URMĂREȘTE-NE PE
JOI, 25 APRILIE 2024
`

Părerea noastră

Folclor de Bihor
Mircea Chirila
Nu credeam că se vor putea mobiliza 15.000 de oameni în acțiunea intitulată Misiunea Grivei, prin care se cer condiții mai bune pentru câinii abandonați și pentru sterilizarea lor. Iată că inițiativele cetățenești încep să capete forță și consistență. Poate n-ar fi fost lipsit de interes să se ceară și sterilizarea stăpânilor care-și abandonează animalele de companie...
Cu tupeu
Florin Ciucaş
Țineți-vă bine, urmează perioada tumultoasă, marcată de agitație și circ, a campaniei electorale! Precampania se desfășoară deja, unii competitori grăbindu-se să fure startul și să ocupe spațiul public cu mesaje și inițiative care mai de care mai colorate, ca să nu zic caraghioase. Peisajul este trist și dezamăgitor, îndeosebi prin prisma calității oamenilor politici care-l populează, dar și a mesajelor vehiculate, cele mai multe izvorâte dintr-un populism deșănțat.
Zic şi eu
Adrian Cris
Oricât ar fi de digitalizată lumea și plin internetul de informații despre tot felul de locuri, inclusiv în imagini, nimic nu se compară cu plăcerea călătoriei, fie ea cât de scurtă, pentru a le vedea cu propriii ochi. Iar când de plăcerea asta vor avea parte sute, poate mii de copii de la țară, dintre care mulți nu au ieșit din comuna lor ori au ajuns în cel mai bun caz până în cel mai apropiat orășel, cu atât e mai meritorie orice inițiativă care îi ajută să capete această experiență, totdeauna de neuitat dacă e prima.
Newsletter
Vreau să primesc periodic newsletter de la eBihoreanul.ro pe adresa de email:
Spune ce crezi
Ce părere aveți de noul proiect de realizare a unui drum nou între Paleu și Șoseaua Borșului, contestat de unii locuitori din Oncea?





De stiut

Colțul juridic
Mircea Ursuta
Camera Deputaţilor a adoptat recent un proiect de modificare a legislaţiei în vigoare, prin care se prevede, în esenţă, că instanţele judecătoreşti nu vor mai putea reduce din oficiu onorariile achitate de justiţiabili avocaţilor, ci doar la cererea părţii adverse. 
Bihoreanul la medic
Mircea Dumitrescu
Numeroasele studii efectuate demonstrează legătura dintre fumat şi unele boli. Fumatul reprezintă o cauză majoră a bolii coronariene şi este responsabil de circa 20% din decesele datorate acestei boli. Bărbaţii fumători cu boală coronariană au o rată de mortalitate cu 60-70% mai mare decât nefumătorii, iar femeile fumătoare au un risc mai mare de a face boală coronariană decât nefumătoarele, riscul fiind de 10 ori mai mare dacă concomitent utilizează şi anticoncepţionale orale.
02 Octombrie 2014, 13:12

Unde merg românii la cumpărături? Kaufland, Lidl şi Carrefour în top

0 clipuri
0 audio
0 fisiere

Kaufland, Lidl si Carrefour sunt lanturile de magazine cele mai vizitate de romanii din mediul urban, potrivit unui studiu remis miercuri DailyBusiness.ro.

In ultima luna, Kaufland a fost vizitat de 62% dintre romanii din mediul urban, Lidl de 55% dintre acestia, iar Carrefour de un procent de 37%.

Raportandu-ne la magazinele catre care s-au orientat pentru cumparaturile generale necesare in gospodarie, romanii opteaza pentru aceleasi 3 magazine: Kaufland (28%), Lidl (18%) si Carrefour (13%).

"Conform studiului cantitativ Retail Meter, in cosul de cumparaturi sunt intalnite cel mai frecvent fructele si legumele (63%), painea (63%) si lactatele (62%). Acestea sunt urmate de dulciuri (56%) si bauturi non alcoolice (54%). Procentul romanilor din mediul urban care cumpara mezeluri este de 50%, in timp ce cel al cumparatorilor de carne proaspata de 38%", afirma Stefan Andrei, marketing manager Exact Cercetare si Consultanta.

Majoritatea persoanelor (75%) isi fac cumparaturile ce tin de gospodarie la intervale de 2-3 zile, aproximativ doua treimi dintre respondenti (66%) realizandu-le impreuna cu altcineva. Cand vine vorba de cumparaturile generale, suma pe care romanii o achita ajunge in medie la 162 lei.

Atunci cand aleg magazinul din care sa cumpere, romanii tin in primul rand cont de preturi (66%), de calitatea produselor (62%) si de varietatea acestora (58%).

Kaufland, hipermarketul clasat pe prima pozitie a topului preferintelor cumparatorilor, castiga teren datorita rotiseriilor situate in afara magazinelor. Reducerile dupa anumite ore la fructe si legume sunt de asemenea apreciate, ca de altfel si eficienta caselor de marcat si verificarea gradului de satisfactie al cumparatorilor prin intermediul casierilor.

Asa cum reiese din partea calitativa realizata in completarea studiului Retail Meter, Lidl se distinge prin produsele de origine germana, ce pot fi achizitionate doar in cadrul acestui lant. Ele sunt percepute ca avand o calitate ridicata, asemenea marcilor consacrate, insa cu preturi situate sub media acestora. Gamele variate de produse ii atrag pe cumparatori, la fel si reinnoirea acestora de 2 ori pe saptamana.

Produsele de panificatie si saptamanile cu specific international se bucura de asemenea de aprecieri, trezind in randul clientilor dorinta de a reveni pentru a descoperi noutatile.

La randul sau, Carrefour este perceput ca fiind cel mai raspandit si popular brand. In plus, Carrefour Market si Carrefour Express vin sa completeze harta extinsa a locatiilor brandului francez. Clientii apreciaza in primul rand serviciul de vanzari online si posibilitatea servirii mesei in cadrul hipermarketurilor. Sunt de asemenea mentionate ca elemente distinctive existenta marcii proprii - Tex, gama vasta de produse electronice si raionul de vinuri bine aprovizionat.

Rezultatele Retail Meter vizeaza obiceiurile si comportamentul de cumparare din magazine si au fost obtinute in urma studiului cantitativ & calitativ realizat de Exact Cercetare si Consultanta in luna septembrie. Pentru componenta cantitativa, universul cercetarii a fost reprezentat de persoane cu varste cuprinse intre 18 si 60 de ani, rezidente in mediul urban.

Volumul esantionului a fost de 1.048 de respondenti, care au raspuns la chestionarul Exact Cercetare si Consultanta, administrat via Internet. Respondentii au fost selectati din panelul Exact Cercetare si Consultanta, care contine 43.000 de respondenti. Studiul calitativ a fost realizat prin intermediul a 4 focus grupuri mixte, cu participanti cu varste cuprinse intre 18-39 de ani.

Comentarii
Trebuie să fii autentificat pentru a lăsa un comentariu.

Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.
1 Comentariu
vai s-amar!
"Kaufland (...) castiga teren datorita rotiseriilor situate in afara magazinelor." La naiba. Kaufland e pete toti din toate punctele de vedere
Postat 02 Octombrie 2014, 15:29 de Just
count display
Ultimele Comentarii

CURS VALUTAR

  • 1 USD = 4.6567 RON
  • 1 EUR = 4.9761 RON
  • 1 HUF = 0.0126 RON