După războaie prelungite cu municipalitatea şi cu concurenţa, firma Urbana a acceptat la începutul acestui an să-şi predea clienţii către RER Ecologic Service, singura firmă autorizată să presteze servicii de salubritate în Oradea.
Paradoxal, însă, Urbana a renunţat mai uşor la clienţi decât renunţă clienţii la ea. Motivul l-a aflat Bihorel: Urbana plătea administratorilor de asociaţii un comision de 5% din valoarea contractului de salubritate.
Suma netă era cu atât mai mare cu cât asociaţia avea mai mulţi membri, aşa că administratorul nu avea niciun interes să renunţe la contract, ci dimpotrivă! Că doar, se ştie, banii n-au miros...
Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.