URMĂREȘTE-NE PE
VINERI, 19 APRILIE 2024
`

Părerea noastră

Folclor de Bihor
Mircea Chirila
Dacă te iei după iubitorii de clorofilă, în Oradea s-a defrișat în ultimii ani o suprafață egală cu jumătate din Pădurea Amazoniană. De la Primărie ți se va spune că în ultimii 10 ani abia au dispărut doi copaci și o creangă, și aceea din cauza furtunii de anul trecut...
Cu tupeu
Florin Ciucaş
Țineți-vă bine, urmează perioada tumultoasă, marcată de agitație și circ, a campaniei electorale! Precampania se desfășoară deja, unii competitori grăbindu-se să fure startul și să ocupe spațiul public cu mesaje și inițiative care mai de care mai colorate, ca să nu zic caraghioase. Peisajul este trist și dezamăgitor, îndeosebi prin prisma calității oamenilor politici care-l populează, dar și a mesajelor vehiculate, cele mai multe izvorâte dintr-un populism deșănțat.
Zic şi eu
Adrian Cris
Săptămâna trecută, înainte ca lucrările de 70 milioane de euro derulate la Aeroportul Oradea să se încheie (apropo, va fi un şoc diferenţa!), suspansul privind utilitatea lor s-a risipit: CJ Bihor şi Primăria Oradea au bătut palma cu LOT şi cu HiSky.
Newsletter
Vreau să primesc periodic newsletter de la eBihoreanul.ro pe adresa de email:
Spune ce crezi
Ce părere aveți de noul proiect de realizare a unui drum nou între Paleu și Șoseaua Borșului, contestat de unii locuitori din Oncea?





De stiut

Colțul juridic
Mircea Ursuta
În data de 21 martie a fost publicată în Monitorul Oficial al României Legea nr. 58/2024 prin care se aduc modificări atât legii speciale cu privire la sancționarea traficului de droguri, cât și codului penal.
Bihoreanul la medic
Mircea Dumitrescu
Numeroasele studii efectuate demonstrează legătura dintre fumat şi unele boli. Fumatul reprezintă o cauză majoră a bolii coronariene şi este responsabil de circa 20% din decesele datorate acestei boli. Bărbaţii fumători cu boală coronariană au o rată de mortalitate cu 60-70% mai mare decât nefumătorii, iar femeile fumătoare au un risc mai mare de a face boală coronariană decât nefumătoarele, riscul fiind de 10 ori mai mare dacă concomitent utilizează şi anticoncepţionale orale.
04 Mai 2018, 13:56

Demisii în bloc la UPU! Angajații UPU SMURD Bihor se solidarizează cu doctorul Borcea (FOTO / VIDEO)

Situaţie fără precedent! Demisia doctorului Hadrian Borcea din funcţia de şef al UPU-SMURD Bihor, ca efect al diminuărilor salariale dictate de municipalitatea orădeană, a provocat o reacţie în lanţ.

Angajaţii de la Urgenţe au anunţat, vineri, că îşi depun în bloc demisiile, în semn de solidaritate cu şeful lor.

Dr. Dacian Juca, locţiilor al şefului UPU, a declarat BIHOREANULUI că "toţi angajaţii" UPU SMURD Bihor, de la medici la asistenţi, au decis să renunţe la funcţii. Medicul, care este de serviciu pe elicopterul SMURD a precizat că, la ieșirea dim tură, îşi va scrie şi el demisia.

Demisia pe capotă

Ora 14.20: Personalul medical din cadrul UPU a venit din timpul liber pentru a-şi scrie demisiile, unii chiar pe capotele autospecialelor SMURD.

Decizia a fost una spontană, luată în jurul orei 14, după ce s-a aflat de demisia lui Borcea. Până la ora 14.20, peste 80% din angajaţi scriseseră deja documentele.

Activitatea UPU SMURD nu este afectată, personalul care este de serviciu continuă să lucreze.

Aproximativ 20 de persoane sunt adunate în faţa UPU, iar alţi angajaţi sunt în spital.

La spital este aşteptat să ajungă şi dr. Hadrian Borcea pentru a discuta cu angajaţii.

ATI se solidarizează

ORA 14.35: Managerul spitalului Judeţean, Gheorghe Carp, urmează să coboare în mijlocul angajaţilor. În semn de solidaritate, au ieşit în faţa spitalului şi angajaţii secţiei de Anestezie Terapie Intensivă (ATI).

Oamenii vorbesc între ei şi povestesc că asistenţilor şi medicilor le-au fost tăiate inclusiv zile de concediu, aproximativ 10 zile.

Ora 14.50: În faţa spitalului a coborît și managerul Gheorghe Carp. Atmosfera este tensionată. Directorul spitalului le explică demisionarilor că situaţia este determinată de decizii luate la nivel central.

"Atât dr. Borcea, cât şi eu trebuie să ne supunem legilor României. Dacă ministerul sănătăţiii şi ministerul muncii au hotărât o chestie, trebuie să ne conformăm. Dvs v-au mărit salariile cu 100-150%, mie nici cu un leu şi nu mi-am dat demisia, n-am făcut nimic ca să opresc mersul spitalului. Eu personal am luat legătura, mi s-a promis că într-o lună de zile se modifică situaţia sporurilor. Eu sunt cel mai interesant ca dvs. să fiţi mulţumiţi", a spus Carp.

Ora 14.55: În timp ce Carp le vorbea urgentiștilor, la fața locului a apărut și dr. Hadrian Borcea. Subordonații acestuia au izbucnit în aplauze, oprind discursul directorului.

Replici Carp-Borcea

Între medicul demisionar şi managerul spitalului s-a declanşat un lung şir de discuţii în contradictoriu. Pe de o parte, Borcea i-a reproşat lui Carp că nu a analizat suficient actele normative şi că nu s-a consultat cu şefii de secţii ai spitalului, care urmau să fie afectaţi, astfel că decizia luată de Consiliul Local a fost pripită, neeavenită şi nedocumentată, "luată pe principii greşite".

„S-a luat o decizie hoţeşte, e o hotărâre de Consiliu Local care transformă un spor pentru condiţii deosebite într-o măsură sindicală. Cine a luat decizia să şi-o asume”, a spus Hadrian Borcea.

Managerul spitalului, Gheorghe Carp, l-a contrazis, însă, susţinând că decizia legislativului local a fost corectă şi necesară pentru a pune în aplicare actele normative emise de Ministerul Muncii şi al Sănătăţii. „Domnule doctor, vă rog. Hotărârea a luat-o Ministerul Muncii, nu a luat-o spitalul”, a explicat Carp, în timp ce şeful UPU-SMURD  a replicat cu faptul că Hotărârea Consiliului Local nu era necesară, deoarece Ministerul Sănătăţii a demarat deja pregătirile pentru corectarea problemelor. „La nivelul Ministerului Sănătăţii, există un grup de lucru care a finalizat o soluţie care intră în aplicare peste 10 zile. Consiliul Local a luat o decizie în prea mare grabă, şi nu e clar de ce”, a spus Borcea. .

De celalată parte, dr. Gheorghe Carp a susţinut că el trebuie să se preocupe de întregul spital, nu de o singură secţie, iar decizia Consiliului Local nu va provoca scăderi de salarii, aşa cum spun urgentiştii. „Un asistent medical cu gradaţie 5 avea înainte de măriri un salariu de 4540 lei. Acum va fi de 5030 lei. La nimeni nu scade salariul”, a explicat Carp.

Pe de altă parte, managerul a spus că, dacă Ministerul Sănătăţii va reglementa problemele apărute în salarizare, municipalitatea va reveni asupra hotărârii de joi.

„Dumneavoastră aveţi principii, eu am răspundere penală. Că dacă se doveşte că eu am abuzat în serviciu şi am dat nişte lucruri care nu se cuvin, iar comitetul director e solidar cu mine... Pe principii nu faci puşcărie, faci puşcărie pe semnătură. Pot să vă spun că voi face toate demersurile pentru ca lucrurile să intre în făgaşul normal. Dacă mâine se schimbă ceva, eu vă promit că în 24 de ore am să-l rog pe domnul primar să facă şedinţă de Consiliu ca să modifice hotărârea”, a mai arătat Carp.

Discuţii suspendate

Ora 15.40: Discuțiile dintre dr. Hadrian Borcea și angajații spitalului s-au suspendat. Șeful SMURD a luat legătura telefonic cu primarul municipiului, Ilie Bolojan, aflat la Bucureşti, și a stabilit ca, după ce acesta se va întoarce din Capitală, sâmbătă, să poarte o discuție pe marginea Hotărârii de Consiliu Local.

„Am vorbit cu domnul porimar, mi-a promis o întîlnire, dar nu mai am speranţe. Fără exagerare, de săptămâni bune încerc să le arăt că vom ajunge la o problemă şi nu am fost ascultat. Şi nu e vorba de medici, asta e şi motivul penbtru care mi-am dat demisia şi din funcţia de medic. Să se înţeleagă că nu acest lucru mă interesează, nu salariul meu e problema, ci cum pot motiva oamenii să vină la lucru în condiţii periculoase dacă nu sunt recompensaţi financiar", a spus Borcea.

Ca atare, și demisiile care deja sunt scrise au rămas „suspendate”, strânse la unul dintre angajații UPU, și urmează ca luni, după discuțiile cu primarul, să le depună sau să devină asupra lor.

Şeful Unităţii de Primire a Urgenţelor de la Spitalul Judeţean, dr. Hadrian Borcea, şi-a dat, vineri, demisia din toate funcţiile din cadrul spitalului, în semn de protest faţă de decizia luată, joi, de Consilul Local Oradea, care a decis să reducă sporurile medicilor şi asistenţilor medicali cu 60%, respectiv cu 25%.

Comentarii
Trebuie să fii autentificat pentru a lăsa un comentariu.

Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.
28 Comentarii
onor securității
@Moderator: Cpt. de securitate raportează: Am înțeles! Să trăiți!
Postat 06 Mai 2018, 17:55 de dani-e-let
!!!
...văzute...
Postat 06 Mai 2018, 17:35 de dani-e-let
scăpări
@Moderator: Ce să vezi...știu! Nu știam cum e cu dispariția unor articole pe care stimatul și apreciatul Primar d-l Ilie Gavril Bolojan nu dorește să mai fie văzută din prima! Iaca, aflai...PS: Parcă și moderatorul era în week end? La articolele unde se "indobitoceau unii? D-le moderator, nu va e poftă de o prăjitură de casa? Fusei aseară la o nuntă și mai am ceva prin frigider! Cu toată dragostea...
Postat 06 Mai 2018, 17:34 de dani-e-let
?
@Moderator: A dispărut un articol? Legat de situația UPU? Dacă sa, de ce? A dat cineva vreo comandă? Cine?
Postat 06 Mai 2018, 16:02 de dani-e-let
112
Nu a dispărut nimic. E foarte trist dacă, după atâţia ani de înjurat pe site-ul ăsta, nici să-l urmăreşti nu ştii. Ştirea nu mai e la Ultima oră, fiindcă era deja expirată, întâlnirea celor doi a avut loc, dar îl găseşti în categorie. Dacă ştii ce e aia...
Postat 06 Mai 2018, 16:18 de Moderator
?
A mai fost un articol (34 comentarii)! A fost scos? Pe telefon nu mai apare....
Postat 06 Mai 2018, 14:55 de dani-e-let
unicul...cine naiba mai leșină la stoma?
@Mnk85: Eu unul am o problemă cu generația tânără de medici! Am spus răspicat: Vreau sa văd diploma! Vreau un stomatolog bun ! Nu pe estetic! Pe probleme mari iar eu sunt cu o frică de....! Eu leșin daca nu fac alte minuni intr-un astfel de cabinet! Unde îl găsesc? În rest susțin cauza celor de la UPU!
Postat 05 Mai 2018, 16:49 de dani-e-let
@Kane
Imi cer scuze, era vorba de "poiu"
Postat 05 Mai 2018, 15:32 de Mnk85
@mnk85
Nu stiu de ce imi raspunzi mie, eu nu am zis nimic de tine. In alta ordine de idei, te pomenesti ca si Raed Arafat e un prost, nu? https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2277917602235101&id=1012537625439778 Sper sa functioneze linkul
Postat 05 Mai 2018, 15:28 de CitizenKane
@Kane
Nesimtit? Poate din punctul tau de vedere. De ce? Fiindca imi permit. Parintii nu au nici o legatura cu alegerea facuta. Tot neamul e plin de arhitecti si ingineri de toate felurile. Dar e usor sa cataloghezi. Nu toti am avut pile si relatii medici in neam ca sa ajungem in seria "preferata". Drumul lor prin facultate e mai "usor". Da, daca nu stiai asta, se practica. Am ales medicina stiind ca e grea si stiind ce ma asteapta. Si nu am facut-o pentru bani ci fiindca nu ma vad facand altceva. Pot sa o numesc cu mana pe inima "pasiune". Stai linistit, am cursuri si stagii facute peste granita. Stiu cum se lucreaza "afara". Legat de privat? Cine crezi ca vede pacientii? Tot eu, noi, aceeasi medici care lucram si in spital. Si ghici ce? Acord fix acceasi atentie si rabdare tututror, indiferent unde se prezinta, gratis sau pe bani. De ce si in privat? Fiindca fac parte din noua generatie care nu mai vrea sa auda de spaga si care fuge pe coridor de pacientii cu plicul. Dar da, inca o data, usor sa cataloghezi nu? Dar nu-i nimic, nu ai facut decat sa iti arati inca o data nivelul si sa imi confirmi afirmatia de mai devreme.
Postat 05 Mai 2018, 15:24 de Mnk85
Mnk85 lepro
Mnk85 du-te invirtindu-te lepra, din cauza ta si a altor spagari ca si tine sintem obligati sa folosim sistemul medical privat pentru ca in sistemul de stat va bateti joc de pacient si de meserie dar bani si spaga stiti sa cereti cu nesimtire.
Postat 05 Mai 2018, 15:02 de victorascretinelmicula
Mamma mia
@poiu: ce să zic! Fiecare descriem câte o situație prin care am trecut! Eu personal am dat "șpagă" de două ori! Nu a fost chiar șpagă pentru că nu am fost condiționat! Prima oară a fost înainte de 1989! A doua, după! Am dus si eu ceva că mulțumire!
Postat 05 Mai 2018, 13:54 de dani-e-let
Kane
Nu am catalogat toti medicii. Doar oe cei nesimtiti. Probabil mink face parte din ei. Si la upu se ia plicul. Altfel mergi cu cineva ca insotitor si iti zic ca nu au paturi. Scoti 2 3 albastre si hop...tocmai s-a eliberat unu. Patit acu 4 ani, insotitul din păcate nu mai e printre noi.
Postat 05 Mai 2018, 13:28 de poiu
DA
@CitizenKane: Asta cu dat șpaga la UPU o confirm. Tehnic nu văd cum s-ar putea face! Acolo nu intră decât pacientul. Ce aș reproșa este excesul de zel în respectarea unor proceduri oarecum generale! Eu am ajuns cu o contuzie puternică la cot(de aceea mă mai și doare în cot ) dar am ajuns pentru că mi se făcuse rău . Investigații peste investigații. Voiau să-mi recolteze sânge! Le spun: dacă reușiți vă pup. Nu i-am pupat! De-asta spun, procedurile sunt generale, cazurile particulare!
Postat 05 Mai 2018, 12:27 de dani-e-let
Generalizezi
Cam repede cataloghezi oamenii poiule. In conditiile in care daca apare o complicatie la privat cu un pacient, hop cu el la upu. Ca doar fraierii de la upu n-au decat sa rezolve. Si articolul este despre upu, by the way, de fiecare data cand am fost acolo, oamenii aia s-au comportat exemplar. Nu contest ca in tot spitalul nu se gasesc medici imbecili care inca iau spaga, dar la upu nu e cazul.
Postat 05 Mai 2018, 11:50 de CitizenKane
@mink85
Si de asta prefera romanii clinicile private. Din cauza oamenilor cu pareri ca a ta. Care se cred zei. Uite, eu am 6 ani de facultate, lucrez in privat, am ocazii mai multe decat tine, medic parlit, sa ma mut unde vreau prin lume si sa imi negociez conditii contractuale. Cand ai primit tu oferte salariale de 6 cifre pe an? Cand o sa primesti? Stai jos, ai 4 pe azi. Iar cu atitudinea pe care o au multi medici, spagile si veniturile nedeclarate, inca iau prea multi bani. Apropo, si eu lucrez si pe timp de noapte si pe timp de zi, deh, neajusurile meseriei. Da asta nu inseamna ca sunt de acord cu salariile imense. Nu te-a pus nimeni sa faci 12 ani de școală. Proasta alegere. Altii cu 5 6 ani au venituri mult peste voi, in privat, si oportunitati de schimbare foarte dese. Dar acolo muncesti nu stai si intinzi mana. Nici nu ai figuri si obraznicii in tine. Si de ce aleg romanii sistemul privat? Acolo platesc si vad rezultate, nu neaparat in afara tarii, si in Romania. Si platesc o data, nu lunar cun platesc CAS. Si aia din privat au salarii mai mici dar nu se plâng atata ci isi fac meseria cum trebuie, au ceea ce se numeste "customer service". Pt voi, voi..... Nu pun cuvintele, pacientii is ca cersetorii, voi le faceti lor un bine. Nu, ei sunt clienții vostri pentru ca va platesc bani grei. Foarte grei pt munca si serviciile primite. Dar daca esti asa cautat in afara tarii, ce mai stai? Pleaca si incearca atitudinile astea acolo. Apoi noi aici pariem pe cat poti sa ramai. Dar pana ești un anonim la un telefon destul de scump/laptop taci din gura si te plangi de salariile astea imense... Repet, daca ai 12 ani de scoli ar trebui sa se vada. Eu vad doar un razgaiat bun de nimic, cu facultate aleasa de tata sau mama, ce nu are nici o contributie la sistemul sau cercetarile medicale din Romania. Aia inseamna ca esti practicant de medicina, nu medic. Iar ca practicant, sa urmezi scrisurile din carti, 5 6000 de lei e prea mult. Mai ales din bani de la buget si contributiile oamenilor ce lucreaza pe 2000 3000 de lei (caz fericit, sa nu zic minim pe economie).
Postat 05 Mai 2018, 11:36 de poiu
Cata nesimtire si cata ipocrizie!
Reiau postarea mea de ieri pt. fanii primarului. Vina e a guvernului, care, citez: ,,[...]a decis să majoreze consistent salariile medicilor şi asistenţilor, fără a se atinge însă de cele ale infirmierilor şi personalului auxiliar, generând astfel flagrante inechităţi." Foarte adevarat! Dar nu l-am auzit pe birtinez sa se scandalizeze cand acelasi guvern l-a cadorisit, pe el si pe altii din administratie, cu un salariu nesimtit! Atunci a fost ok, vi se ,,cuvenea"! Si pt. ca stiati ca nu aveti de unde sa luati bani pt. plata acelor salarii nesimtite, ne-ati marit birurile!
Postat 05 Mai 2018, 10:34 de pinonel
Sporuri
Daca exista medic sau asistent care ia bani in mana mai putini decat inainte de mariri atunci sa isi ceara dreptatea. Dar nu cred ca exista asa ceva. Si plus de asta cred ca cu un venit de 15000 , 10000, 8000, 6000 de lei poti trai decent in Romania Până acum o perioada in UPU nu vrea nimeni sa lucreze in zilele de sarbatoare, acum se cearta cine sa lucreze sambata si duminica pentru ca sunt platiti dublu. La toate grevele din sanatate invocau conditiile de munca; fals , voiau doar bani cu sacul si atat .Pe buna dreptate ca îi merita , dar sa spui si acum ca ai salariu de mizerie deja... Sunt curios daca a disparut spaga. Vom vedea într-o luna doua.
Postat 05 Mai 2018, 07:44 de Geronimo
Adresat tuturor ingratilor
Cum va puteţi permite sa contestaţi salariul unui medic? Ați terminat careva Medicina? Ştiţi cu ce se "mănâncă " meseria asta? Unii nu aveţi nici macar vre-o faculate făcută. Sau daca aveti, poate una de 3 ani. Medic ajungi in minim 11-12 ani. Faceţi voi Medicina si mai discutăm dupa aia. Nu aveti voi ani de scoala, kg adunate si carti citite in toata viaţa, cate cărţi am citit noi.Salar in functie de anii de studii. Avem cei mai multi ani, peste judecatori si procurori si nu avem salariile lor. Iar din promisiunea pre-iubitului vostru PSD am primit jumatate. Jumatate din ce au promis. Au tăiat 25% prin trecerea contribuţiilor si dupa aia au taiat din sporuri si din gărzi. Aaaa da, uitasem de garzi. Un medic lucrează cel puţin inca jumatate peste ce lucrati voi restul, si asta in timpul nopţii cand voi faceţi nani liniştiţi. Un popor plin de inculţi si de ingraţi. Nu ne meritaţi, asta e adevarul. Pe cand noi putem pleca oriunde in lumea asta, voi, majoritatea o sa va dati aici cu capul de pereti. Succes in continuare!
Postat 05 Mai 2018, 04:51 de Mnk85
Marghita
Nu, la Marghita. De ce?
Postat 05 Mai 2018, 00:15 de CitizenKane
.....
...citizenkane....unde ai terminat medicina???....la oradea???
Postat 04 Mai 2018, 23:39 de ironi-k
oare?
Apreciez munca dlui Borcea si a tuturor oamenilor de la UPU, insa cred ca au gresit tinta. Ii sugerez primarului banii pe care ii primesc de la guvern pt salarii si sa ii imparta dl Borcea si salariatii, cum doresc dansii. S-ar putea sa aiba surprize.
Postat 04 Mai 2018, 22:19 de oradea_mea_si_a_ta
complici la crime
sunt Borcea&Co.:cand avocatul a intrebat daca are inregistrarile video la o tentativa de omor in upu a zis ca le are,sa puna cerere,raspuns la cerere:nu mai sunt sau sters din greseala,a ascultat de manager si fostul chestor implicati in tentativa(nu mai dam nume)...
Postat 04 Mai 2018, 16:18 de User anonimizat
E vb de sporuri nu de salarii!!!
1. In articol e vb de SPORURI, nu de salarii. Medicii si asistentele iau DEJA niste salarii care sunt de cele mai multe ori mai mult decat suficiente pentru un trai comod in Romania, si asa e si corect. Dar deja se exagereaza! Problema e la CAS, si la Bucuresti. Doar dand salarii nu se rezolva problema medicamentelor, conditiilor din spital si a mersului general al lucrurilor. 2. As vrea sa stiu, punctual, ce salar are Dl. Borcea acum, dupa ce SPORURILE i-au fost reduse. Sunt convins ca ramane cu destul in mana, ca sa traiasca in Oradea, sa fim totusi seriori. LEGEA e prost facuta!!! S-a ajuns ca in unele situatii, inclusiv in Oradea multe cazuri, ca o asistenta de la ATI sa aibe salar mai mare ca un medic de laborator, sau altii de la de la alte sectii. E bine cand se da, dar nu e bine sa exageram. Nu inteleg de ce face atata caz Dl. Borcea. Nici el, si nici colegii lui nu erau oricum semnificaiv afectati de decizia asta. Oricum raman cu suficiente mii de lei in mana, si oricum sut destule si sporurile alea...
Postat 04 Mai 2018, 15:25 de Wenn
dar cu spaga ce facem?
Dar spaga? De ce doar doctorii nu pot trai din salariu si te lasa sa mori daca nu le dai spaga?
Postat 04 Mai 2018, 15:21 de victorascretinelmicula
................
Hop si "cetateanul Caine". De ce ar trebui sa fim solidari cu ei asa cum esti tu? Poate ai interese? Nu cred ca medicii "plutesc" deasupra restului lumi de merita asemenea venituri. Discrepanta este uriasa iar felul in care i-au pus tu pe piedestal este de prost augur.
Postat 04 Mai 2018, 15:14 de User anonimizat
ATENTIE!
Daca veti fi uniti, (il) veti invinge! Daca va veti lasa momiti, veti pati ca soferii de la otl. ,,Norocul" vostru este ca nu puteti fi inlocuiti nici de malan, nici de birta si nici chiar de birtinez, nu sunteti soferi, sunteti medici, sa nu uitati asta!
Postat 04 Mai 2018, 15:10 de pinonel
salarii
Da, cetatene. Eu zic sa lucreze gratis, care 1800-2000 lei? Ca doar si eu prefer sa ma trateze un * ca tine fara scoala, nu? Hai sa nu ii mai platim pe medici, ca doar ce stiu ei? Ce ai facut tu vreodata pentru societatea romaneasca imberbule? Habar nu ai ce inseamna sa fii medic, dar hai sa ii supunem oprobiului public pe toti, ca indraznesc sa aiba salarii mai mari decat un incult ca tine.
Postat 04 Mai 2018, 14:27 de CitizenKane
Rusine
Saracii de ei.....In loc de 7-8000 de Ron ,o sa mearga acasa cu 4-5000..... Ia incercati fratilor sa traiti dintr-un salar de 1800-2000 de RON.
Postat 04 Mai 2018, 14:11 de Citizen
count display

CURS VALUTAR

  • 1 USD = 4.6625 RON
  • 1 EUR = 4.9763 RON
  • 1 HUF = 0.0126 RON