"Acum condiţiile sunt mult mai bune atât pentru angajaţii noştri, cât şi pentru persoanele care ne trec pragul. Am reuşit această mutare fără să facem nicio cheltuială", a explicat şeful AJOFM Bihor, Bekesi Csaba.
Vechiul sediu al AJOFM Aleşd era într-un spaţiu închiriat de instituţie de la un privat, care a acceptat ca, în cuantumul aceleiaşi chirii, să ofere instituţiei un spaţiu mult mai bine amenajat.
Inaugurarea noului sediu a avut loc miercuri, în prezenţa lui Bekesi, dar şi a directorului adjunct al AJOFM Bihor, Adrian Morar, a primarului din Aleşd, Zeno Ţipţer şi a celui Ţeţchea, Bujor Chirilă. De asemenea, la eveniment au luat parte şi mai mulţi angajatori din Aleşd şi din satele arondate oraşului.
Tuturor, directorul AJOFM Bihor le-a explicat serviciile gratuite oferite de instituţie, precum medierea, formarea profesională, selecţia de personal ori subvenţionarea locurilor de muncă.
Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.