„Locuiesc în Nufărul şi de vreo trei săptămâni încoace, în fiecare weekend, pe la şapte seara, se ia curentul", spune orădeanul. Vineri, după „tradiţionala" întrerupere de energie electrică de la ora 19 fără câteva minute, bărbatul a încercat să sune la serviciul Deranjamente al societăţii Electrica.
Până la ora 19.30 nu i-a răspuns nimeni. „Singurele explicaţii pe care le-am primit au fost: nu ştim încă unde e defecţiunea şi va mai dura până veţi avea curent. Toate echipele noastre sunt pe teren", povesteşte reclamantul.
A cerut explicaţii pentru faptul că problema e mai veche, dar nu le-a primit. „M-am şi enervat şi i-am spus doamnei să termine cu poeziile".
Omul se întreabă dacă şi casiera de la ghişeu va avea aceeaşi răbdare de care trebuie să dea el dovadă, când va merge să ceară amânarea plăţii facturii.
Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.