URMĂREȘTE-NE PE
SÂMBĂTĂ, 20 APRILIE 2024
`

Părerea noastră

Folclor de Bihor
Mircea Chirila
Dacă te iei după iubitorii de clorofilă, în Oradea s-a defrișat în ultimii ani o suprafață egală cu jumătate din Pădurea Amazoniană. De la Primărie ți se va spune că în ultimii 10 ani abia au dispărut doi copaci și o creangă, și aceea din cauza furtunii de anul trecut...
Cu tupeu
Florin Ciucaş
Țineți-vă bine, urmează perioada tumultoasă, marcată de agitație și circ, a campaniei electorale! Precampania se desfășoară deja, unii competitori grăbindu-se să fure startul și să ocupe spațiul public cu mesaje și inițiative care mai de care mai colorate, ca să nu zic caraghioase. Peisajul este trist și dezamăgitor, îndeosebi prin prisma calității oamenilor politici care-l populează, dar și a mesajelor vehiculate, cele mai multe izvorâte dintr-un populism deșănțat.
Zic şi eu
Adrian Cris
Săptămâna trecută, înainte ca lucrările de 70 milioane de euro derulate la Aeroportul Oradea să se încheie (apropo, va fi un şoc diferenţa!), suspansul privind utilitatea lor s-a risipit: CJ Bihor şi Primăria Oradea au bătut palma cu LOT şi cu HiSky.
Newsletter
Vreau să primesc periodic newsletter de la eBihoreanul.ro pe adresa de email:
Spune ce crezi
Ce părere aveți de noul proiect de realizare a unui drum nou între Paleu și Șoseaua Borșului, contestat de unii locuitori din Oncea?





De stiut

Colțul juridic
Mircea Ursuta
În data de 21 martie a fost publicată în Monitorul Oficial al României Legea nr. 58/2024 prin care se aduc modificări atât legii speciale cu privire la sancționarea traficului de droguri, cât și codului penal.
Bihoreanul la medic
Mircea Dumitrescu
Numeroasele studii efectuate demonstrează legătura dintre fumat şi unele boli. Fumatul reprezintă o cauză majoră a bolii coronariene şi este responsabil de circa 20% din decesele datorate acestei boli. Bărbaţii fumători cu boală coronariană au o rată de mortalitate cu 60-70% mai mare decât nefumătorii, iar femeile fumătoare au un risc mai mare de a face boală coronariană decât nefumătoarele, riscul fiind de 10 ori mai mare dacă concomitent utilizează şi anticoncepţionale orale.
08 Aprilie 2013, 17:31

Marcel Boloş, numit oficial la şefia Agenţiei de Dezvoltare Nord-Vest

0 clipuri
0 audio
0 fisiere

Orădeanul Marcel Boloş a fost numit oficial la conducerea Agenţiei de Dezvoltare Regională Nord-Vest, structura deliberativă care coordonează procesul de dezvoltare regională pentru judeţele Cluj, Bihor, Sălaj, Satu Mare, Maramureş şi Bistriţa Năsăud.

Boloş a fost şeful Direcţiei Patrimoniu Imobiliar din cadrul Primăriei Oradea în perioada 2006-2008 şi apoi şef al Direcţiei de Management a Proiectelor cu Finanţare Internaţională în perioada 2008-2012. De asemenea, în cursul anului trecut, Boloş a fost secretar de stat în Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului, iar anul acesta, pentru o scurtă perioadă, director al Programului Operaţional Sectorial din Ministerul Transporturilor.

Potrivit unui comunicat dat publicităţii luni de Consiliul Judeţean Bihor, prima reuniune a Consiliului ADR Nord-Vest pe care Boloş a condus-o a şi avut loc chiar la Oradea, în cursul zilei de vineri, când preşedinţii celor şase consilii judeţene din cadrul Agenţiei au aprobat hotărârea de numire a orădeanului în funcţia de director general.

Numirea lui Boloş a avut loc ca urmare a faptului că el a câştigat concursul pentru ocuparea funcţiei, la care a avut un singur contracandidat. Abolvent a două facultăţi (de economie şi teologie), Marcel Boloş are două doctorate obţinute la Cluj şi la Timişoara, în Finanţe Publice şi respectiv Management Financiar.

Comentarii
Trebuie să fii autentificat pentru a lăsa un comentariu.

Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.
19 Comentarii
!
TDS....poti demonstra doar ca faci umbra la pamant degeaba si ca te agiti ca apa`n buda...
Postat 11 Aprilie 2013, 15:41 de Schitza
ce concurs?!
Doi sau nu la concurs, la fel ca si altii (TDS si nu numai) cred si eu ca al doilea a fost doar de decor la acest concurs. Probabil ca multi altii ar fi vrut sa se inscrie la acest concurs dar "au fost sfatuiti sa nu o faca" deoarece ... stim si noi. S-au mai vazut astfel de cazuri in administratia publica romaneasca (in pmo nu doar o data!!!) asa ca e foarte clar. Pentru mine cu atat mai mult cu cat avand curiozitatea sa vad care a fost bibliografia am avut o mare uimire. Priviti si voi !!! Primele 3 titluri din bibliografie sunt carti editate intre 1993-1995, carti de management. Nu pot sa cred ca din 1995 si pana in 2013 nu s-au tiparit/reeditat alte carti de management in Romania. Inclin sa cred astfel ca primele carti sunt copiate de bolos din lucrarea de licenta ca raspuns la intrebarea "ce vrei sa ai in bibliografie?". Cat despre Legea 315/2004, OUG 66/2011, HGR 875/2011, OUG 64/2009, OUG 34/2006 sau altele sunt texte de lege pe care orice persoana care se ocupa de accesarea fondurilor europene trebuie sa le cunoasca. Totusi nu apare nimic legat de etica, conflicte de interese si alte cele. E clar ca politicul face jocurile la adr, la pmo ca si aiurea
Postat 10 Aprilie 2013, 23:15 de abab
@ Marcel BOLOS
Caravana trece turbatii (invidiosii, ...... ) latra !!! Spor la lucru si ce'i mai buna decat toate : SANATATE !!!
Postat 10 Aprilie 2013, 14:40 de scortosul
@proorocul ; @TDS
Pe mine nu ma intereseaza personajul Bolos, nici culoarea politica a celui care ia postul, ci rezultatele. Sunt satul de comentarii de tipul \"ala, nu e bun de nimic\", \"era mai bine altfel\", ca de bagatori de vina e plin satul. Nu-i bun Bolos, nici o problema, care sunt solutiile alternative? Ca de improscat cu KKT toata lumea poate. Ori mie imi da de gandit faptul ca a avut ca sefi pe Filip, pe Bolojan, pe Helvig si nici unul nu numai ca nu l-au dat afara, ba chiar l-au promovat. Inseamna ca omul nu taie frunze si asta se vede in banii nerambursabili atrasi de oradea in ultimii 5 ani, la care, daca nu ai ochelari de cal, vezi clar ca a contribuit serios. Si mai cred ca e si onest, singurul bun din declaratia de avere este un apartament cu 2 camere, fara terenuri fara conturi doldora, fara masini bengoase, fara bijuterii....si fara sotii, copii, amante si altii de intretinut, deci omul probabil pune si suflet.
Postat 10 Aprilie 2013, 13:12 de habuticat
??
@abra-ham: Uioreanu? Ce sa caute Uioreanu in acest post?! El este Presedintele CJ CLUJ! Cornel Popa este Presedintele CJ Bihor! Sa dau nume nu pot! Am mai spus, in judetele respective s-or mai gasi niste oameni(necunoscuti pe plan national)potriviti! Biografia parintelui insa o cunosc destul de bine(din presa, din investigatii proprii, din studiul tezelor de doctorat, teze cu mare IMPACT in domeniu!)si de aceea stiu cu destula precizie ce poate(ma rog, si ce nu poate!).
Postat 09 Aprilie 2013, 19:54 de TDS
@TSD: era mai bun uioreanu?
Din poza la articol in care se vad cei trei candidati: Bolos, Uioreanu Horea si Popa Cornel. Intelegem ca Ponta l-a ales totusi pe cel mai bun. Ce era daca-l numea pe Uioreanu sau mai rau pe Nea Popica? Astia umbla rar in stare treaza, ca sa nu mai vorbim ca Uioreanu are la el mereu gentuta lui fiu-sau in care juniorul isi tine "iarba" si "prafurile" de cand l-au prins politistii de la "anti-drob".
Postat 09 Aprilie 2013, 17:24 de abra-ham
@habuticat
Ai dreptate... Acuma am inteles un lucru atat de simplu, atat de evident: Bolos Marcel este Singurul personaj Calificat pentru aceasta slujba! Si ce coincidenta: este si afiliat politic chiar la partidul potrit! Ce noroc pe Oradea, ce noroc pe Guvernul Ponta! Singurul om capabil sa conduca ADR s-a nascut la timp si a ajuns unde trebuie! Aleluia, Salamalecu, Mazeltov!
Postat 09 Aprilie 2013, 16:23 de proorocul
raspuns
@habuticat: poate erau altii din celelalte judete! oricum numirile sunt politice, de ce sa ne ascundem dupa deget? Asa fac toate partidele; concursurile sunt DOAR MIMATE, de ochii EUROPEI! Asa ca nici nu stiu de ce se mai pierde vremea cu ele!
Postat 09 Aprilie 2013, 12:30 de TDS
BRAVOO
Bravooo Marcel Bolos! Sa moara de ciuda toti frustratii....sau macar daca sunt asa specialisti sa propuna ei pe cineva mai indreptati pentru postul de la ADR. Ia sa va aud expertilor....
Postat 09 Aprilie 2013, 12:18 de habuticat
popii lui ceusescu aveau epoleti
Eu am decis sa-l numesc pe Parinte in inaltul scaun ADR din motive de austeritate la buget. In felul acest guvernul face mare economie ca nu mai plateste inca un popa la instalarea in functie a lui Bolos, deoarece vine domnul Marcel cu sculele lui preotesti si face festania si daca e cazul mai prinde un ciubuc si boteaza pe careva de la PD care fuge la PSD. Pe viitor guvernul cauta tot genul acesta de specialisti 2 in 1 sau chiar 3 in 1 care fac cumul de functii si au doua trei facultati si chiar patru doctorate.
Postat 09 Aprilie 2013, 11:17 de ponta
PNL are nevoie de specialisti ca Marcel
L-am propus pe domnul Marcel in aceasta functie deoarece mi-a placut de el "la prima vedere" a afisului electoral PD in care aparea numai sus la cap, iar jos la picioare n-avea nimic si mi-am zis: uite ca e adevarata vorba aia ca unde nu-i cap, vai de picioare. De atunci sunt mereu atent cand fac poze cu USL sau cu Base sa nu iasa picioarele mele in cadru, dar tot nu reusesc si d-aia il admir pe Bolos si l-am propus sef!
Postat 09 Aprilie 2013, 10:34 de Crin
La la la la
Al d..cu! Ce mai rade \" suvitatul\"! Pai n-ar prea trebui, doar suntem in Postul Pastelui! Am suvita mea/sunt doctoras/Si ma mandresc cu ea/Sunt doctoras/Flutura in vant/Izvor de legamant/Ca pop_ eu sunt/si am \"curaj\". \"La la la la/Cai verzi pe pereti\"!
Postat 09 Aprilie 2013, 00:25 de TDS
By the Way
Mda, Marioara a castigat o licitatie cu Primaria(oare se descurca bine cu IFRS-ul?)absolut intamplator, fara nici o legatura de...colegialitate cu "parintele"(la ora aceea in PMO); Leonica, ce sa zic? Sa junga sursa bibliografica mi se pare sincer, cam mult! Despre Don Pedro ce sa mai vorbesc! Sursa de mare IMPACT pentru o teza de doctorat! O asemenea "inteligenta" mai rar! Dodeasca parca si ea a cam fost dovedita cu niscaiva plagiate(sau poate se zice "plagiaturi", gen Eba, gen!). Ole Ole, ole, Ceausescu nu mai e! DAR SUNT ALTII! MAI RAI!
Postat 09 Aprilie 2013, 00:16 de TDS
Tell Me Why?
@parearea mea: AI DREPTATE! sa dau cateva nume din Bibliografia reputatului " dottore"(utilizata in teza " Bugetul si contabilittea comunitatilor locale-intre starea actuala si posibilitatile de modernizare": Bolos Marcel(!!!), Trifan Valentin(!!!), Bogdan Victoria, Lezeu Dorina, Botezat Elena, Florea A.E., Bochis L.(cred ca e vorba de Leonica), Zapodeanu D., Dodescu A., Dutescu Adriana, Feleaga N.(da, stim cine e ), Farcane Nicoleta, Filip Petru(oooooops)! Dar de ce lucrarea este supliment al Monitorului oficial al judetului Bihor nr. 12/2006? Aud? Care va sa zica, EU AM VOTAT USL pentru ca Ponta sa o puna pe Kovesi si sa coabiteze cu marinarul iar Bolojan si Popa sa-l sustina pe PD-L-istul BOLOS? VA SPUN EU CA NU! Din cu totul alte motive am votat USL-ul! Cine a vazut emisiunea din aceasta seara cu CRIN ANTONESCU la A3 a inteles de ce! Eu si multi(foarte multi)altii! E bine "dottore"? E bine?
Postat 09 Aprilie 2013, 00:01 de TDS
no title
Cei cu doctorate la timisoara (ex. Laura Codruta Kovesi) sau cluj (ex. emil Boc) au ajuns adevarate lumini in tara noastra. Nu uitati dragi romani ca la cluj s-a decis alipirea Transilvaniei la Ungaria. Tot l-a cluj ai sanse sa te operezemai operat un tip superdotat, profesor si doctor in neurochirurgie - Stefan Florian - si sa te intorci acasa cu un bisturiu intre vertebre :). Daca cititi acest comentariu, dragi bihoreni, aminititi-va ca toti fii luminati ai pamanturilor noastre (ex. Romulus Vulpescu, acad. Marius Sala, Titus Popovici sau av. Augustin Bolcas) au studiat la Bucuresti sau in afara tarii (Emanuil Gojdu). Poate ar fi bine sa ia aminte si autorul acestui articol asupra acestor fapte si sa distinga intre adevaratele valori si crasele mediocritati nascute pe meleagurile noastre.
Postat 08 Aprilie 2013, 22:42 de @urbi et orbi
no title
daca aveti doua doctorate la cluj sau timisoara :)), din semidocti ajungeti sfertodocti... Kovesi si-a luat doctorat la timisoara, iar Boc la cluj- mari oameni au iesit....Mai era unu care s-a operat la cluj, la un vestit neurochirurg - Stefan Florian - si a venit acasa cu un bisturiu intre vertebre...
Postat 08 Aprilie 2013, 22:32 de @urbi et orbi
eroare
eroare: parintele a absolvit 3(trei)facultati! dupa(tot)3 admiteri ratate in anii de sfarsit ai epocii(cand totusi admiterea era admitere)tanarul "cooperatist" Marcel cooptat sub aripioara sa de Petru Filip termina doua(!!!!!!!!!!!!!!!!!!)facultati la proaspat infiintata Univeristate "Unchiul si ulterior...fiii"(si acestia bune masini de spalat!). Mai tarziu se spune ca a facut si teologia(sau ma rog, si-a luat diploma in teologie!)si devine diacon misionar celib(sub pulpane se pot ascunde lejer anumite lucruri!). Da, si pe economistul-farmacistul-teolog nu-l auzeai decat cu "Doamne-ajuta" si alte expresii de acest gen, invatate probabil de la mason-ul PF Daniel(Antibiotice Iasi, afaceri cu...Fenechiu)iar pe M.M.(Maica Mina)n-o auzeai decat cersind(inclusiv ness in anii de inceput, ca-i placea! AM AUZIT-O CU URECHILE MELE). Revenind la parinte as zice ca e ahtiat de putere! Nu m-ar mira daca si-ar dori sa candideze si la Presedintie, doar ca, ce sa vezi, cine ar fi in acest caz Prima Doamna? Recomandare: stiu o Doamna libera(fosta, da, da, a ajuns fosta)la IMPACT! Ce zici, dottore?
Postat 08 Aprilie 2013, 20:42 de TDS
dottore
In primul rand nu este oradean! Provine din ne-fastul judet CLUJ, judet care l-a dat tarii pe Boc(!!!!!!). Poate fi asociat usor cu Serban Ciprian Nitulescu(economist, farmacist si desigur...absolvent de teologie! dar si o buna...masina de spalat! Nu rufe, bani!)! Dottore...nu ma las pana nu demonstrez asta!
Postat 08 Aprilie 2013, 20:08 de TDS
Bolos conduce vreo 20 de angajati la faliment, vreun an-doi cel mult
Nu a avut nici un contracandidat, fiind in fapt pe linia politica Dragnea-Hellvig care au impartit in doua categorii politice cele 8 posturi de directori generali ai ADR din tara. Sedintele Consiliilor de Dezvoltare Regionala se conduc prin rotatie de catre presedintii consiliilor judejene care reprezinta judetele membre. ADR-urile sunt structuri executive care urmeaza a fi reorganizate dupa finalizarea aplicarii viitoarei legi a reorganizarii administrative. Asa ca articolul nu reflecta nici o realitate, iar Bolos, care e paralel cu fondurile europene precum Cris care scrie articolul, are rol politic decorativ si subordonat celor 6 consilii judetene din regiune, pentru ca la aceasta agentie sunt citiva adjuncti care au meseria asta a fondurilor, in singe, de vreo 20 de ani.
Postat 08 Aprilie 2013, 18:40 de Life
count display

CURS VALUTAR

  • 1 USD = 4.6625 RON
  • 1 EUR = 4.9763 RON
  • 1 HUF = 0.0126 RON