URMĂREȘTE-NE PE
JOI, 18 APRILIE 2024
`

Părerea noastră

Folclor de Bihor
Mircea Chirila
Dacă te iei după iubitorii de clorofilă, în Oradea s-a defrișat în ultimii ani o suprafață egală cu jumătate din Pădurea Amazoniană. De la Primărie ți se va spune că în ultimii 10 ani abia au dispărut doi copaci și o creangă, și aceea din cauza furtunii de anul trecut...
Cu tupeu
Florin Ciucaş
Țineți-vă bine, urmează perioada tumultoasă, marcată de agitație și circ, a campaniei electorale! Precampania se desfășoară deja, unii competitori grăbindu-se să fure startul și să ocupe spațiul public cu mesaje și inițiative care mai de care mai colorate, ca să nu zic caraghioase. Peisajul este trist și dezamăgitor, îndeosebi prin prisma calității oamenilor politici care-l populează, dar și a mesajelor vehiculate, cele mai multe izvorâte dintr-un populism deșănțat.
Zic şi eu
Adrian Cris
Săptămâna trecută, înainte ca lucrările de 70 milioane de euro derulate la Aeroportul Oradea să se încheie (apropo, va fi un şoc diferenţa!), suspansul privind utilitatea lor s-a risipit: CJ Bihor şi Primăria Oradea au bătut palma cu LOT şi cu HiSky.
Newsletter
Vreau să primesc periodic newsletter de la eBihoreanul.ro pe adresa de email:
Spune ce crezi
Ce părere aveți de noul proiect de realizare a unui drum nou între Paleu și Șoseaua Borșului, contestat de unii locuitori din Oncea?





De stiut

Colțul juridic
Mircea Ursuta
În data de 21 martie a fost publicată în Monitorul Oficial al României Legea nr. 58/2024 prin care se aduc modificări atât legii speciale cu privire la sancționarea traficului de droguri, cât și codului penal.
Bihoreanul la medic
Mircea Dumitrescu
Numeroasele studii efectuate demonstrează legătura dintre fumat şi unele boli. Fumatul reprezintă o cauză majoră a bolii coronariene şi este responsabil de circa 20% din decesele datorate acestei boli. Bărbaţii fumători cu boală coronariană au o rată de mortalitate cu 60-70% mai mare decât nefumătorii, iar femeile fumătoare au un risc mai mare de a face boală coronariană decât nefumătoarele, riscul fiind de 10 ori mai mare dacă concomitent utilizează şi anticoncepţionale orale.
15 Mai 2013, 08:47

Brandurile în care românii au încredere: Pro TV, Dacia şi Algocalmin

0 clipuri
0 audio
0 fisiere

Pro TV, Dacia şi Algocalmin se numără printre brandurile în care românii au cea mai mare încredere, potrivit studiului Trusted Brands 2013, cel mai important studiu de piaţă asupra consumatorului în Europa, realizat de revista Reader's Digest.

O bună parte dintre ocupanţii locului întâi din anii precedenţi îşi consolidează poziţia de la un an la altul, înregistrând creşteri constante ale procentului de încredere. În top se situează categoriile "Vitamine" şi "Furnizori servicii internet" (Eurovita şi RCS&RDS), ambele cu o creştere de 9% faţă de 2012. Există şi branduri care au reuşit să îşi păstreze supremaţia în topul încrederii opt ani la rând, de la începutul studiului (de exemplu, "Untdelemn de la Bunica" la categoria "Ulei de gătit", Borsec la categoria "Apă minerală" şi Ariel la categoria "Detergent").

Singurele schimbări de lider au apărut la categoriile "Produse lactate" (unde Napolact a reuşit, în 2013, să detroneze la nivel de percepţie şi încredere Danone, câştigătorul precedentelor şapte ediţii) şi "Produse cosmetice" (unde Avon a ocupat în acest an poziţia întâi, deţinută în anii trecuţi de Nivea).

După ce, încă din 2010, studiul a consemnat revenirea în forţă a brandurilor româneşti, 2013 aduce confirmarea faptului că încrederea românilor în mărcile autohtone creşte constant. Pe lângă Napolact, care a depăşit Danone în acest an, la categoria "Automobile", încrederea în Dacia a crescut de la 16,5% (în 2010) la 22,4% (in 2013).

La categoria "Profesii", campionii încrederii la români rămân, ca şi în anii trecuţi, pompierii (88%), piloţii (83%) şi farmaciştii (80%). Pe ultimele trei locuri ale clasamentului se situează politicienii (doar 6% au încredere în ei), liderii de sindicat (cu doar 15% procent de încredere) şi vânzătorii de maşini (20%). În România încrederea in profesori s-a dovedit a fi cea mai mică din Europa (57%, faţă de 72% media europeană).

Câştigătorii Trusted Brands România 2013 - categorii europene sunt: Dacia (automobile), Philips (electrocasnice), Dell (computere personale), Nokia (telefonie mobilă), Orange (operatori telefonie mobilă), Sony (camere foto), Paralela 45 (agenţii de turism), BCR (bănci), Visa (carduri de credit), Astra Asigurări (companii de asigurări), RCS & RDS (furnizori de servicii de internet), Petrom (benzinării), Eurovita (vitamine), Nurofen (Remedii împotriva răcelii şi gripei), Algocalmin (analgezice), Nivea (produse de îngrijire a pielii), Nivea (produse de îngrijire a părului), Avon (produse cosmetice), Ariel (detergenţi) şi Nestle (cereale pentru micul dejun).

Câştigătorii la categorii locale sunt Vel Pitar (produse de panificaţie), Napolact (produse lactate), Cris - Tim (produse din carne), Untdelemn de la bunica (ulei de gătit), Fuchs (condimente), Borsec (ape minerale), Pedigree (hrană pentru animale), Medlife (clinici private), Jacobs (cafea), Colgate (pastă de dinţi), Zara (retailer de îmbrăcăminte), Domo (retailer electrocasnice), Dove (săpun), Nivea (deodorant), Kaufland (centre comerciale), Adevărul (cotidiene), Europa FM (staţii radio) şi Pro TV (staţii TV).

Studiul a fost realizat de Reader's Digest în 12 ţări, printre care şi România. Obiectivul studiului, ajuns în acest an la a treisprezecea ediţie în Europa şi a opta ediţie în România, este identificarea şi premierea mărcilor care au reuşit să câştige încrederea europenilor în acest an.

Comentarii
Trebuie să fii autentificat pentru a lăsa un comentariu.

Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.
1 Comentariu
b
ProTv am sters din grila de programe - e foarte naspa, Dacia am avut si am vandut-o desi e destul de ok, Algocalmin nu folosesc.
Postat 15 Mai 2013, 15:12 de b
count display

CURS VALUTAR

  • 1 USD = 4.6739 RON
  • 1 EUR = 4.9754 RON
  • 1 HUF = 0.0127 RON