Un tânăr din Marea Britanie a crezut că e vorba de o greşeală atunci când compania de telefonie mobilă la care era abonat, Orange, a decis să îi suspende abonamentul la iPhone pentru neplata facturii.
Chris Bovis avea de plătit 8900 de lire sterline pentru prima lună şi urma o lună în care avea să primească o factură de 10.000 de lire sterline.
Orange a încercat să retragă banii pentru factură din contul bărbatului şi a decis să îi blocheze abonamentul atunci când a descoperit că acesta nu avea destui bani în cont.
Bovis a fost taxat cu această sumă astronomică, aproximativ 103.379 de lei noi, pentru "trafic internet", iar asta pentru că iPhone-ul său are un defect din fabricaţie: trimite şi recepţionează nonstop date (chiar şi atunci când este închis). Bărbatul a cerut să îi fie schimbat telefonul şi a obţinut permisiunea celor de la magazinul Apple, dar Orange a insistat ca acesta să plătească, încercând încă o dată să scoată din contul bărbatului 19.000 de lire sterline.
Într-un final, Chris Bovis a primit scuze de la companie, care susţine că e gata să îi reducă factura la 0, scrie Daily Mail, dacă vor avea dovada scrisă din partea Apple că totul s-a datorat unei erori de construcţie.
Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.