoana care scrie comentarii la comanda unor politicieni dintr-un partis si este platit pentru asta ( poate cu bani negri ca doar nu se incheie CIM ?! Postacul nu figureaza in COR ). Deci inca o data : sa ne verifice cineva PE TOTI ! Si cei PRO stanga , si cei PRO dreapta !
Postat 28 Mai 2016, 12:28 de TDS
ISU are și divizie de scafandri
De obicei SMURD vine să-i ia pe membrii ACR.
Postat 28 Mai 2016, 12:22 de eutanasiu
DNAberaţii
@TDS: aşa zici tu? Să verifice fix Direcţia Naţională Anticorupţie comentariile de pe un site? De ce nu cei de la SMURD sau poate cei de la Automobil Clubul Român?
Postat 28 Mai 2016, 11:41 de Mekong_Delta
SA FIM VERIFICATI !
In continuare unii ( printre ei OradeaCivitas ) vorbesc despre POSTACII PSD ! Eu imi doresc ca DNA ( sau alt Parchet competent ) SA NE VERIFICE PE TOTI ! Postacul Udrei a fost dovedit ! Deci se poate ! Asa ca INSIST : SA FIM VERIFICATI TOTI ! Si cei care posteaza PRO PNL , si cei care posteaza PRO PSD ! REPEDE !
Postat 27 Mai 2016, 21:01 de TDS
LEGEA E LEGE ! PUNCT
@anticomunist : FALS ! Un prag trebuie sa existe ( o spune si Comisia ). Cat e pragul stabileste LEGIUITORUL NATIONAL ! In rest tineti cont de un aspect :PSD NU A FOST SINGURUL CARE A SESIZAT AVOCATUL POPORULUI ! Deci nu se stie pe cine a crezut mai tare A . P. ! Poate nu sesizarea PSD a fost cea mai tare ! Deci in aceasta situatie ar fi corect sa nu acuzati PSD-ul !
Postat 27 Mai 2016, 20:25 de TDS
LIBERALISMUL CA CARTEL. (Cum optimizează fiscal administraţia Bolojan – care se vrea extinsă la nivel de judeţ – 2,5 milioane de euro/an fără nici un off-shore).
După „(ţe)apa de ploaie” consfinţită de preşedintele AGA la Compania de Apă Oradea, l-am numit aici pe Ilie Bolojan, prin HCL la nivelul de 0.49 lei/mc aplicată fără discernământ tuturor orădenilor, edilul recidivează! Fiecare cetăţean din aria de „operare” a bandei de la conducerea Companiei de Apă Oradea, adică TOŢI locuitorii din Beiuş, Tinca, Sântandrei, Sânmartin, Nojorid, Oşorhei, Paleu, împreună cu toate satele aparţinătoare, au de plătit taxa pentru canalizare pluvială pe întreaga suprafaţă deţinută. Pe lângă faptul că apa pluvială căzută pe suprafaţa grădinilor nu curge în nici o canalizare, ar trebui să ştiţi şi să vedeţi că TOATE capacele de canalizare sunt etanşe. Deci nu permit captarea apelor pluviale! „Ingineria” financiară a fost pusă la cale prin APAREGIO, cu concursul primarilor PNL şi a celui UDMR din Paleu. Pentru conformitate îi nominalizez: BOLOJAN Ilie, DOMOCOŞ Adrian, COSTE Teodor, MĂRCUŞ Ioan, POPUŞ Lucian, CRAINIC Mircea, POP Ioan, SOMOGY Ludovic. Deşi prin proiectul finanţat din vestitele fonduri de coeziune era prevăzută majorarea tarifelor la apă şi canalizare MENAJERĂ, abia DUPĂ execuţia lucrărilor (ceea ce este logic chiar şi pentru „populime” – cum ne numesc ei de la înălţimea funcţiilor), la fel ca şi ordonanţa cu referendumul au propus şi ulterior aprobat prin HCL şi aplicarea tarifului pentru apă pluvială la nivelul întregii arii de operare a CAO. Aparent mic. 0,49 lei/mc. Nu acelaşi lucru îl putem spune despre amploarea furtului la scara judeţului care este de 2,46 MILIOANE de euro pe an! Asta FĂRĂ Oradea, unde suma ar trebui să o calculeze şi să ne-o comunice „ÎNSUŞI” domnul Bolojan. Motivaţia brokerului Gavra de la CAO cum că: "Apa nu rămâne nici la om în curte, nici în faţa casei, nici pe stradă, ci curge undeva" (nici el nu ştie exact unde), este contrazisă de „realizările” de excepţie în urma cărora nu este funcţională nici staţia de epurare Tinca şi nici cea din Beiuş. De canalizare pluvială cred că nu are rost să mai vorbim. Nici gânditorul de la Hamangia nu pare deloc dispus să renunţe la finanţarea ilegală a parohiei lui argumentând: "Apa tot în canalizarea oraşului ajunge, chiar dacă nu direct din faţa casei cutare sau cutare, şi atunci proprietarul e normal să plătească" (Bolojan – 05.03.2010). Drept urmare, dragi alegători, aveţi ocazia anterior votului să-i întrebaţi pe edilii voştri de ce au fost de acord cu acest furt, dacă şi când au de gând să solicite revocarea HCL prin care s-a aprobat acest furt şi să votaţi în consecinţă. Contracandidaţii au de asemenea ocazia să ceară public lămuriri. De urgenţă! Preşedintele Consiliului de Administraţie al Companiei de Apă Oradea, OROS Claudiu, în acelaşi timp vice-preşedinte PNL şi director la Apele Române ABA Crişuri (că cei din PNL deţin minim 3 funcţii simultan), care are obligaţia legală de a verifica corectitudinea debitelor raportate de CAO (fără a fi în conflict de interese!) nu are nimic împotrivă. La fel ca şi calul (PNL – original). Bolojan are un cal şi calul nu are nimic împotrivă. Având în vedere că la 5 martie 2010 Bihoreanul publica articolul la care am făcut referire, ar putea continua ancheta jurnalistică. La rândul lui, prefectul (POP Claudiu – pentru cei care nu ştiu), ar trebui să ştie ce are de făcut în privinţa cartelului lucrului bine furat!
Postat 27 Mai 2016, 20:11 de eutanasiu
@peterpan
I-ai uitat pe plagiatori si familiile lor ...
Postat 27 Mai 2016, 19:31 de bihoreanul_bihorean
@OradeaCivitas
Total de acord cu tine, doar ca nu prea merita efortul sa le explici postacilor PSD. Trebuie sa ai rea vointa sau sa fii prost ca sa nu accepti ca orasul a progresat extraordinar in ultimii ani, cu toate piedicile puse de PSD/Dragnea/Ponta. Iar de minciunile PSD cred ca sunt satui si ei, ce sa mai zic de electorat. Vor mai gasi cativa oameni beti sa-i voteze, ca un om treaz si normal nu are cum. A, stai mai sunt hotii si familiile lor, care spera sa scape de puscarie daca mia raman la putere. dar nu va fi cazul!
Postat 27 Mai 2016, 19:24 de peterpan
Bravos !
Bravo PSD ! Probabil asta e cea mai mare realizare a PSD in Bihor: impiedicarea referendumului ! Macar acum aveti ceva de pus pe masa goala. Tine-ti-o tot asa ! Va doresc sa fiti de 10 pt vecie, adica sa fiti/ajungeti in jur de 10% peste tot: in Bihor, in tara si la tara.
Postat 27 Mai 2016, 18:18 de bihoreanul_bihorean
Zu Spät !
Prea tarziu! Pesedeii sa-si faca un autodenunt pt. toate porcariile care le-au facut impreuna cu nea ilie, pe vremea marelui uslam si nu numai! Nu va mai iesi primar nea ilie, nu va iesi nici d-na coste, dar se va curata cat de cat administratia asta corupta, acest cancer penelisto/uslamist. Ar fi un gest de minim respect fata de oradeni/bihoreni! Si cine stie... poate la toamna...
Postat 27 Mai 2016, 17:20 de pinonel
@Grigore 2
PS: Am si scazut de dragul argumentarii polivalenta. Stii f bine ca PSD a jucat iar murdar acolo. Dar sa zicem ca adevarul e la mijloc si o dam jos..urmatoarel 2 MARI! A stai..nau venit cu nici o diee in CL sau CJ doar au criticat :D.
Postat 27 Mai 2016, 16:54 de OradeaCivitas
@Grigore si restul postacilor PSD..lasati gargara :))
POFTIM: 1___PSD spune, citez, "că nu au fost împotriva referendumului, ci "împotriva deturnării campaniei electorale, împotriva utilizării temei unificării strict în interes politic pentru a crea avantaj electoral în favoarea PNL". OK. Dar la primele 2 tururi, cand nu erau alegeri CE I-A OPRIT SA SUSTINA ACEASTA initiativa? daca de fapt NU sunt impotriva ei, dupa cum ei insisi afirma. 2___PSD, inclusiv Adelina COste, fosta membra PDL, da lectii despre cum si cand se fac referendum-urile corect si legal :)), in timp ce e condus de Dragnea :))). 3___Daca PSD nu crede defapt in acest proiect, de ce nu si-a indemnat acei "multi alegatori si suporteri" pe care ii are in Oradea si Sanmartin, sa voteze cu NU? A da, pentru ca si ei stiu ca e o idee buna, DAR, pentru ca a venit de la Bolojan, si pt ca stiu si ei ca sunt o "varza politica" la nivel local si judetean, fac orice ca sa scuipe si sa distruga, uitand ca unii dintre ei au ajuns la conducere tocmai din cauza USL Oradea, care a fost un fel de Bolojan locomotiva + restul vagoanelor, inclusiv PSDisti. 4___La dezbaterile care au fost in cadrul tururilor, MANG s-a prezentat penibil. ZERO argumente. 5___PSD, in frunte cu Mang si Ovidiu Sabau, a promis dupa esecul referendumului 2 (adica acum cam 1 AN), ca vine cu o mega-strategie de dezvoltare a Oradei si Zonei Metropolitane pe termen lung, care va include, evident, si unirea cu Sanmartin, atunci cand ei cred ca va fi momentul oportun. Acea strategie nici azi nu a fost prezentata opiniei publice...si suntem in alegeri. 6___Acest comunicat de presa, vine din nou cu aceeasi gargara: "nu suntem impotriva referendum-ului dar defapt suntem", si "vrem sa se uneasca Oradea cu Sanmartin si alte comune, sa ne dezvoltam, dar nu acum. Cand? Nu stim nici asta". Pai atunci ce facem domnilor? Dormim si/sau scuipam ideea altuia ca nu e a noastra? Nu-i frumos PSD & Mang. 7___Spuneti 3 proiecte MARI pentru Oradea, care nu au fost criticate de PSD, si care sa fi fost sustinute ce adevarat de ei? Polivalenta la car enu s-a pus o caramaida ca nu o avut Dragnea chef? Ok..altceva? 2 PROIECTE MARI MACAR!
Postat 27 Mai 2016, 16:49 de OradeaCivitas
?????????????????????
De clarificat adevarul cu Polivalenta..Ovidiu Muresan cu Victor Ponta au lansat ideea!Ulterior a fost legiferata de Liviu Dragnea,aratind cite bete in roate punea marele fost primar si actual IB!Notati domnilor...doare adevarul???????????????
Postat 27 Mai 2016, 16:14 de grigore
Perfect..
Dura lex,sed lex!!!!!!!!!A venit caldura,incep sa turbeze cateii galbeni-albastri....latra a pustiu..!Ce dezamagire ,marea unire ne se face!N-a vrut CCR!Doamne fereste ,il dadeau jos pe Mihai Viteazul si puneau atotstiutorul care prevede viitorul unui oras frumos.....dar isi bate joc de locuitorii lui!Se asfalteaza 7 strazi nu stiu unde, Iosia..hahaha acum ca vine votarea....cine pune botul acum pe ultima suta de metri oare?Fara apa calda si caldura,fara FCBihor ingropat de dinsulfara gaz la blocurile vechi ca preten e Neculabraileanul,,dar cu tarcuri de gunoi cu cartela interfon si giratii cu podulete minuscule..Dar,cu postaci care repeta ca papagushii rusine!Pentru ei da ..rusine!Deja are zeci de procente la sondajele bistriteanului Dincu,a depasit cu mult suta!!!!!!!!!!Ce rost mai are votul cind vii cu asemenea sondaje?Hahaha,votam ADELINA COSTE,VOTAM ROSII,VOTAM PSD VOTAM PE CEI CARE RESPECTA ORADENII!CITI se ataca si ma-njura amu?? Da..ADELINA COSTE PRIMAR Oradia mea!!!!!
Postat 27 Mai 2016, 16:10 de grigore
@Danutz..lasa gargara si raspunde-mi la subiect :)
POFTIM: 1___PSD spune, citez, "că nu au fost împotriva referendumului, ci "împotriva deturnării campaniei electorale, împotriva utilizării temei unificării strict în interes politic pentru a crea avantaj electoral în favoarea PNL". OK. Dar la primele 2 tururi, cand nu erau alegeri CE I-A OPRIT SA SUSTINA ACEASTA initiativa? daca de fapt NU sunt impotriva ei, dupa cum ei insisi afirma. 2___PSD, inclusiv Adelina COste, fosta membra PDL, da lectii despre cum si cand se fac referendum-urile corect si legal :)), in timp ce e condus de Dragnea :))). 3___Daca PSD nu crede defapt in acest proiect, de ce nu si-a indemnat acei "multi alegatori si suporteri" pe care ii are in Oradea si Sanmartin, sa voteze cu NU? A da, pentru ca si ei stiu ca e o idee buna, DAR, pentru ca a venit de la Bolojan, si pt ca stiu si ei ca sunt o "varza politica" la nivel local si judetean, fac orice ca sa scuipe si sa distruga, uitand ca unii dintre ei au ajuns la conducere tocmai din cauza USL Oradea, care a fost un fel de Bolojan locomotiva + restul vagoanelor, inclusiv PSDisti. 4___La dezbaterile care au fost in cadrul tururilor, MANG s-a prezentat penibil. ZERO argumente. 5___PSD, in frunte cu Mang si Ovidiu Sabau, a promis dupa esecul referendumului 2 (adica acum cam 1 AN), ca vine cu o mega-strategie de dezvoltare a Oradei si Zonei Metropolitane pe termen lung, care va include, evident, si unirea cu Sanmartin, atunci cand ei cred ca va fi momentul oportun. Acea strategie nici azi nu a fost prezentata opiniei publice...si suntem in alegeri. 6___Acest comunicat de presa, vine din nou cu aceeasi gargara: "nu suntem impotriva referendum-ului dar defapt suntem", si "vrem sa se uneasca Oradea cu Sanmartin si alte comune, sa ne dezvoltam, dar nu acum. Cand? Nu stim nici asta". Pai atunci ce facem domnilor? Dormim si/sau scuipam ideea altuia ca nu e a noastra? Nu-i frumos PSD & Mang. 7___Spuneti 3 proiecte MARI pentru Oradea, care nu au fost criticate de PSD, si care sa fi fost sustinute ce adevarat de ei? Polivalenta la car enu s-a pus o caramaida ca nu o avut Dragnea chef? Ok..altceva? 2 PROIECTE MARI MACAR!
Postat 27 Mai 2016, 15:46 de OradeaCivitas
@rusine psd
rusine, rusine, rusine, rusine, rusine, rusine, rusine, rusine, rusine, rusine, rusine, rusine, rusine, rusine, rusine, rusine, rusine, rusine, rusine, rusine, rusine, rusine, rusine, rusine, cata nesimtire puteti avea in voi. de ce nu ati spus asta la un miting electoral? ca va linsau oradenii? stati in fata custii si aruncati cu pietre in cainele legat. poate se rupe lantul. atunci sa vezi.asta e doctrina psd cucuveauacotofana medicamentoasa? ia zi? ce boabe ti-au recomandat comisia de la venetia?
Postat 27 Mai 2016, 15:25 de User anonimizat
Repetarea irepetabilului...
Probabil mulţi dintre dvs. vă mai aduceţi aminte de numeroasele sloganuri folosite de către echipa de campanie tocmită de Primăria Oradea pentru promovarea referendumului din 10 mai 2015. Unul dintre acestea însă atrage atenţia acum parcă mai mult decât în perioada anterioară, tocmai prin stupizenia sa (observaţi imaginea articolului). Pentru cei care au iniţiat şi organizat respectivul referendum, acesta trebuia să reprezinte o ocazie unică şi irepetabilă pentru orădeni.
Postat 27 Mai 2016, 15:19 de Danutz
Stupizenie pură ..
Vă mai aduceți aminte?!? https://referendumoradea2015.wordpress.com/2015/05/24/repetarea-irepetabilului-sau-ca-la-noi-la-nimenea/
Postat 27 Mai 2016, 15:17 de Danutz
Il astept pe TDS
sa ne mai spuna din recomandarile Comisiei de la Venetia, recomandari, care in opinia mea sunt pertinente si corecte, doar ca TDS aminteste doar acele recomandari care ii convin strict in momentul de fata. Uita sa enumere printre recomandarile numitei comisii si aceea ca : "nu se recomanda impunerea unui prag pentru prezenta la vot" si "nu se poate asocia neprezentarea la urne, uneia sau alteia dintre optiunile referendumului". Am citat din memorie, dar daca cineva doreste exprimarea exacta, pot sa googalesc:)
Postat 27 Mai 2016, 15:13 de User anonimizat
@OradeaCivitas
Tocmai ma pregateam sa fac si eu "analiza pe text" a declaratiilor PSD, dar "mi-ai luat vorba din gura". Oricum postarea ta este mai elaborata fata de ce aveam eu de gand sa punctez. Felicitari! In rest o singura concluzie, dar din motive de decenta, nu o pot exprima aici!
Postat 27 Mai 2016, 15:08 de User anonimizat
Ciuma roşie
Domnii din PSD au uitat cum s-au adunat orădenii în faţa sediului lor în noaptea alegerilor şi i-au huiduit, de au venit jandarmii să-i escorteze ca să nu fie linşaţi acolo pe loc. Acum o dau cu ”maşinăria de vot PNL” şi alte cele.
Postat 27 Mai 2016, 15:04 de Mekong_Delta
Argumentare + bonus
1___PSD spune, citez, "că nu au fost împotriva referendumului, ci "împotriva deturnării campaniei electorale, împotriva utilizării temei unificării strict în interes politic pentru a crea avantaj electoral în favoarea PNL". OK. Dar la primele 2 tururi, cand nu erau alegeri CE I-A OPRIT SA SUSTINA ACEASTA initiativa? daca de fapt NU sunt impotriva ei, dupa cum ei insisi afirma. 2___PSD, inclusiv Adelina COste, fosta membra PDL, da lectii despre cum si cand se fac referendum-urile corect si legal :)), in timp ce e condus de Dragnea :))). 3___Daca PSD nu crede defapt in acest proiect, de ce nu si-a indemnat acei "multi alegatori si suporteri" pe care ii are in Oradea si Sanmartin, sa voteze cu NU? A da, pentru ca si ei stiu ca e o idee buna, DAR, pentru ca a venit de la Bolojan, si pt ca stiu si ei ca sunt o "varza politica" la nivel local si judetean, fac orice ca sa scuipe si sa distruga, uitand ca unii dintre ei au ajuns la conducere tocmai din cauza USL Oradea, care a fost un fel de Bolojan locomotiva + restul vagoanelor, inclusiv PSDisti. 4___La dezbaterile care au fost in cadrul tururilor, MANG s-a prezentat penibil. ZERO argumente. 5___PSD, in frunte cu Mang si Ovidiu Sabau, a promis dupa esecul referendumului 2 (adica acum cam 1 AN), ca vine cu o mega-strategie de dezvoltare a Oradei si Zonei Metropolitane pe termen lung, care va include, evident, si unirea cu Sanmartin, atunci cand ei cred ca va fi momentul oportun. Acea strategie nici azi nu a fost prezentata opiniei publice...si suntem in alegeri. 6___Acest comunicat de presa, vine din nou cu aceeasi gargara: "nu suntem impotriva referendum-ului dar defapt suntem", si "vrem sa se uneasca Oradea cu Sanmartin si alte comune, sa ne dezvoltam, dar nu acum. Cand? Nu stim nici asta". Pai atunci ce facem domnilor? Dormim si/sau scuipam ideea altuia ca nu e a noastra? Nu-i frumos PSD & Mang. 7___Spuneti 3 proiecte MARI pentru Oradea, care nu au fost criticate de PSD, si care sa fi fost sustinute ce adevarat de ei? Polivalenta la car enu s-a pus o caramaida ca nu o avut Dragnea chef? Ok..altceva? 2 PROIECTE MARI MACAR!
Postat 27 Mai 2016, 14:58 de OradeaCivitas
Argumentare
1___PSD spune, citez, "că nu au fost împotriva referendumului, ci "împotriva deturnării campaniei electorale, împotriva utilizării temei unificării strict în interes politic pentru a crea avantaj electoral în favoarea PNL". OK. Dar la primele 2 tururi, cand nu erau alegeri CE I-A OPRIT SA SUSTINA ACEASTA initiativa? daca de fapt NU sunt impotriva ei, dupa cum ei insisi afirma. 2___PSD, inclusiv Adelina COste, fosta membra PDL, da lectii despre cum si cand se fac referendum-urile corect si legal :)), in timp ce e condus de Dragnea :))). 3___Daca PSD nu crede defapt in acest proiect, de ce nu si-a indemnat acei "multi alegatori si suporteri" pe care ii are in Oradea si Sanmartin, sa voteze cu NU? A da, pentru ca si ei stiu ca e o idee buna, DAR, pentru ca a venit de la Bolojan, si pt ca stiu si ei ca sunt o "varza politica" la nivel local si judetean, fac orice ca sa scuipe si sa distruga, uitand ca unii dintre ei au ajuns la conducere tocmai din cauza USL Oradea, care a fost un fel de Bolojan locomotiva + restul vagoanelor, inclusiv PSDisti. 4___La dezbaterile care au fost in cadrul tururilor, MANG s-a prezentat penibil. ZERO argumente. 5___PSD, in frunte cu Mang si Ovidiu Sabau, a promis dupa esecul referendumului 2 (adica acum cam 1 AN), ca vine cu o mega-strategie de dezvoltare a Oradei si Zonei Metropolitane pe termen lung, care va include, evident, si unirea cu Sanmartin, atunci cand ei cred ca va fi momentul oportun. Acea strategie nici azi nu a fost prezentata opiniei publice...si suntem in alegeri. 6___Acest comunicat de presa, vine din nou cu aceeasi gargara: "nu suntem impotriva referendum-ului dar defapt suntem", si "vrem sa se uneasca Oradea cu Sanmartin si alte comune, sa ne dezvoltam, dar nu acum. Cand? Nu stim nici asta". Pai atunci ce facem domnilor? Dormim si/sau scuipam ideea altuia ca nu e a noastra? Nu-i frumos PSD & Mang.
Postat 27 Mai 2016, 14:56 de OradeaCivitas
Asa ceva? Asa PSD?
Da, oradenii de azi nu au pierdut nimic insa oradenii de maine da.Unirea nu avea efecte imediate dar pentru o dezvoltare durabila generatiile care vin din urma ar fi beneficiat din plin. Pe de cealalta parte primarul nu a pierdut dar PDS va deconta la alegeri masiv. Ramane de vazut dupa 5 iunie! Multa Bafta PSD, ai nevoie la cat de mic esti!
Postat 27 Mai 2016, 14:49 de Klaus_Sebastian
.
mizerii pesediste. Ciumele Romaniei
Postat 27 Mai 2016, 14:49 de David
.
Cât de gros pot avea obrazul ăştia din PSD...
Postat 27 Mai 2016, 14:26 de Mekong_Delta
psd si respectarea legii
Ceea ce e ironic aici e ca PSD sa vorbeasca despre respectarea legii, "cel mai curat" partid care are in frunte un condamnat, culmea, intr-un dosar legat tot de un referendum. Da, tema referendumului nu ar trebui sa se incurce cu dezbaterile privind alegerile locale. Insa, PSD nu s-a opus doar acum referendumului, ci si in celelalte dati.
Postat 27 Mai 2016, 14:09 de unul
count display

CURS VALUTAR

  • 1 USD = 4.6699 RON
  • 1 EUR = 4.9762 RON
  • 1 HUF = 0.0126 RON