Nu toată lumea apreciază aceleaşi tipare de frumuseţe. Frumuseţea neconvenţinală este exploatată de Marc French, care s-a gândit să promoveze şi oamenii consideraţi "urâţi".
Acesta a socotit că nu toţi oamenii sunt frumoşi şi că multora le-ar placea să vadă pe podiumurile de prezentare sau în reclame persoane asemănătoare lor. Aşa că a chemat la casting grămadă de "urâţi" pe care i-a şi promovat făcând shootinguri foto profesioniste cu aceştia. Printre ei, un pensionar supra tatuat şi o doamnă cu kilograme bune în plus, care, paradoxal, a pozat în balerină.
Proprietarul agenţiei cu modele urâte are birouri la Londra şi la New York şi spune că "Urâţenia e noua frumuseţe".
Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.